Provozované WEBy:   Totem.cz |  Čítárny |  Český film |  Seaplanet |  Humor/Hry/Flash |  Flash CHAT    Chcete svůj WEB? Napište nám 
Zpět na úvodní stranuISSN 1214-3529
Čtvrtek 25.4.
Marek
Zde se můžeš přihlásit jméno:
heslo:
nové 

 Všechny rubriky 
  Fotografie
 > Fotografie
 > Krajiny
 > Příroda
 > Zvířata
 > Makro
 > Zátiší
 > Portréty
 > Akty
 > Architektura
 > Experimenty
 > Fotodokumenty
 > Fotoreportáž
 > Cestopis
 > Sport
 > Abstrakce
 > Rodinné foto
 > Ostatní
 
    

   
 
 Napsat do fóra o>
   
  

Ve VAŠEM prostoru redakce Totemu nezodpovídá za obsah jednotlivých příspěvků.
módní vlna
Autor: hloupy ivan (Občasný) - smazáno


Poznámky k tomuto příspěvku
hloupy ivan (Občasný) - 9.4.2008 > Nedokážu si spojit první a druhou část komentáře. Nejste dvě?.) Nenapadlo mne, že by někomu mohlo vadit, že je na hrobě jméno, aťsi čitelné. Jestli vás to vážně pohoršuje, zkusím to příště zamazat ve fotošopu...ovšem začínám si tu připadat trochu jako mezi islámskými třeba fundamentalisty. Je mi líto, že se debata strhla zrovna tímhle směrem. Přísahám,opravdu,nenapadlo mne to. Omlouvám se za pohoršení všem pohoršeným.
<reagovat 
Janele z Liků (Občasný) - 9.4.2008 > viz zatíženost, dvojznačnost domova u Zbyňka Hejdy: "Náš kraj", protože nás tam po celá desetiletí ukládají.Není to má rodná krajina, je to kraj funebrální, pohřební, krajina marná a rmutná...

Ačkoli nesporně stojím
uprostřed toho všeho,
je to,
že to už jenom bylo.

(Valse melancolique)
<reagovat 
Janele z Liků (Občasný) - 9.4.2008 > Kolektivní smutek, módní vlny okázalého smutku mě děsí, nikoliv hroby samotné...

reagovala jsem na čitelnou famílii, ne proto, že by mě to pohoršovalo, ale může to vyznít sarkasticky v nabízeném kontextu s holuby.
<reagovat 
 hloupy ivan (Občasný) - 9.4.2008 > Janele z Liků> aj, to mne taky nenapadlo. Ani si nemyslím, že by to snad k tomu mohlo vést. Dokážu si i představit, jak to zdůvodnit, ale nerad bych to tu rozmazával :)
<reagovat 
 Janele z Liků (Občasný) - 9.4.2008 > hloupy ivan> Byl to žert vyvolaný asociací, nikoliv útok. Souhlasím, nepopírám...
<reagovat 
 hloupy ivan (Občasný) - 9.4.2008 > Janele z Liků> Útok - to by mne taky nenapadlo .) Mě toho tak vůbec moc málo napadlo, zdá se. Za žert děkuju a hlavně za pochopení, co se oné smuteční módy týče. Souhlas, nepopírání nežádám :)
<reagovat 
Janele z Liků (Občasný) - 9.4.2008 > nehovořím o masovosti truchlení, ale o dnešním přístupu ke smrti...křesŤanské hřbitovy jsou opravdu otřesné, úchvatný egoismus-vytrhat plevel na hrobečku, koupit barevné kvítí,...to lpění na místech, do kterého byl nebožtík zasazen, ač k němu nemá vztah, je do počtu...v tomto mám raději břečŤan a kameny židovských hřbitovů, aspoŇ co do úpravy...
<reagovat 
Janele z Liků (Občasný) - 9.4.2008 > Není nic horšího než kolektivní skladování lidských ostatků, na to mohli přistoupit jen ti ze západu-materialisti se musí mít kam vracet, v houfech...fotografování hrobů s čitelnými jmény, nevím, nevím...Sarkasmus-bylo mu to dlouhé, až usnul...
<reagovat 
 uccello is dead (Občasný) - 9.4.2008 > Janele z Liků> Tak ty by ses třeba raději popelila v Ganze?

Hele a fakt si myslíš, že ještě dneska na hřbitovy proudí zástupy pozůstalých, co tiše kontemplujíce, skrápějí vzpomínku na své blízké horkostí řinoucích se slzí? Se obávám, že tam zajdou tak na Vánoce a dost; po houfech že se slehla zem.

Btw. znám ještě "lepší, vtipnější" náhrobní nápis, ale třeba by se Ti to nezdálo omalené, kdybych ho tu...
<reagovat 
 hloupy ivan (Občasný) - 9.4.2008 > uccello is dead> No, neproudí. To je dím, že jsou materialisti dnes daleko více duchovně založení , než bývali v dobách materialismu primitivního, či dokonce křesťanského :D
<reagovat 
 Janele z Liků (Občasný) - 9.4.2008 > uccello is dead> dva roky zpět-obřad, 14 minut trval!, mašinérie...a ten zaplacený mrchomluvec začal: Dovolte mi, abychom se zde rozloučili s občankou!!!...

(náš soused "klasik" se chodí dívat na vývěsku, kdo jde do kremace a kdo do země, kvůli klukům z kapely, zda bude kšeft...

kolektivné-masový-stereotypní smutek
(tisíce nevyzvednutých uren-které pak hromadně zřízenci krematorií pootevírají a bagr ty hromady popele zarovná,...platí se za otevření rakve před obřadem, za vše)Opravdu raději shořet, popelit Gangu...než účastnit se ne-vědomě tohoto...

chybí intimita,soukromí pozůstalých... smrt jako vysavač kešeně... pohřbít tak dědu na zahradě, kde šlechtil padesát let sudetské renety-hned za to flastra za nedovolené zacházení s ostatky...
<reagovat 
 hloupy ivan (Občasný) - 9.4.2008 > Janele z Liků> jo. A ti mrchomluvci jsou strašliví, smrt mají na jazyku, jejich jazyk mrtvý je a její jméno nevysloví... věta "dovolte mi..." je úžasně promyšlená absurdita ze všech směrů kovaná a přitom nejspíš naprosto neuvědomělá :)
<reagovat 
 Janele z Liků (Občasný) - 9.4.2008 > hloupy ivan> Jaká absurdita-profitovat ze smutku druhých, hledat v sobě naučenou lítost za tučný obnos, jen škrtne jméno předešlého v šabloně na květomluvu...
<reagovat 
 uccello is dead (Občasný) - 9.4.2008 > Janele z Liků> To s tou květomluvou snad bylo vždycky, ne? Ale jak se smrtí nepřijdeme do kontaktu, tak se jí až moc bojíme; to mi na tom všem přijde nejhorší a nejnepřirozenější.
<reagovat 
 Janele z Liků (Občasný) - 9.4.2008 > uccello is dead> ano, ale ta květomluva, např.tolik typická pro barokní literaturu, tzv.černé knihy...ale vždy člověku na míru!!!, vztah kněz-věřící nebožtík, loučila se celá vesnice, držel se smutek podlezvyklostí...Tibetané se připravují na smrt celý život, malé děti si hrají s lebkami mrtvých těl, které rozsekaly kněží...buddhisté meditují na pohřebištích...ale čím my si personifikujeme smrt-parte s veršovánkou od Wolkera či Nedbala, rakev, volné místo u stolu? Jen svým sobectvím a lpěním...Uctíváme tělesné ostatky(odpad, schránku), v touze za zhmotněním duše...Proč je tolik sebevražd mladých v"našem světě"? Je přeci tolik dojemné, když se nad námi bude brečet, nad naší mladou, mrtvou krásou, budou nad námi sladit nafouklými deklamovánkami...truchlíme "nad těly, metabolickými pochody"-projevy života...
<reagovat 
Janele z Liků (Občasný) - 9.4.2008 > Současná doba se vyhýbá mrtvému, odumírajícímu v jakékoliv podobě--př.všelijaké tělní peelingy, zpomalování projevů stárnutí, hospice jsou vystavěny daleko od očí...Ideál-umřít "zdravý(fyzicky neporušný)" a "mladý na pohled".-)
<reagovat 
sempull tampush (Občasný) - 10.4.2008 > mno tak mě to nepohoršuje v žádným... toho pána dole už stejně požrali červíci a utekli a umřeli nebo se nechali požrat...
nebo ho - chudáka nebohýho - spálili a nasypali do plechovky od sušenek
a ten šutr? ten je tak dobrej na to, aby po něm srali ti kamenní holoubci

- ale fotka jako taková mi tentokrát nic neříká, uvidíme, co přinesou další
<reagovat 
Klatba (Občasný) - 9.4.2008 > Pokud správně rozumím - kritika fotografování náhrobků, soch, andělíčků - pusté vykrádání veřejných, však natolik osobních a posvátných míst, kde ani stín nesmí rušit zasloužený odpočinek.
Doporučil 
<reagovat 
 hloupy ivan (Občasný) - 9.4.2008 > Klatba> (: snad to není taky zásah do soukromí :)))
<reagovat 
 Klatba (Občasný) - 10.4.2008 > hloupy ivan> Nejsem zastánce hřbitovů, jsou nechutné, odporné.
<reagovat 
Věza (Občasný) - 10.4.2008 > Ještě než jsem si přečetla komentáře chtěla jsem napsat.........., takže vidím že se už budu v podstatě opakovat. Fotky ze hřbitovů mě ani v nejmenším nepohoršují, jen bych asi opravdu zvolila fotku náhrobku beze jména. V tomhle případě by to ale fotce samotné ubralo (míním ořez), tak bych se to jméno alespoň pokusila rozmazat, aby bylo nečitelné, nebo ho prostě odstranit (máš-li program a jak čtu, tak máš). Opravdu to může působit neeticky. Jinak se mi fotka líbí, takže výsledek je za čtyři.
Body: 4
<reagovat 
 hloupy ivan (Občasný) - 10.4.2008 > Věza> Mazat odmítám. Příště rači newokážu .) Ale jinak díky.
<reagovat 
Periskop (Občasný) - 9.4.2008 > nic ve zlém, není na fotografování těhle holubů nějakej zákon? no jestli ne, měl by bejt...
<reagovat 
 hloupy ivan (Občasný) - 9.4.2008 > Periskop> Počkej, jak to myslíš? Jakože stran vkusu, morálky nebo mravnosti? Myslím že tak jako tak by bejt měl - zákonů máme málo a dobrý občan denně naráží na mnoho situací, které ještě zákonem ošetřené nejsou. No mnoho...občas na některé. Ale ta nejistota, když k tomu dojde! .)
<reagovat 
 Periskop (Občasný) - 10.4.2008 > hloupy ivan> myslím nějaký zákon... který by zakazoval zobrazovat věci milionkrát opakovaným a nudným způsobem... .-)
<reagovat 
 hloupy ivan (Občasný) - 10.4.2008 > Periskop> Chachá! Tak Tobě vadí symbol hřbitovního holoubka a myslíš, že když někde je, že to hned je klišé, co? Jenže tohle byl svým způsobem vtip, nevím, jestli ho mám vysvětlovat, ale souvisí s názvem fotky, ne se jménem na náhrobku (viz výše). Jestli i to je tisíckrát zobrazované a nudné, rád se nechám poučit.
<reagovat 
 Periskop (Občasný) - 10.4.2008 > hloupy ivan> lituju, nic veselého na tom neshledávám... prostě jen x-krát viděnej nudnej obrázek... abych alespoň trochu vysvětlil své pochody... když dá knížák odlejt do plastu pár sádrovejch trpaslíků a pojmenuje své dílko např. "schůze senátu" není to vtip ani umění... je to ještě mnohem větší kýč a nuda... než ten skutečnej sádrovej trpaslík... nic ve zlém... navíc, co se fotografie týká, nemohu se zbavit dojmu, že název je pouze doplněk... ve skutečnosti by měla fotografie působit sama o sobě, něco /cokoliv/ v divákovi vyvolávat... bez jakýchkoliv berliček...
<reagovat 
 hloupy ivan (Občasný) - 10.4.2008 > Periskop> S těmi berličkami, to máš pravdu. S Knížákem ale, prosím, nesrovnávat. Fotka nevznikla nikterak bez vztahu k názvu, ale naopak. Prostě mne potěšilo, jak se na náhrobcích ze stejné doby opakuje stále stejný, poněkud nevkusný motiv - totiž ti dva holoubkové. Název neměl být berličkou či lešením, s kterým by obrázek stál i padal, ale jen pošťouchnutím směrem k smyslu. Snad Tě případné další mé fotky neutvrdí v názoru, že tuctově mačkám šablonové záběry a pak se snažím šokovat konstruovanými názvy. Doufám, že v případě, že tomu tak bude, chyba bude na straně Tvé, jinak by mi to přišlo dvojnásob líto .)
<reagovat 
 Periskop (Občasný) - 10.4.2008 > hloupy ivan> to srovnání s knížákem neber, prosím, osobně, mě zrovna jiný pako nenapadlo... :-))
a pozor, já se v tvém případě nedomnívám, že jsi bezhlavej mačkal... právě proto mi vadí, když pustíš něco takového... jinak bych se k podobnému obrázku vůbec nevyjadřoval... :-)
<reagovat 
AdMa (Občasný) - 9.4.2008 > ano různé příbytky jsou v zahradách ticha...hovoří svým způsobem

tuším zaujímající kolekci (:
<reagovat 
 hloupy ivan (Občasný) - 9.4.2008 > AdMa> (: Kolekce krátká, ale bude.
<reagovat 
 AdMa (Občasný) - 10.4.2008 > hloupy ivan> (((: toš dobře (. ...vtípky na toto téma mi neva,i když vnímám pomník(náhrobek) jako pouto k rodu,tak jako rodiné album,nevidím důvod proč cokli retušovat,je to důkaz o existenci,o úctě k rodu....ano já vím doba je uspěchaná,nepřeje vzpomínkám,jen se řítí za novými požitky,prožitky......



<reagovat 
Janele z Liků (Občasný) - 11.4.2008 > I sochy podléhají zkáze, to jsou pak panečku fotky-bezhlaví, beznozí jesuspáni, andílci s vyžranýma očima, jezírka, která neodtékající z křídel, jako mapy po ptačím moru...vyvrácené stromy, v kořenech malformované lebky, úlomky kostí...Nejlepší byl párek bezdomovců žijících v márnici, "je nás tu sedm, tři vedle nás, dva pod námi"...jak si věšely hadry mezi hroby, jeden z nich byl ušlechtilejších zájmů, nevylézl s kocovinou z rodinné hrobky, vybíral kontejnery na papír a nosil knihy do antikvariátu---absurdní---"Platíme si podnájem hrobového místa, popř.neplatiči nájmu byly vystěhováni na hřbitov"...
<reagovat 
Mira (Občasný) - 18.4.2008 >
Doporučil 
<reagovat 
Mira (Občasný) - 18.4.2008 >
Body: 5
<reagovat 
uccello is dead (Občasný) - 1.2.2009 > Nechala bych víc vyniknout holubí běl (šeď)?

Lehce pod čtyři.
<reagovat 
  Zrušit obrázky    Zrušit větvení  

Přidat vlastní poznámku a hodnocení k příspěvku
Autor má zájem o hlubší kritiku svého příspěvku
<jméno   e-mail>

Kontrolní otázka proti SPAMu: Kolik je šest + tři ? 

  
  Napsat autorovi (Občasný)   Zařazeno v Galerii  
   


Copyright © 1999-2003 WEB2U.cz, Doslovné ani částečně upravené přebírání příspěvků a informací z tohoto serveru není povoleno bez předchozího písemného svolení vydavatele.

Design by Váš WEB

Addictive Zone Orbital Defender Game
free web hit counter