Provozované WEBy:   Totem.cz |  Čítárny |  Český film |  Seaplanet |  Humor/Hry/Flash |  Flash CHAT    Chcete svůj WEB? Napište nám 
Zpět na úvodní stranuISSN 1214-3529
Sobota 20.4.
Marcela
Zde se můžeš přihlásit jméno:
heslo:
nové 

 Všechny rubriky 
 Výtvarno, kresby
 > Výtvarno, kresby
 > Kresby, skici
 > Malby
 > Koláže
 > Klasická grafika
 > Ilustrace
 > Blbůstky-pokusy
 > Experimenty
 > Prostorové objekty
 > Teorie, historie
 
    

   
 
 Napsat do fóra o>
   
  

Ve VAŠEM prostoru redakce Totemu nezodpovídá za obsah jednotlivých příspěvků.
Dřevo II
Autor: hloupy ivan (Občasný) - smazáno


Poznámky k tomuto příspěvku
pelvis (Občasný) - 5.4.2008 > hodně dobrý)
Doporučil 
<reagovat 
Klatba (Občasný) - 5.4.2008 > neustále dvojí kolo, směšnost střídá šílenost, a přece se točí
Doporučil 
<reagovat 
Mbonita (Občasný) - 5.4.2008 > výborný a na grafiku a navíc suchou jehlu jsem zatížená:-)
Doporučil 
<reagovat 
AdMa (Občasný) - 6.4.2008 > hravá směsice....ono to mrklo___,asi (.
<reagovat 
island (Občasný) - 6.4.2008 >
Body: 5
<reagovat 
Magid (Občasný) - 6.4.2008 >
Doporučil 
<reagovat 
zxy (Občasný) - 6.4.2008 >
Body: 5
Doporučil 
<reagovat 
Boža (Občasný) - 6.4.2008 > paráda
Body: 5
<reagovat 
jindra* (Občasný) - 6.4.2008 >
Body: 5
<reagovat 
fajt-r (Občasný) - 6.4.2008 >
Body: 5
<reagovat 
uccello is dead (Občasný) - 6.4.2008 > Co za člověka může dělat dřevo suchou jehlou? Vezmu dřevo, potřu dřevo, plesknu dřevo, nazvu "dřevo"; hotovo. Nač ty složitosti. Provedení kola, výška horizontu a cesta se mi líbí moc.

Jeden si tu rád upevní slovní zásobu:), jen neví, kde mu čárka stojí.
<reagovat 
 hloupy ivan (Občasný) - 6.4.2008 > uccello is dead> Tak Tobě se to oživlé dřevo nelíbí, co?
Já bych ho i samo woplesk, jenže ono by se asi zmítalo a pa: woni mi ho porazili - napadli a zákeřně zabili :l
<reagovat 
 uccello is dead (Občasný) - 6.4.2008 > hloupy ivan> Neříkám nelíbí. Ale oživlé by asi bylo lepší vidět naživo.
<reagovat 
blode (Občasný) - 6.4.2008 >
Body: 5
Doporučil 
<reagovat 
Věza (Občasný) - 6.4.2008 > Opravdu zdařilé. Zaujala mě postava na kole.  
Body: 5
<reagovat 
 hloupy ivan (Občasný) - 6.4.2008 > Věza> Postavy, jako tato na kole s tématem úzce souvisí. Začal jsem je v poslední době zobrazovat i s jejich bezstarostným, civilním prostředím. Lidi kolem chodí na zahrádku, na vycházku, venčí psy a to naprosto bezstarostně, zatímco kolem nich zírá zdřevnatělá či spíše naopak: ztělesnělá hrůza vlastnímu vývoji ponechaného "kulturního" dřeviny.)
<reagovat 
jawka (Občasný) - 6.4.2008 >
Body: 5
Doporučil 
<reagovat 
Janele z Liků (Občasný) - 5.4.2008 > byla jsem dnes vezena jihem Moravy, pozorovala kostry holých stromů, olšovce, podobný pocit jako ten ze suché jehly, ale více košatý...ach ano, jak bude po smrti?-jak by dodal Krchovský(tak jako před ní)...aj obešel já polí pět...Klíma je můj milý z minulého života, kdepak Kamila Lososová...jen by nemusel pít ze zakalených kaluží, v touze za nalezením deoesence...
Doporučil 
<reagovat 
 hloupy ivan (Občasný) - 6.4.2008 > Janele z Liků> Tak kaluže Ti nevoněj? A jak jsi to s ním vydžela? "obešel já polí pět" tu zaznělo naposled, viď? Poplašilo mne to.
<reagovat 
 Janele z Liků (Občasný) - 6.4.2008 > hloupy ivan> pročpak tě plaší závěrečné vteřiny věčnosti? Jedeš kol polí, kolobranče...
<reagovat 
 hloupy ivan (Občasný) - 6.4.2008 > Janele z Liků> jsem jen ubohý kramář...
<reagovat 
VonBerg (Občasný) - 7.4.2008 > tak tohle je užasna věc, těžko se hledaj slova, má to svoji vnitřní hodnotu
Body: 5
Doporučil 
<reagovat 
Dani (Občasný) - 7.4.2008 >
Body: 5
<reagovat 
pilgris (Občasný) - 7.4.2008 > JO!!!!
Body: 5
Doporučil 
<reagovat 
Saul (Občasný) - 7.4.2008 >
Body: 5
<reagovat 
davidhuge (Občasný) - 7.4.2008 > me osobne se grafika libi,jen mi vadi umyslne spatne vytrena deska,protoze pak kazdy graficky list vypada uplne jinak, tim padem nemusi byt kazdy list tak kvalitni jak tenhle.Navic podle me by to vytrene nebylo ani polovicni
<reagovat 
 hloupy ivan (Občasný) - 7.4.2008 > davidhuge> jo a co myslíš tou "polovičností"? Myslíš, že by to bylo horší? Vadí tahle potencialita? Třeba jednou budu i vytírat dočista .)...jen teď asi nic, bo nemám na tyhle náročnější věci, bohužel, momentálně čas.
<reagovat 
Mira (Občasný) - 7.4.2008 >
Doporučil 
<reagovat 
kin (Občasný) - 7.4.2008 >
Doporučil 
<reagovat 
kretén TOTEMu (Občasný) - 8.4.2008 >
Doporučil 
<reagovat 
davidhuge (Občasný) - 7.4.2008 > a pozor na fazety mozna uz jsem ti to rikal,ale pak to pusobi jak kdyby to tisklo prasatko :-)
<reagovat 
 hloupy ivan (Občasný) - 7.4.2008 > davidhuge> No, někdy tiskne i přímo prase :) Já nemívám všechny tisky stejné. V podstatě nikdy ne. Myslím, že mají pořád spoustu chyb, zvláště ty z hloubky, ale tohle za jejich nedostatek nepovažuju. Proč taky? No ale s těma fasetama problémy mám. Taky si chca nechca vždycky zapatlám papíry...a protože je to v bytě, nezůstává zdaleka jen u papírů... Díky moc.
<reagovat 
 davidhuge (Občasný) - 7.4.2008 > hloupy ivan> no ty fazety zas takovy problem nejsou ale musi te to nekdo naucit,a bohuzel nevim jak bych to vysvetlil,a na papiry pouzivej chnapky(prelozene kousky papiru) a nebude problem.Nevim cim vytiras ale vyzkousej damske puncochy,ty berou barvu vyborne.Jakou barvu vubec pouzivas?Ofsetovky,hlubotiskove?A ty nepovazujes za podstatne to aby byly vsechny tisky aspon podobne?Predstav si ze nekdo bude chtit koupit tvou grafiku,protoze se mu libi tady na netu,ale tu uz napriklad nemas a ostatni protoze nejsou stejne se mu libit nebudou a prijdes o kseft.A tim polovicnim jsem samo sebou myslel horsim,podle me by byla grafika,tzv. chuda kdybys tam nenechal barvu,protoze neni linearne ziva.Vznikly by tam obrovske bile plochy ktere jsi mel zaplnit spise linkou,nez nevytrenou barvou.Ona ta barva, jak to mas vypada dobre,ale kazdy tisk se ti takhle nepovede,a vlastne tak spotrebujes i vice materialu,ktery je dnes velmi drahy,pokud pouzivas kvalitni veci.Schvalne kolik tisku jsi vyhodil z toho duvodu ze se ti nelibily,potrhany papir,....atd.Ted kdyz tak premyslim mozna ten problem s fazetami je zapricinen tim,ze barva kterou dukladne nevytres, se ti pod tlakem lisu rozlije do stran a zaspini ti fazety.Nezapomel jsem na neco?
<reagovat 
 hloupy ivan (Občasný) - 8.4.2008 > davidhuge> Děkuju. Chňapky používám, ale stejně to čas od času nedopadne... Fasety na plechu jsou, ale mohly by být asi strmější a širší... Myslím, že barva se ke stranám ani tolik nevymačká, jako spíš, že jsem opravdu trochu čuně a hrany prostě nejsou dost očištěné. Pravda je, že se čistí dost těžko, má-li zůstat v poli grafiky pokud možno neporušená vrstvička barvy. S tím, že by někdo kupoval mé grafiky příliš nepočítám a rozhodně jsem je s myšlenkou na to nikdy nedělal - je to jen takový kůň. Vždycky jsem se naopak snažil spíše o to, aby tisky z jedné matrice byly co nejrůznější a tak často i soutisky z lina nejsou dva v nákladu stejné. Náklady tomu odpovídají - bývají často i u tisku z výšky do deseti kusů. Kdyby se to bralo z hlediska kšeftu, myslím, že tohle by špatná strategie ani nemusela být. Kupující kupoval by něco, co se mírou svébytnosti podobá spíše malbě či kresbě než grafice. Těchhle "dřev" je šest, z toho jedno by se zřejmě dalo v budoucnosti blízké zlikvidovat - náklad zatím není číslovaný. Jiné ztráty nebyly. Na obdobný náklad bývá poměr cca vždy stejný. Horší je to s mezzotintou, kde jsou větší problémy s kvalitou filcu. Barvy na suchou jehlu používám hlubotiskové. Za tip s punčochami děkuju, ty mne nenapadly - zásobím se :). Měl jsem nějaké zbytky organtýnu a pak jsem používal přeložené noviny a ruku. Zdravím a ještě jednou díky.
<reagovat 
davidhuge (Občasný) - 7.4.2008 > a nejsi ty nahodou ze severni moravy?Jo a stim vytiranim docista.Ztezujes si ze nemas na tyhle veci dost,casu.To je jen vymluva.Tak udelej min nakladu tisku nez vic.Dulezitejsi je kvalita nez kvantita.
<reagovat 
 hloupy ivan (Občasný) - 8.4.2008 > davidhuge> Ze Severní Moravy nejsem. To kvůli "bo"? To je jen taková hravost. Nedostatkem času neomlouvám kvalitu výsledných tisků. To by bylo hloupé. Já si jenom posteskl, že teď nemám čas abych v tomhle mohl pokračovat.
<reagovat 
Mima (Občasný) - 8.4.2008 >
Body: 5
<reagovat 
al-ash (Občasný) - 8.4.2008 > špička špičatá
Body: 5
Doporučil 
<reagovat 
Tomas Prchal (Občasný) - 8.4.2008 > Bez barvy a přitom je to tak silné :-) Trochu mi to připomíná Vincenta :-)
Doporučil 
<reagovat 
 hloupy ivan (Občasný) - 8.4.2008 > Towasch> Dík .) Předpokládám, že Vincent bude z Tvých oblíbenců...a o to víc mne těší, ačli nevím co Ti ho na tom připomíná .))
<reagovat 
jxr (Občasný) - 9.4.2008 >
Body: 5
<reagovat 
sempull tampush (Občasný) - 9.4.2008 >
Doporučil 
<reagovat 
sempull tampush (Občasný) - 9.4.2008 >
<reagovat 
touha (Občasný) - 9.4.2008 >
Body: 5
<reagovat 
pablo (Občasný) - 13.4.2008 > ivane ivane....
Body: 5
<reagovat 
drfaust (Občasný) - 19.8.2008 >
Body: 5
<reagovat 
uccello is dead (Občasný) - 1.2.2009 > Líbí se mi umístění cyklisty a sbíhání linek, stromu v popředí ale nepřicházím na chuť.

Čtyři a kousek.
<reagovat 
  Zrušit obrázky    Zrušit větvení  

Přidat vlastní poznámku a hodnocení k příspěvku
Autor má zájem o hlubší kritiku svého příspěvku
<jméno   e-mail>

Kontrolní otázka proti SPAMu: Kolik je osm + tři ? 

  
  Napsat autorovi (Občasný)   Zařazeno v Galerii  
   


Copyright © 1999-2003 WEB2U.cz, Doslovné ani částečně upravené přebírání příspěvků a informací z tohoto serveru není povoleno bez předchozího písemného svolení vydavatele.

Design by Váš WEB

Addictive Zone Orbital Defender Game
free web hit counter