Provozované WEBy:   Totem.cz |  Čítárny |  Český film |  Seaplanet |  Humor/Hry/Flash |  Flash CHAT    Chcete svůj WEB? Napište nám 
Zpět na úvodní stranuISSN 1214-3529
Čtvrtek 25.4.
Marek
Zde se můžeš přihlásit jméno:
heslo:
nové 

 Všechny rubriky 
  Poezie
 > Poezie
 > Klasické verše
 > Básnické slovo
 > Všehochuť
 > Teorie poezie
 
    

   
 
 Napsat do fóra o>
   
  

Ve VAŠEM prostoru redakce Totemu nezodpovídá za obsah jednotlivých příspěvků.
tepe
Autor: hloupy ivan (Občasný) - smazáno


Poznámky k tomuto příspěvku
čtenář já5 - 22.3.2008 > dobré..ale za třepotání ve větvích bych to ukončil.
<reagovat 
 hloupy ivan (Občasný) - 22.3.2008 > čtenář> nojo, jenže to by tam nebyl celej .)
<reagovat 
hlava pana Rampina (Občasný) - 22.3.2008 > A oprávněně jsi se zalekl. (A tím, že jsem si včera ještě kousek Krabata četla, tak se mi to teď promítá do všeho - třeba hned v názvu dalšího příspěvku figuruje slovo "mlýn" a hned v další básničce má Mbonita verš "Šátkem zavázal mi oči.":)

Je uleželá? Nevím, jestli mě za to budeš mít rád, ale charakter mého komentáře bude asi až moc... no, chirurgický řekněme...

Napřed mínusy. Co mi tam rytmicky nesedí je "na bříšku" (a to jsem si to četla vícerokrát ve snaze to tam začlenit); možná bych to úplně odstranila. Poslední strofa by, dle mě, zasloužila lehkou úpravu (proto jsem se ptala, je-li uleželá). Před "růžového" bych vpravila další čtyři slabiky a místo "na jazýčku" bych prostě dala "na jazyku" - snad se tím létavec nestane disproporční.

Plusy? To ostatní. Rytmus - až na ony drobnosti. Lexikum, jež má výraz. "tepe, tepe" - to opravdu tepe. Aliterace ("kryje křídly"). Spád - "teď / dříve / prve". Obrat "drží / v stisku". Grafické členění. Nakonec i ta červená je docela případná.
Body: 4
<reagovat 
 hloupy ivan (Občasný) - 22.3.2008 > hlava pana Rampina> Asi jo, ten jazyk, too jo. Je pravda, že, jestli si matně vzpomínám (je už spíš rozleželá, až trochu zamřelá) mi ten jazyk tenkrát připadal být až moc rýmovaným. (Čti tak i tak.)
Bříško tam musí zůstat jednoznačně. Na tom trvám! :) Děkuju hlavo, děkuju moc.
<reagovat 
Klatba (Občasný) - 22.3.2008 > soK!
Doporučil 
<reagovat 
 hloupy ivan (Občasný) - 22.3.2008 > Klatba> Děkuju, co ale, prosím, znamená "soK!" Trochu mě to děsí. Něco mezi rivalem a šťávou.
<reagovat 
 Klatba (Občasný) - 22.3.2008 > hloupy ivan> Kos!
<reagovat 
 Klatba (Občasný) - 22.3.2008 > Klatba> poplašená duše (obrázek) + tepe (báseň) = Kos (létavec)!
<reagovat 
 hloupy ivan (Občasný) - 22.3.2008 > Klatba> Tohohle spojení jsem se zalekl hned jak jsem tam tu básničku dal. Ty dvě věci spolu nemají kromě mne nic společného. Ale jsem rád, že se Ti oboje líbí.
<reagovat 
 Klatba (Občasný) - 22.3.2008 > hloupy ivan> Není nutné lekání, Kos je velký města pán.
<reagovat 
 hloupy ivan (Občasný) - 22.3.2008 > Klatba> Ovšem strašná městapaní je Straka. Mimochodem u téhle básničky ses s kosem trefil. Ani nevíš, jak těžké bylo, vyhnout se rýmu se žlutým nosem :)))
<reagovat 
 Klatba (Občasný) - 22.3.2008 > hloupy ivan> Nejhorší páni měst, Holubové, při posráni, děs.
<reagovat 
 hloupy ivan (Občasný) - 22.3.2008 > Klatba> ano, ano, jednou jsem s tím chodil na hlavě celej den. Přímo od dveří baráku, kde jsem to považoval za lupnutí v lebce. Ale že by to byly panské způsoby...? No vlastně asi máš recht... :)
<reagovat 
Mbonita (Občasný) - 22.3.2008 > No nemůžu se taky ubránit asociaci a spojit si to s tvou předchozí grafikou:-)
K textu to zdvojené tepe je skvělé ..a výraz čuje..velmi zajímavý a nekonvenční:-) a jak pravila HPR bříško není to pravé ořechové.
Body: 5
<reagovat 
 hloupy ivan (Občasný) - 22.3.2008 > Mbonita> Na bříško mi nesahejte! .) Tohle je jistě spiknutí.
<reagovat 
 Mbonita (Občasný) - 23.3.2008 > hloupy ivan> :-) nebuď tak nedůtklivej no..:-)))huž mlčím
<reagovat 
vřes (Občasný) - 23.3.2008 > Hola. Já nečtu moc akusticky, formu mám ráda co nejcivilnější - a tak dím: páni!! A "ano" bříšku jakož i jazýčku, pírkům, roztočům, červíkům a pronikavé šibalskosti závěru.

PS - nevím, o čem to je:) Ale byla bych ráda, kdybych to nevěděla správně. Tuším směr a to se mi líbí.
Body: 5
<reagovat 
Věza (Občasný) - 7.6.2008 > to je moc pěkný, líbí
Body: 5
<reagovat 
pořezaná_sluncem (Občasný) - 22.6.2008 > patří k tomuhle? http://www.totem.cz/enda.php?a=205404
<reagovat 
 hloupy ivan (Občasný) - 22.6.2008 > pořezaná_sluncem> to ne, to je bohužel falešná konotace - patří to k sobě jen svou ptákovitostí
<reagovat 
  Zrušit obrázky    Zrušit větvení  

Přidat vlastní poznámku a hodnocení k příspěvku
Autor má zájem o hlubší kritiku svého příspěvku
<jméno   e-mail>

Kontrolní otázka proti SPAMu: Kolik je deset + deset ? 

  
  Napsat autorovi (Občasný)  
   


Copyright © 1999-2003 WEB2U.cz, Doslovné ani částečně upravené přebírání příspěvků a informací z tohoto serveru není povoleno bez předchozího písemného svolení vydavatele.

Design by Váš WEB

Addictive Zone Orbital Defender Game
free web hit counter