Provozované WEBy:   Totem.cz |  Čítárny |  Český film |  Seaplanet |  Humor/Hry/Flash |  Flash CHAT    Chcete svůj WEB? Napište nám 
Zpět na úvodní stranuISSN 1214-3529
Sobota 27.4.
Jaroslav
Zde se můžeš přihlásit jméno:
heslo:
nové 

 Všechny rubriky 
 Výtvarno, kresby
 > Výtvarno, kresby
 > Kresby, skici
 > Malby
 > Koláže
 > Klasická grafika
 > Ilustrace
 > Blbůstky-pokusy
 > Experimenty
 > Prostorové objekty
 > Teorie, historie
 
    

   
 
 Napsat do fóra o>
   
  

Ve VAŠEM prostoru redakce Totemu nezodpovídá za obsah jednotlivých příspěvků.
poplašení
Autor: hloupy ivan (Občasný) - smazáno


Poznámky k tomuto příspěvku
Magid (Občasný) - 21.3.2008 >
Body: 5
<reagovat 
touha (Občasný) - 21.3.2008 >
Body: 5
<reagovat 
Ka09s (Občasný) - 21.3.2008 >
Body: 5
<reagovat 
zxy (Občasný) - 21.3.2008 >
Body: 5
Doporučil 
<reagovat 
Klatba (Občasný) - 21.3.2008 > soK!
Doporučil 
<reagovat 
AdMa (Občasný) - 21.3.2008 > chutná mi
<reagovat 
sempull tampush (Občasný) - 21.3.2008 > uh (to je celá věta :-))
Doporučil 
<reagovat 
Mbonita (Občasný) - 21.3.2008 > trochu mi to připomnělo mou vlastní duši..je to velmi povedené:-)
Doporučil 
<reagovat 
Boža (Občasný) - 21.3.2008 >
Body: 5
<reagovat 
lila.lina (Občasný) - 21.3.2008 >
Body: 5
Doporučil 
<reagovat 
magie_esence (Občasný) - 21.3.2008 >
Body: 5
<reagovat 
zase zkrvák (Občasný) - 21.3.2008 >
Doporučil 
<reagovat 
jawka (Občasný) - 21.3.2008 >
Body: 5
Doporučil 
<reagovat 
Lumiik (Občasný) - 21.3.2008 >
Doporučil 
<reagovat 
pilgris (Občasný) - 21.3.2008 > paráda, co to je za techniku? Mezzotinta?
Body: 5
Doporučil 
<reagovat 
 hloupy ivan (Občasný) - 21.3.2008 > pilgris> (:Jo, mezzotinta - trošku hrubá, že totiž z mé ručky.
<reagovat 
čtenář já5 - 21.3.2008 > technika by mě taky zajímala.Jinak je to skvělý
<reagovat 
 hloupy ivan (Občasný) - 21.3.2008 > čtenář> ((:Jo, mezzotinta - trošku hrubá, že totiž z mé ručky.
<reagovat 
hlava pana Rampina (Občasný) - 21.3.2008 > Jsem třetí v řadě, koho zajímá technika. A smím standardně i rozměry:) Krom toho, že je to úžasné samo o sobě, tak to pro mě v kombinace s názvem, kterýs zvolil, nabývá ještě víc na naléhavosti.

(:Ale přílišnou chválu Ty nerad. Tak to zas zapomeň.
Body: 5
Doporučil 
<reagovat 
 hloupy ivan (Občasný) - 21.3.2008 > hlava pana Rampina> (((:Jo, mezzotinta - trošku hrubá, že totiž z mé ručky. Rzměty cca 100x150. Já myslil, že mi to projde :)
<reagovat 
Periskop (Občasný) - 21.3.2008 > je to hezkej pták... ale mně osobně u tohohle obrázku schází přesně to, co bylo okouzlující na "nazvěte si jak chcete"... no tak aspoň pět... :-)
Body: 5
<reagovat 
 hloupy ivan (Občasný) - 21.3.2008 > Periskop> ...barva? :)
<reagovat 
 Periskop (Občasný) - 21.3.2008 > hloupy ivan> nene, kdepak, myslím ten šmrnc a švih... :-)
<reagovat 
 hloupy ivan (Občasný) - 21.3.2008 > Periskop> hmm, asi máš pravdu, je to trochu utažený, což do značný míry souvisí s technikou a mými malými zkušenostmi s ní. Snad ještě někdy najdeš ode mne něco se šmrncem :)
A za ten švih díky.
<reagovat 
 Periskop (Občasný) - 21.3.2008 > hloupy ivan> tak já jdu doufat... a není zač... :-)
<reagovat 
ariel (Občasný) - 21.3.2008 > když to ohodnotím čistě pocitově, tak myslím, že to jde divákovi příliš na ruku.
Body: 5
Doporučil 
<reagovat 
 hloupy ivan (Občasný) - 21.3.2008 > Ondřej> Ovšem potom by mne zajímaly Tvé pocity. Možná máš co se působení výsledku týče, pravdu. Někdy mám z některých svých věcí zpětně dojem, že takové jsou. Už dávno jsem ale neudělal něco, pro co by ta "ruka" byla pohnutkou. Né, že bych dřív ne, ale nikdy to dobře nedopadlo. Ne, smyslem m é d u š e .) není primárně to, aby se líbila. :)))
<reagovat 
 ariel (Občasný) - 21.3.2008 > hloupy ivan> 

Víš on si skoro každej hajzl řekne, ještě nejsem tak špatnej, aby ve mně nebylo něco takovýhoto a silně ho to osloví. Ten název ve spojení s obrázkem je zajímavej, ale... osobně bych asi zůstal jen u obrázku. Mimochodem jak to asi Periskop myslel, když psal o jiném tvém díle s názvem "Pojmenujte si to, jak chcete" ?

 

Mé úvahy ale mohou být velmi omezené ve své platnosti... třeba nějaké moje chiméry, to je možné.

 

Možná mi to dílo prostě přijde jednorozměrný. Slabost, poplašenost a víc už nic. Ale rozhodně ho neodmítám...

 

Ber to jako můj pohled.


<reagovat 
 hloupy ivan (Občasný) - 21.3.2008 > Ondřej> Na ten právě jsem byl zvědavej. Ano, pojmenovávání je velkej problém a pakliže není název v podstatě jasnej už na začátku a dílo není v podstatě koncipované jako jeho ilustrace, nemělo by ho asi mít. Často se názvům vyhýbám, jindy opravdu v podstatě předcházejí a někdy zas mě baví si je domýšlet, což je případ třeba Erbenova dítěte. Tadyto je duše od začátku.
Asi vím, co myslíš, ale slovo "hajzl" mi k tomu, v jeho dnešním posunutém smyslu, docela nejde. Jetli tím myslíš nádobu na výměty, rozumíme si dobře. Potíž je jen v tom, že si vůbec nejsem jistý tím, že by mu tohle právě mělo jednoznačně udělat dobře.
Ona to vlastně není čistě jen poplašenost, je to křik. Slyšel jsi někdy jak miňouká káně?
<reagovat 
 hloupy ivan (Občasný) - 21.3.2008 > Ondřej> ...nebo jak ječí páv?
<reagovat 
 ariel (Občasný) - 21.3.2008 > hloupy ivan> 

no asi slyšel, ale myslím, že by bylo dobré slýchat to častěji.

 

ono je nakonec dobře, že mám výhrady.


<reagovat 
 hloupy ivan (Občasný) - 21.3.2008 > Ondřej> o tom neměj pochyb
<reagovat 
Věza (Občasný) - 21.3.2008 >
Body: 5
<reagovat 
ALIMRA (Občasný) - 21.3.2008 > žere mě, ale to oko mi dává naději, že se s ním domluvím ...
Body: 5
Doporučil 
<reagovat 
ALIMRA (Občasný) - 21.3.2008 >
<reagovat 
island (Občasný) - 22.3.2008 >
Body: 5
<reagovat 
krucifixx (Občasný) - 21.3.2008 > Prvni otazka co me napadla se tykala techniky, procetl jsem a dozvedel jsem se.. ale co znamena mezzotinta?? jiank to vypada velice vydarene. vybavil se mi allan edgar poe a jeho havran i kdyz po dukladnejsim prohlednuti v tom vidim spise neco mezi vranou a holubem(coz nema byt urazka!). Jinak doufam, ze nepohorsim bodovanim, ale muj pocit je takovy. Proste kdyz se koukam tak plnej pocet to neni, ale libi se mi to velice!
Body: 4
<reagovat 
 hloupy ivan (Občasný) - 21.3.2008 > krucifixx> Co se týče bodů, jsem za ně rád. Myslím, že je dobře využívat celou škálu podle pocitu. Sám tím taky nemyslím nic špatného, když nedávám pět.
Pochybnost o taxonomické příslušnosti ptáka je docela na místě. Věz, že je to nezařaditelný, "obecný pták" zcela úmyslně, stejně, jako ten název je zcela úmyslný.
O mezzotintě jen stručně - je to tisk z hloubky. Plech se nazrní (což se bohužel samo neudělá a je to vlastně něco mezi pakárnou a auto terapií). Pak se zrno seřezává šábrem, nebo snižuje hladítkem. Tam, kde je docela odstraněno je bílá, kde se nechá, tiskne se nejtmavší odstín škály. Dá se tak docílit velmi jemných přechodů...což se mi zatím docela nedaří, jak kvůli zrnu, tak kvůli stálým mírným potížím s tiskem. Jestli chceš vědět víc, můžu Tě odkázat třeba na Grafické techniky od Krejčy.
Konotace s Poem je spíš lichá.
<reagovat 
 hlava pana Rampina (Občasný) - 21.3.2008 > krucifixx> Mně se zas vybavila knížka "Čarodějův učeň", co jsem četla jako malá... sice už si moc nevybavuju, o čem byla, ale na obálce měla podobné létavce...
<reagovat 
 hloupy ivan (Občasný) - 21.3.2008 > hlava pana Rampina> Jo, tu jsem taky čet, Krabate.) Ale myslíš, že byli podobní? Třeba jsme měli různá vydání...
<reagovat 
 hlava pana Rampina (Občasný) - 21.3.2008 > hloupy ivan> Vždyť říkám, že už si ji moc nevybavuju... tak jak mám vědět, jestli opravdu byli podobní...

Tak jsem ji vytáhla z knihovny, moje vydání je z roku 1996 (jestli jsem ji taky toho roku dostala a četla... no ty jo!), nakl. Arcadia, ilustrace Jan Henke; tmavomodrá obálka, pět létavců zpředu, sedm zezadu. (Už jsem ú p l n ě zapomněla, že měla taky ilustrace! Barevné!)

Mně prostě jen vytanulo, že na obálce ptáci byli a pak jsem si ještě hodně hodně matně vybavovala závěrečnou pasáž, kdy ho má nějaké to děvče se zavázanýma očima poznat a on se pak ptá, jak se jí to povedlo, načež ona odvětí, že podle toho, že se bál a ona že to cítila; tak asi proto se mi to vybavilo. Poplašenost - strach, hm.
<reagovat 
 hloupy ivan (Občasný) - 21.3.2008 > hlava pana Rampina> Jojo, modrá, Preussler. Taky už sem ho Otfrieda našel. Schovával se, potvora.) Nojo, no...1996 :) A přitom se nemá za co stydět. Snad až na ty ilustrace. Ne, že by nebyly zajímavé, ale trochu ruší.
<reagovat 
 hlava pana Rampina (Občasný) - 22.3.2008 > hloupy ivan> Hele a ty stopy, co předělujou jednotlivé roky, jsou super! Jen škoda, že tomu vždycky nevyhradili samostatnou dvoustranu a ťápata nejdou přes obě.
<reagovat 
 hloupy ivan (Občasný) - 22.3.2008 > hlava pana Rampina> A ani to by mi nestačilo, musely by tápat .) i po druhej straně listu
<reagovat 
 hlava pana Rampina (Občasný) - 22.3.2008 > hloupy ivan> Jsem skromnější:)
<reagovat 
wandalka (Občasný) - 23.3.2008 > myslím, že dobrý.....jsem z toho  poplašená....asi i v duši
Doporučil 
<reagovat 
čtenář davidhuge - 23.3.2008 > utirat fazety! :-)) ne dobry to je
<reagovat 
jindra* (Občasný) - 23.3.2008 >
Body: 5
<reagovat 
odhlavykpate (Občasný) - 24.3.2008 >
Doporučil 
<reagovat 
moře (Občasný) - 25.3.2008 >
Doporučil 
<reagovat 
  Zrušit obrázky    Zrušit větvení     Novější>>>

Přidat vlastní poznámku a hodnocení k příspěvku
Autor má zájem o hlubší kritiku svého příspěvku
<jméno   e-mail>

Kontrolní otázka proti SPAMu: Kolik je šest + pět ? 

  
  Napsat autorovi (Občasný)   Zařazeno v Galerii  
   


Copyright © 1999-2003 WEB2U.cz, Doslovné ani částečně upravené přebírání příspěvků a informací z tohoto serveru není povoleno bez předchozího písemného svolení vydavatele.

Design by Váš WEB

Addictive Zone Orbital Defender Game
free web hit counter