Provozované WEBy:   Totem.cz |  Čítárny |  Český film |  Seaplanet |  Humor/Hry/Flash |  Flash CHAT    Chcete svůj WEB? Napište nám 
Zpět na úvodní stranuISSN 1214-3529
Pátek 29.3.
Taťána
Zde se můžeš přihlásit jméno:
heslo:
nové 

 Všechny rubriky 
 Poezie
 > Poezie
 > Klasické verše
 > Básnické slovo
 > Všehochuť
 > Teorie poezie
 
    

   
 
 Napsat do fóra o>
   
  

Ve VAŠEM prostoru redakce Totemu nezodpovídá za obsah jednotlivých příspěvků.
cesta
Autor: hanna (Občasný) - publikováno 30.5.2002 (00:00:41)

 

Věřit ,jít a nepodléhat, krávy slyšet jít

a kam?

Za tlukotem,slyšíš? Tak se rozhodnout

a slunce poslechnout, horký beton pálí

do chodidel.Je to ještě daleko.

Z druhé strany malý kousek.Už ho držíš?

Anděl se dívá a nudí.Povalující kámen,

zazpíval pták a neletí.Možná se rozhodneš

jít za tlukotem,slyšíš? Slyšíš?

Provaz ještě neuhas a hoří,větev se

podlomí a co pak? Zimu vydržíš.

Tak se už rozhlédni,uvolni se a jdi,

jdi za tlukotem,slyšíš?

Váháš a slyšíš! Tlukot a anděl se nudí.



Poznámky k tomuto příspěvku
Aka (Občasný) - 30.5.2002 > Nejsem odborník, jen pozorný a vděčný čtenář,ale souhlasím s výše uvedenou kritikou , hlavně co se týče andělů...:-))
Body: 3
<reagovat 
RadimP (Občasný) - 30.5.2002 > I cry...When angels deserve to die (System of a Down) Možná bych trošičku upravil strukturu, působí to nějak rozhašeně, jinak ale jo, docela líbí ;o)
Body: 3
<reagovat 
kostky (Občasný) - 30.5.2002 > tak se už uvolni a jdi...!, milá hannah, myslím, že by to prospělo
<reagovat 
milhaus (Občasný) - 30.5.2002 > mnohem lepší než ta předchozí ...znuděný anděl :-))
<reagovat 
Lord Kikin (Občasný) - 30.5.2002 > "Autor má zájem o hlubší kritiku svého příspěvku" Tuhle hlasku primo miluju, to totiz znamena, ze si clovek muze bez problemu pustit hubu na spacir. Ale coz? Tak dobre, zacnu tim lepsim - tedy co se mi nelibi : "se rozhodnout a slunce poslechnout" - verim, ze je to zamerne, ale ja bych se z toho pri cteni malem u-out... plus vecne otrepavani andele... to je behem dneska kolikatej uz? Prvni veta by taky nevyhrala v soutezi miss dobytka, Aaaleee dostavame se k casti co se mi libi : Libi se mi, kdyz horky beton pali do chodidel. Libi se mi kdyz slysim a slysim jak se tlukot s andelem nudi> a tak me to privadi k myslence, ze bychom mohli vsechny andely utlouct a utlouc a utlouc :o)
Body: 3
<reagovat 
 hanna (Občasný) - 30.5.2002 > Lord Kikin> Dik za tvá slova...Vis,ja se s andely kamaradim..jsou fakt dobri,sice trochu otrepani..uz skoro nevypadaji jako andele spis jako slepice...jak to peri ze svych kridel trepou a trepou...ale nastesti ty kridla maji a urcite vzletnou..treba primo nad tebou:))
<reagovat 
AlexBobrLetadlo (Občasný) - 15.6.2003 > Dostalas kritiku od Lorda,což je také silně kvalitní.
Tohle se mi líbí. Není to špička, ale na jedna určitě.

Za tlukotem jdi, anděla nikdy nezraď, máš jen jednoho (někteří nemají žádného) a věř, že anděl, to je to co/kdo ti pomuže se stát šťastou.
Ale abych nebyl příliš idealistický (nevím, jestli to sedí do nějakého toho vašeho typu psaní pro "mozky národa" :c), životu se nidky přímo nepoddej (a chlapovi už vůbec ne!!!) :c)


Body: 5
<reagovat 
  Zrušit obrázky    Zrušit větvení  

Přidat vlastní poznámku a hodnocení k příspěvku
Autor má zájem o hlubší kritiku svého příspěvku
<jméno   e-mail>

Kontrolní otázka proti SPAMu: Kolik je pět + pět ? 

  
  Napsat autorovi (Občasný)  
   


Copyright © 1999-2003 WEB2U.cz, Doslovné ani částečně upravené přebírání příspěvků a informací z tohoto serveru není povoleno bez předchozího písemného svolení vydavatele.

Design by Váš WEB

Addictive Zone Orbital Defender Game
free web hit counter