Provozované WEBy:   Totem.cz |  Čítárny |  Český film |  Seaplanet |  Humor/Hry/Flash |  Flash CHAT    Chcete svůj WEB? Napište nám 
Zpět na úvodní stranuISSN 1214-3529
Čtvrtek 28.3.
Soňa
Zde se můžeš přihlásit jméno:
heslo:
nové 

 Všechny rubriky 
 Poezie
 > Poezie
 > Klasické verše
 > Básnické slovo
 > Všehochuť
 > Teorie poezie
 
    

   
 
 Napsat do fóra o>
   
  

Ve VAŠEM prostoru redakce Totemu nezodpovídá za obsah jednotlivých příspěvků.
Masožraví vrazi
Autor: Sadám (Občasný) - publikováno 13.4.2008 (19:09:05)

 

Lidé

tedy ,,lidé‘‘… bojí se

nahlédnout mezi kapky (litry) krve

utajené strouhankou

 svého řízku

Tak jako vrah se nedívá

své oběti do očí…

…kde tvá večeře začíná,

tam Druhého život končí…



Poznámky k tomuto příspěvku
wandalka (Občasný) - 13.4.2008 >

já jsem dneska měla italské špagety s rajčatovou omáčkou...s česnekem a bazalkou...některá z rajčat byla sušená, nakládaná v oleji...

zapito australským vínem a tečkou dýchánek cigaratky Davidoff


Body: 5
<reagovat 
Sadám (Občasný) - 13.4.2008 > Toť důkaz, že masa netřeba ke štěstí =) díky
<reagovat 
Mbonita (Občasný) - 13.4.2008 >
Body: 5
<reagovat 
čtenář 12345678 - 14.4.2008 > Vyčítej lvům
že žerou zebry
Hyenám
že nečistí si chrup
Znám ten pocit
kudly mezi žebry
O tobě však soudím
žes hňup
<reagovat 
 Sadám (Občasný) - 14.4.2008 > čtenář> Dovolím si říct, že s touhle problematikou jsem více obeznámen než ty a moje rozhodnutí stát se vegetariánem nebylo učiněno na základě nějakých dojemných videí o zvířátkách, ale na základě faktů. Nevyčítám lvům, že žerou zebry =) Nejsem proti masu na jídelníčku- jíst maso je přirozené! Ale není přirozené ho jíst a zejména pěstovat tak, jak to dělá naše generace.
Zvířata jsou pěstována v nelidských podmínkách ve velkochovech a jsou to spíše než produkty přírody produkty chemie. A tohle já podporovat nemýním...
Kdybys nebyl takový *cenzura* a první se zeptal a až pak nadával, tak by ses možná dozvěděl, že jím maso, ale sháním si ho z ekologických a pro mě eticky přijatelných zdrojů. To co koupíš na pultu supermarketu se ani masem nazvat neodvážuju... Mohl bych se rozepsat o dalších aspektech jako například o mé víře, že to, že jsme mocnější než zvířata nám nedává právo je mučit a zacházet s nimi jako s obyčejným zbožím... Nebo že nesnáším cirkusy... Ale asi by to nikdo nečetl =)
<reagovat 
 usadlo (Občasný) - 15.4.2008 > Sadám> štastné maso není vražda ?
<reagovat 
 Sadám (Občasný) - 16.4.2008 > usadlo> Pro mě ne, nemučit (geneticky neupravovat, nechat mu dostatek svobodného protoru...) zvíře a poté ho sníst- to je přirozený přírodní koloběh. Tak jako ono (například žralok) mě může sníst, až se budu koupat v moři. Býk může skočit do publika při Coridě a zabít mě, když jsem se já chtěl jeho smrtí pobavit...
<reagovat 
  Zrušit obrázky    Zrušit větvení  

Přidat vlastní poznámku a hodnocení k příspěvku
Autor má zájem o hlubší kritiku svého příspěvku
<jméno   e-mail>

Kontrolní otázka proti SPAMu: Kolik je pět + šest ? 

  
  Napsat autorovi (Občasný)  
   


Copyright © 1999-2003 WEB2U.cz, Doslovné ani částečně upravené přebírání příspěvků a informací z tohoto serveru není povoleno bez předchozího písemného svolení vydavatele.

Design by Váš WEB

Addictive Zone Orbital Defender Game
free web hit counter