Provozované WEBy:   Totem.cz |  Čítárny |  Český film |  Seaplanet |  Humor/Hry/Flash |  Flash CHAT    Chcete svůj WEB? Napište nám 
Zpět na úvodní stranuISSN 1214-3529
Středa 24.4.
Jiří
Zde se můžeš přihlásit jméno:
heslo:
nové 

 Všechny rubriky 
  Próza
 > Próza
 > Povídky
 > Fejetony
 > Úvahy
 > Pohádky
 > Životní příběhy
 > Cestopisy, reportáže
 
    

   
 
 Napsat do fóra o>
   
  

 
Porno fáze
Autor: Kajman (Občasný) - publikováno 25.5.2002 (07:39:05), v časopise 17.7.2002
PORNO FÁZE

Drazí (ne)přátelé, moji různorodí, skromní čtenáři, dnes budu nevhodně intimní, ba lascivně otevřený, snad vás nepohorším více, než si zasloužíte. Bude to o „fázích“. Momentální fáze? "Porno fáze"! V životě se vyskytují různě dlouhá časová údobí, která kynou především jedním konkrétním směrem. V sinusoidním charakteru prochází například mým životem fáze "ty volování". Jazykové prostředky se navrací do lůna sebevědomého mládí a terminus "ty vole" se stává tím nejfrekventovanějším, co opouští má přetížená, chrupu poloprázdná ústa. Jindy mívám "střevní" fáze, většinu dne prosedím na hajzlu a pode mnou probíhájí netušené fyzické sci-fi procesy, o nichž se lépe nešířit konkrétněji. Ale pár let nazpět to bývávalo o poznání dramatičtější, to mi věřte! Mívám "asketická" období, kdy teplota mé sexuální aktivity je rovna absolutnímu bodu mrazu. Mluvím zde o asi 95% roku…
Právě v současném slunečném období si na mě smlsavá hranatá kombinace všeho zmíněného, snad s vyjímkou vylučovaní, troufám si označit ho za normální, tzn. permanentní sračka, ale zvladatelná, tu bych ignoroval. Jde tedy o "ty vole-porno-asketa" fázi. "Ty-volováni" čile používám na veškeré živé i neživé tvory svého okolí. Včetně maminky, šéfa, parnerky, psa, kočky, auta na parkovišti před domem i na všechny ostatní a nijak mě neznervózňuje datum narození v občanském průkazu - asi o 15 let starší, než aby byla frekvence výskytu onoho pochybného oslovení ospravedlnitelná. Asketou, co se sexuální zdrženlivosti týče, jsem vytrvale, tudíž i nyní. Ne že bych zájem neměl, ale shodou těžko podchytitelných příčin a shod okolností se má fyzicky sexuální výbojnost omezuje zhruba na 18 akcí ročně a to, co bychom si namlouvali, není mnoho.
A "porno"? Hádáte správně, souvisí to nejspíše právě s onou nevytížeností vlastního údu v reálném světě a tak mě přehnaně rajcuje alespoň pokoukání na oplzle zvrhlé, animální výkony nadsamců s extrémně vyvinutým pyjem a dam, hekajících a řvoucích o 106 v nespočtu možných i nemožných poloh. Jsem šťastným vlastníkem dvou CD podobně tématicky vyhraněných a mechanika zánovniho DVD je zná jak své boty (mechanika - boty?). Každopádně ta blondýna je zatraceně smlyslně šikovná! Ten vypracovaný pán, co ji obrábí, má trochu moc bezduchý výraz ve tváři, ale tu beztak kamera zabírá jen minimálně.
Sic, úplně bych zapomněl na ještě jedno podstatné tématické období! Chlast (a ostatní "civilizační" drogy). Ale to je nezajímavá a nudná záležitost. Přeci nebudu to všechno zvládat střízlivý, sakra! Takové plány jsi měl, hochu, a teď -  jednoduše prasečinkář - styď se! (Ale pane doktore, já vám garantuji, že to je dočasná záležitost, dejte mi čas a budu zase jura..., možná...) 



Poznámky k tomuto příspěvku
čtenář Miss_S - 25.5.2002 > Řekla bych, že je to neuvěřitelná a v dnešní době tak vzácná sebekritika, že si skutečně zaslouží ocenění alespoň z tohoto hlediska (ale docela mě to probudilo :o) )
<reagovat 
anonym1 (Občasný) - 25.5.2002 > Perfektní charakteristika konzumního způsobu života neboli běžného života. Jo,jo, takhle to většinou končí. Oceňuji tvou brilantní kombinaci slov, je to správně kořeněný :))).
Body: 5
<reagovat 
centaur (Občasný) - 25.5.2002 > hele, hele, dej si pozor, za chvíli budeš chtít zapůsobit ;-)) tohle mi přijde nevyvážený
<reagovat 
Kajman (Občasný) - 25.5.2002 > No jo, no, jsem nevinen! :o)
<reagovat 
anonym1 (Občasný) - 25.5.2002 > kajman: Chtěla jsem ti hned napsat: bacha na kýč, ať nejsi jak Viewegh :))).
<reagovat 
stefan (Občasný) - 26.5.2002 > .. trochu lacine tema..ale co?)
Body: 3
<reagovat 
Kajman (Občasný) - 27.5.2002 > Ale jo, uznávám, je bezpochyby laciné, ale já si nevymýšlím sci-fi, já píši jen o životě (o svém), což je ovšem nejspíš v tomto případě spíše přitěžující okolnost :o)
<reagovat 
Tym (Občasný) - 17.7.2002 > Obdivuji se, ani ne tak tomu, že jsi o tom, napsal, ale hlavně tomu, že si to připouštíš. Smekám takových je nemnoho.
Body: 5
<reagovat 
Tina (Občasný) - 23.7.2002 > Nemam nic proti pouzivani ,,korenenych vyrazu" v proze, ale asi kdybych te neznala, si myslim sve..
Jinak velky autori za podobnym stylem prave schovavaji kritiku konzumniho zpusobu zivota(pr.Kozoroh Raka-nemuzu si vzpomenout autora, mam jeho sbirku doma, ale ty urcite vis).U tvoji prozy bez urazky tuto kritiku jeste nevidim(neznamena, ze toho nemuzes dosahnout nekde jinde)Co se tyce toho, ze si nekdo vymysli sci fi
promin, ale myslim, ze sci fi je cim dal tim vic popularni a napriklad novy film Minority Report(Steven Spielberg) vznikl prave podle povidky autora sci fi Phillipa K. Dicka, z roku 1956. Je to prave sci fi povidka, ktera inspiruje mnoho filmu(Vanila Sky, Minority Report, Matrix..)
Jo uz jsem si vzpomela Miller, ale zas nevim krestni..,takze nepomlouvat sci fi prosim..
<reagovat 
Kajman (Občasný) - 23.7.2002 > No, já jsem takový rozpolcený trdlo, jednak mám rád jazyk a dokáži mluvit, jako když tiskne a rád, ale pokud by se někdo zaposlouchal mému vyjadřování u piva s kámošem, asi by mě ocejchoval hodně nízko :o) (A mýlil by se, hihi - to jen, že se umím i pochválit a nejen shazovat)
<reagovat 
stanislav (Občasný) - 17.9.2002 > Je to kapku exhibice, ale proč ne...
existujou horší týpci, takoví rádoby...,
sebestřednost a sebeláska jsou skvělý vlastnosti... :o)
ten jazyk mi trošku nesednul, ale to je můj problém... :o)
Body: 3
<reagovat 
Kajman (Občasný) - 17.9.2002 > Hubert - jo, to už jsem říkal, máš vlastně pravdu, tohle "dílko" je asi z toho nejlacinějšího soudku, co jsem sem vrznul . Nějak jsem měl chuť psát a uvolnit se a tak jsem napsal o víceméně posledních 24 hodinách, jen jsem ty "banality" popsal trochu exhibičně, to máš pravdu, snad i trochu ironicky, to byl ten hlavní záměr, ačkoliv výsledek je asi všelijaký. Snad mohu s jakýms takým klidným svědomím říci, že nejsem z  těch "cool" chlapíků, co jsou pyšni na svoje drsné prózičky,  píšu o prkotinkách denního života, což logicky občas vyvrhne i něco, co jsem si možná mohl odpustit! Dík za přečtení!
<reagovat 
Čtenář - 28.5.2005 > poeper
<reagovat 
  Zrušit obrázky    Zrušit větvení  

Přidat vlastní poznámku a hodnocení k příspěvku
<jméno   e-mail>

Kontrolní otázka proti SPAMu: Kolik je šest + čtyři ? 

  
  Napsat autorovi (Občasný)  
   


Copyright © 1999-2003 WEB2U.cz, Doslovné ani částečně upravené přebírání příspěvků a informací z tohoto serveru není povoleno bez předchozího písemného svolení vydavatele.

Design by Váš WEB

Addictive Zone Orbital Defender Game
free web hit counter