Provozované WEBy:   Totem.cz |  Čítárny |  Český film |  Seaplanet |  Humor/Hry/Flash |  Flash CHAT    Chcete svůj WEB? Napište nám 
Zpět na úvodní stranuISSN 1214-3529
Pondělí 29.4.
Robert
Zde se můžeš přihlásit jméno:
heslo:
nové 

 Všechny rubriky 
  Poezie
 > Poezie
 > Klasické verše
 > Básnické slovo
 > Všehochuť
 > Teorie poezie
 
    

   
 
 Napsat do fóra o>
   
  

Ve VAŠEM prostoru redakce Totemu nezodpovídá za obsah jednotlivých příspěvků.
Jako malá mořská víla
Autor: marsé (Občasný) - publikováno 27.3.2008 (20:07:04)
To vždycky budu sama
na bolest
která rodí se když láska zraněná
na zemi se svíjí
 
Vždyť žiji
říkám si
a přesto jako malá mořská víla
našlapuji
 
Zvednout se a jít
můj Pane
proč?
 
Skláním hlavu
v davu hledám odpověď
 
Jsem sama?
Ne
jsem s Tebou
moc dobře to vím
Tvé rány moje jsou
Tvá láska
bohatstvím


Poznámky k tomuto příspěvku
synthetic darkness (Občasný) - 28.3.2008 > Tohle opravdu ne.
<reagovat 
 marsé (Občasný) - 28.3.2008 > synthetic darkness> zapomněla jsem avi
<reagovat 
marsé (Občasný) - 28.3.2008 > Dobře, ne...ale proč? To víš? Zajímalo by mě to.
<reagovat 
 synthetic darkness (Občasný) - 28.3.2008 > marsé> Myslím, že když se podíváš do pár knížek, tak zjistíš proč ;-)
Ale pokud tě to baví takhle, tak tvoř dál, důležitý je osobní pocit :)
<reagovat 
 marsé (Občasný) - 29.3.2008 > synthetic darkness> Mám pocit, že jsi vůbec nepochopila o čem to je...a knížky mi doporučovat nemusíš...to jsi šlápla tochu vedle.
<reagovat 
ariel (Občasný) - 29.3.2008 >

připadá mi to jako křesťanská agitace pro zlomený duše, který chtěj něco znamenat... promiň


<reagovat 
 marsé (Občasný) - 29.3.2008 > Ondřej> :-) No, i tak je asi možno to brát...ale já agitovat rozhodně nechci a ani neumím... je to spíš vyjádření mojí orientace a chápu, že pro někoho ne, jiného to může i dráždit...a už vůbec nevím,kde jsi přišel k tomu zlomená duše, která chce něco znamenat. Kde jsi to prosímtě vyčetl?!
<reagovat 
 ariel (Občasný) - 29.3.2008 > marsé> asi to "tvoje rány moje jsou"
<reagovat 
 marsé (Občasný) - 29.3.2008 > Ondřej> Možná bys se hodně divil, proč a co jsem do té básničky schovala...ale chápu, že to nelze vyčíst...mrzí mě ale, když někdo podle obalu hned ví, co je uvnitř... na vánoce vždycky hrajeme při rozbalování dárků hru... co to asi může být... dost často se spletu ;-)
<reagovat 
ariel (Občasný) - 29.3.2008 > jenže Malá mořská víla zachránila jen prince, kdežto Pán Ježíš zachránil všechny vás křesťany, nebo se pletu?
<reagovat 
 marsé (Občasný) - 29.3.2008 > Ondřej> Malá mořská víla milovala tolik, že se změnila v pěnu...
Tady mi jde ale spíš o tu její bolest, když musela mlčet a jen "našlapovat"...

Jsou chvíle, kdy jsem sama...ač obklopená lidmi... a vím, že jen láska mi pomůže překonat bolest z nepochopení a nenávisti ...stačí? Prostě nevracet stejně...
To není o lásce k muži... pozor na obal ;-)
<reagovat 
  Zrušit obrázky    Zrušit větvení  

Přidat vlastní poznámku a hodnocení k příspěvku
<jméno   e-mail>

Kontrolní otázka proti SPAMu: Kolik je deset + tři ? 

  
  Napsat autorovi (Občasný)  
   


Copyright © 1999-2003 WEB2U.cz, Doslovné ani částečně upravené přebírání příspěvků a informací z tohoto serveru není povoleno bez předchozího písemného svolení vydavatele.

Design by Váš WEB

Addictive Zone Orbital Defender Game
free web hit counter