Provozované WEBy:   Totem.cz |  Čítárny |  Český film |  Seaplanet |  Humor/Hry/Flash |  Flash CHAT    Chcete svůj WEB? Napište nám 
Zpět na úvodní stranuISSN 1214-3529
Úterý 23.4.
Vojtěch
Zde se můžeš přihlásit jméno:
heslo:
nové 

 Všechny rubriky 
  Próza
 > Próza
 > Povídky
 > Fejetony
 > Úvahy
 > Pohádky
 > Životní příběhy
 > Cestopisy, reportáže
 
    

   
 
 Napsat do fóra o>
   
  

Ve VAŠEM prostoru redakce Totemu nezodpovídá za obsah jednotlivých příspěvků.
Rozhovor s Legolasem
Autor: Předposlední mohykán (Občasný) - publikováno 6.4.2008 (12:57:12)

S kolika ženskejma si spal?

S žádnou.

Jakto?

Nechci chytit HIV.

Co to je?

Virus, kterej by mohl existovat a šířil by se pohlavnim stykem.

A nemohlo by se vyskytnout víc novejch chorob?

Jo, například by mohla existovat choroba, která by způsobila, že by člověk sral ústama. To by bylo obzvlášť nepříjemný ve spojení s chorobou, která by člověka postihla nepřestávajícím průjmem.

Jak by mohl mít člověk nepřestávající průjem? Potřebuje přijímat nějakou potravu, aby se v jeho těle tvořily sračky.

Drobný tvorečkové by dokázali projít kůží člověka a do jeho žaludku by přinášeli látky potřebný k tvorbě sraček.

To by bylo opravdu nepříjemný. Jak by se takový choroby přenášely?

Pravděpodobně lechtáním genitálií minotaura v pyžamu za úplňku a násilným rvanim sršního hnízda do prdele paladina.

Myslim, že se nemusíme obávat nakažení těmahle chorobama.

Mýlíš se. Mohlo by se vyskytnout onemocnění, při kterym by se člověk při úplňku přestal ovládat a měl by nutkavou potřebu lechtat genitálie minotaura v pyžamu. A nebo onemocnění, při kterym by měl člověk nutkavou potřebu rvát paladinum do prdele sršní hnízda.

Proboha, jaktože mě nikdo před timhle nevaroval? Připravil ses nějak na možnost nákazy neustávajícim průjmem z pusy?

Samozřejmě. Muj byt je protkanej dřevěnejma trubičkama a ze všech míst v bytě na ně můžu napojit svoje ústa. Složitej mechanismus na bázi podtlaku zajišťuje proudění průjmu směrem od mojí pusy.

A kam ty trubičky vedou?

Do obejváku Kelly, která bydlí pode mnou. Občas trubičky používám, když se pobleju nebo vychrchlám monumentální kemr nebo masturbuju.

A co na to Kelly?

Mýho zařízení si všimla, když slavila narozeniny a byli u toho všichni příbuzný a spousta přátel a všechny sem pozvracel. Kelly mi přišla říct, co se jí stalo. Řek sem jí, že se mi stalo to samý. Kelly hned docvaklo, že to je práce Valerie, která bydlí nade mnou.

Pozvala Valerii k sobě na návštěvu a vrazila jí jednu mezi pysky. Valerie se statečně bránila a vytrhala Kelly chlupy u píči, ale souboj pro ní skončil, když jí Kelly vymlátila vaječníky. Kelly pak odtáhla Valerii k ní domu a tam jí svlíkla, svázala a zalila směsí průjmu, blitek a bramborový kaše. Pak jí schovanou ve voze odvezla do parku, kterej byl v tý době prázdnej, ale za chvíli tam tudy začly proudit tisíce diváků na rytířskej turnaj, a rozvázala jí a vysadila. Ve svym bytě Kelly na otvory ve stropě napojila trubičky, který vedly k sousedum pod ní.

To tý čubce Valerii přeju. Ale vraťme se k HIV. I kdyby virus HIV skutečně existoval, nestálo by za to riskovat nakažení a dopřát si slast ze sexu? Neni lepší jednou vošukat ženskou a umřít než žít nekonečnej život bez sexu?

Zas tolik mě šukání neláká, že bych jednu šukačku vyměnil za svuj život. Sice ženský nešukám, ale i tak si dopřávám spoustu rozkoše z jejich existence. Líbám se s nima, honim je, oni honěj mě a sou ochotný provádět nejabsurdnější věci, aby mě inspirovali při honění a já provádim lehce absurdní věci a holky honěj nade mnou. Myslim, že sem na tom líp než drtivá většina chlapů. A potom je na světě spousta překrásnejch holek, který sem nepoznal a strašná spousta se jich ještě narodí. Sem přesvědčenej, že pro spoustu z nich budu ten nejkrásnější a nejúžasnější chlap. Budou se mnou šťastnější než s kymkoliv jinym a já budu šťastnej s nima. Pokud je nepoznám, ten nejúžasnější chlap pro ně bude někdo jinej a třeba ani nebudou žít s nim, ale s ňákym nýmandem nebo samy. S tim se nedokážu smířit. Nedokážu se smířit s tim, že by ty holky brečely kvuli jinýmu chlapovi než mě, a s tim, že by pro ty holky byl ňákej chlap důležitější než já. Musim žít a bejt šťastnej, aby ty holky nejvíc milovali mě a ne někoho jinýho.

Podle toho, co řikáš to vypadá, že holduješ polygamii. Mluvíš o štěstí holek. Nebude ale holka šťastnější s nýmandem, kterej jí bude věnovat všechnu svojí pozornost a nebude jí rozdělovat mezi stovku milenek a navíc jí bude šukat?

Většina mejch milenek by rozhodně nebyla šťastnější s nýmandem. Těm milenkám, který miluju nejvíc, se věnuju víc než těm ostatnim a ani jim moc nevadí, že žiju s hodně holkama. Aspoň maj holky zábavu, když jich je víc. A možná to, že mám tolik milenek, viděj jako důkaz mojí kvality a suverenity a oni sou poctěný tim, že můžou bejt jednou z mejch milenek – jednou z milenek toho nejúžasnějšího chlapa. Vztah se mnou neni ideální hlavně kvuli tomu sexu. S tim štěstim sem to ale myslel tak, že chci, aby ty holky poznaly, že nejlíp se cejťej se mnou. Chci aby poznaly, jak můžou bejt šťastný a pak ať si klidně žijou šťastně beze mě.

A nevadí ti, že nebudeš mít děti?

Jasně že vadí. Je to strašně krásná představa, mít holku s dítětem, který nejvíc miluju. Sakra, vobráceně, mít dítě s holkou. Ale nejsem si jistej, že by moje dítě bylo šťastný. Tenhle svět je totiž prohnilej. Sem strašnej sobec, ale nemohl bych si udělat dítě s vážnejma pochybnostma o jeho štěstí. Lidi, který v takový situaci přivedou na svět dítě, strašně nesnášim. A jejich děti sou pak stejný, ale ty už za to možná nemůžou, protože měly tak špatný rodiče.

Věříš na Ježíška?

Ne, věřim na upgradovanýho Ježíška.

A jakej je rozdíl mezi normálnim a upgradovanym?

Upgradovanej má delší péro.



Poznámky k tomuto příspěvku
čtenář čočkováPavlína - 6.4.2008 > nápad je zajímavější, než samotný text...
a hudba k takové drsnařině...no ..... dobrý no...:-)

<reagovat 
čtenář čočkováPavlína - 6.4.2008 > nápad je zajímavější, než samotný text...
a hudba k takové drsnařině...no ..... dobrý no...:-)

<reagovat 
Předposlední mohykán (Občasný) - 6.4.2008 > Popravde sem mel docela problemy s vyberem hudby. Hlavni pro me bylo, aby se hudba hodila k Legolasovu projevu o milenkach, aby byla hodne emotivni. A se zbytek je to hezky kontrastni :)
<reagovat 
Quotidiana (Občasný) - 9.4.2008 > a proč je to rozhovor s Legolasem a ne třeba s Frantou Vopičkou z naší hospody... na samotném textu by se asi nic nezměnilo... muzika je na tom to nejzajímavější
<reagovat 
  Zrušit obrázky    Zrušit větvení  

Přidat vlastní poznámku a hodnocení k příspěvku
<jméno   e-mail>

Kontrolní otázka proti SPAMu: Kolik je pět + deset ? 

  
  Napsat autorovi (Občasný)  
   


Copyright © 1999-2003 WEB2U.cz, Doslovné ani částečně upravené přebírání příspěvků a informací z tohoto serveru není povoleno bez předchozího písemného svolení vydavatele.

Design by Váš WEB

Addictive Zone Orbital Defender Game
free web hit counter