Provozované WEBy:   Totem.cz |  Čítárny |  Český film |  Seaplanet |  Humor/Hry/Flash |  Flash CHAT    Chcete svůj WEB? Napište nám 
Zpět na úvodní stranuISSN 1214-3529
Středa 24.4.
Jiří
Zde se můžeš přihlásit jméno:
heslo:
nové 

 Všechny rubriky 
 Výtvarno, kresby
 > Výtvarno, kresby
 > Kresby, skici
 > Malby
 > Koláže
 > Klasická grafika
 > Ilustrace
 > Blbůstky-pokusy
 > Experimenty
 > Prostorové objekty
 > Teorie, historie
 
    

   
 
 Napsat do fóra o>
   
  

Ve VAŠEM prostoru redakce Totemu nezodpovídá za obsah jednotlivých příspěvků.
Abstrakce1
Autor: jarkakrej (Občasný) - publikováno 12.4.2008 (19:27:31)
Výtvarná technika enkaustika-malování horkým voskem.


Poznámky k tomuto příspěvku
Mbonita (Občasný) - 12.4.2008 > skvostné..barevně lahodné pro mě:-)
Body: 5
<reagovat 
Rayer (Občasný) - 12.4.2008 >
Body: 5
<reagovat 
Klatba (Občasný) - 12.4.2008 >
Doporučil 
<reagovat 
čtenář já5 - 12.4.2008 > jsem okouzlen touto technikou
<reagovat 
Janele z Liků (Občasný) - 12.4.2008 > peří na
Doporučil 
<reagovat 
 jarkakrej (Občasný) - 12.4.2008 > Janele z Liků> Prosím,co znamená poznámka "doporučil" ?Díky...
<reagovat 
magie_esence (Občasný) - 12.4.2008 > výborné
Body: 5
<reagovat 
Vitovan (Občasný) - 12.4.2008 > až na ty rožky
Body: 5
<reagovat 
jarkakrej (Občasný) - 12.4.2008 > Souhlasím! A vysvětlím!Nejsem moc technický typ...a dnes poprvé jsem zkoušela orámovat tyhle fotky těhle obrázků,že si je dám do profilu na chatu. Myslela jsem si,že si zaslouží trochu té frajeřiny!Ale sem se to nehodí...
<reagovat 
Magid (Občasný) - 13.4.2008 >
Body: 5
<reagovat 
pelvis (Občasný) - 13.4.2008 >
Body: 5
<reagovat 
Neriet (Občasný) - 13.4.2008 > nádherné :)
Body: 5
Doporučil 
<reagovat 
claim (Občasný) - 13.4.2008 >
Body: 5
<reagovat 
Hedviga Bavorova (Občasný) - 13.4.2008 >
Doporučil 
<reagovat 
jarkakrej (Občasný) - 13.4.2008 > Pokusím se uvěřit! :))
<reagovat 
Pidi (Občasný) - 14.4.2008 >
Body: 5
<reagovat 
Věza (Občasný) - 14.4.2008 > krásné
Body: 5
<reagovat 
Boža (Občasný) - 14.4.2008 > nádherné barvy :))
Body: 5
<reagovat 
teddinka1 (Občasný) - 14.4.2008 > Trošku utlumené barvy, možná mi to jen příde, protože já tam vidím ptačí pírka:)
Body: 4
<reagovat 
 jarkakrej (Občasný) - 14.4.2008 > teddinka1> Pravda,na téhle fotce jsou barvy utlumené.Fotila jsem při umělém světle,pak mám ještě ten samý obrázek vyfocený při denním světle a ty barvy jsou úplně jiné,věrohodnější a bližší reálu,ale když jsem to sem přihlašovala,klikla jsem omylem na tenhle!Nevím,jestli bych ho mohla dodatečně vyměnit...
<reagovat 
 teddinka1 (Občasný) - 14.4.2008 > Jarkakrej> A máš to někde na portálu?? Ráda bych se koukla:)
<reagovat 
 jarkakrej (Občasný) - 15.4.2008 > teddinka1> Můžu Ti ji přeposlat mailem,pokud mi dáš mail.adresu!
<reagovat 
Mima (Občasný) - 15.4.2008 >
Body: 5
Doporučil 
<reagovat 
uccello is dead (Občasný) - 12.4.2008 > Technika né z nejobvyklejších a jak se to sešlo:) Povídej, přeháněj - zkušenosti, postřehy, postupy. Na čem a čím přesně... Olejovky, damara, včelí vosk? Nadrtit, rozpustit, promíchat, na lžičku, zahřívat, nanášet, plamenem olíznout, oškrábnout, poopravit a zas plamenem...? Či jinak? Zvědavostí doslova h o ř í m ! :)
<reagovat 
 jarkakrej (Občasný) - 12.4.2008 > uccello is dead> Všechno je to úplně jednoduché! Na teplou žehličku naneseš voskovky a už to žehlíš na křídový nesavý papír!
<reagovat 
 jarkakrej (Občasný) - 15.4.2008 > uccello is dead> 

Prosím Tě,poraď mi,prosím...můj příspěvek Abstrakce3 mi nejde zvětšit...a asi nejde ani ostatním prohlédnout,podle reakce jedné ,co sem také přispívá.Na koho se mám obrátit?Poradíš?


<reagovat 
 uccello is dead (Občasný) - 13.4.2008 > Jarkakrej> Aha, tak to koukám, že se naše techniky zásadním způsobem liší:)
<reagovat 
 jarkakrej (Občasný) - 13.4.2008 > uccello is dead> Cítím Tvé zklamání :-( .....
<reagovat 
 uccello is dead (Občasný) - 13.4.2008 > Jarkakrej> Ale kdeže:)
<reagovat 
Zeanddrich E. (Občasný) - 12.3.2009 > "

."
Body: 4
Doporučil 
<reagovat 
  Zrušit obrázky    Zrušit větvení  

Přidat vlastní poznámku a hodnocení k příspěvku
Autor má zájem o hlubší kritiku svého příspěvku
<jméno   e-mail>

Kontrolní otázka proti SPAMu: Kolik je dvě + osm ? 

  
  Napsat autorovi (Občasný)   Zařazeno v Galerii  
   


Copyright © 1999-2003 WEB2U.cz, Doslovné ani částečně upravené přebírání příspěvků a informací z tohoto serveru není povoleno bez předchozího písemného svolení vydavatele.

Design by Váš WEB

Addictive Zone Orbital Defender Game
free web hit counter