Provozované WEBy:   Totem.cz |  Čítárny |  Český film |  Seaplanet |  Humor/Hry/Flash |  Flash CHAT    Chcete svůj WEB? Napište nám 
Zpět na úvodní stranuISSN 1214-3529
Pondělí 29.4.
Robert
Zde se můžeš přihlásit jméno:
heslo:
nové 

 Všechny rubriky 
 Próza
 > Próza
 > Povídky
 > Fejetony
 > Úvahy
 > Pohádky
 > Životní příběhy
 > Cestopisy, reportáže
 
    

   
 
 Napsat do fóra o>
   
  

Ve VAŠEM prostoru redakce Totemu nezodpovídá za obsah jednotlivých příspěvků.
Zamyšlení nad studiem
Autor: Tomáš Nois (Občasný) - publikováno 16.4.2008 (16:56:58)

Probíráme k čemu je dobré vysokoškolské vzdělání. Ne, že bych si nechtěl zapisovat, ale profesor hodně rychle mluví, takže je pro mě jednodušší psát todle, než si zapisovat jeho rychlé poznámky. Poslouchám, co říká. Prý, že výška zadržuje lidi, aby ještě nešli pracovat. Zadržuje je kvůli tomu, aby se trh práce nepřehltil lidmi. Když si to tak vemete, tak má vlastně pravdu. Vemte si mě... jsem ukázkový případ.

Teď se profesor zmínil o tom, že školy se stávají školními družinami. Tak zvaným parkovištěm pro mladé lidi. Jak říkám. Jsem přesně ten typ člověka, který už druhým rokem parkuje, aby nemusel pracovat. Respektive... pracoval bych, ale nepřipadám si ve svých jednadvaceti jako člověk, který by měl chuť pracovat. Možná to je tím, že se pohybuju v kolektivu lidí, kteří mají okolo osmnácti let. Rádi chodí do klubů, na různé open-air akce, kde se fetuje, pije, tančí a dělá hodně dalších věcí. Nechcu říct, že takový život vedu pořád, ale nebráním se tomu tak moc, abych to nějak odsuzoval. Ale zase na druhou stranu to asi není to, co bych měl dělat. Měl bych řádně chodit do školy, pracovat na seminárních pracech a učit se. Problém asi nebude v tom, že bych na to neměl mozek, že bych nechápal vo-co-go. Bude to asi v tom, že se mi to prostě nechce učit, jelikož mě víc baví být s kamarády, být připojen na internet a hrát drum and bass na gramofonech.

 Možná se nabízí otázka, proč to vlastně píšu. Hmm... já sám vlastně ani nevím. Asi jsem si uvědomil, že jsem vzal místo někomu, kdo na ten obor, který studuju já, chtěl. Copak ale já věděl, že se t u budeme učit takovýdle psycha, které nechápu? Některé věci mi jdou to jo. Ale ostatní předměty, které mi přijdou jako "co to ku*va je?" mě OPRAVDU nebaví. A zase není to tím, že bych to nepochopil. Je to tím, že mě to nezajímá a nevidím jeidnou možnost ty vědomosti někde uplatnit. Stějně bych v tom asi nebyl dobrý páč moje komunikativnost je opravdu na špatné úrovni. No ale to jsem odbočil...

Na závěr... chci jenom říct... ti, co máte ještě možnost jít na výšku a čtete si todle, tak to zvažte. Máte čtyři možnosti, co dělat po střední škole. Jít pěkně pracovat a vydělávat si nějaké peníze, které se ale taky můžou blížit k životnímu minimu. Taky se můžete flákat a vyžírat úřady a brát jim prachy. A nebo můžete jít na výšku, pekelně studovat, dostat to Ing. nebo Mgr. před jméno a honosit se tím a brát peníze jenom za to, že sedíte v kanceláři. A pak tady je možnost, kterou jsem si vybral (bohužel) já. Zapsat se na výšku, plus-mínus se učit, jen aby to nevypadalo, že fakt nic nedělám a přitom se nehorázně flákám. A jak to tak vidím, tak i kdybych teďka chtěl zabrat, tak mi to stejně asi nepomůže, protože už je pozdě. Takže dva roky vysokoškolského-flákačského života v háji.

Takže si to rozmyslete, protože mi zbývá dělat v technických službách a nebo bduu mít štěstí a budu se věnovat dj-ingu. Nic moc vyhlídky, co?

 

Btw... končí přednáška ... já mizím ... díky pane profesore za to, že jste mi řekl, že jsem k ničemu...



Poznámky k tomuto příspěvku
annatar (Občasný) - 16.4.2008 > No, chápu co jsi chtěl říct, ale vyznívá to trochu jako grafomanie, ale problém máme stejný. Jen ten DJ ze mě určo nebude.
<reagovat 
Max Bubakoff (Občasný) - 17.4.2008 > já bych vám dal, do mišelinky s váma...tahat pleumatiky...;)
<reagovat 
Michelle (Občasný) - 26.4.2008 > To jsou zbytečné starosti. Vem si milionářku a máš vymalováno
<reagovat 
tuik (Občasný) - 8.11.2009 > Konrad Liessmann: Teorie nevzdělanosti. pro Tebe povinná literatura. mně to na tenhle problém odpovědělo.
<reagovat 
jafa (Občasný) - 10.11.2009 > co mají všichni s tou grafomanií... proč tady - nechápu. přijde mi to naopak příjemně upřímný. - ten stav "plus minus studia" znám, dva roky je dost, ale dá se to bohužel protahovat i mnohonásobně dýl... teď už to jsou vlastně pro Tebe asi tři roky... kdo ví...
<reagovat 
  Zrušit obrázky    Zrušit větvení  

Přidat vlastní poznámku a hodnocení k příspěvku
<jméno   e-mail>

Kontrolní otázka proti SPAMu: Kolik je deset + pět ? 

  
  Napsat autorovi (Občasný)  
   


Copyright © 1999-2003 WEB2U.cz, Doslovné ani částečně upravené přebírání příspěvků a informací z tohoto serveru není povoleno bez předchozího písemného svolení vydavatele.

Design by Váš WEB

Addictive Zone Orbital Defender Game
free web hit counter