Provozované WEBy:   Totem.cz |  Čítárny |  Český film |  Seaplanet |  Humor/Hry/Flash |  Flash CHAT    Chcete svůj WEB? Napište nám 
Zpět na úvodní stranuISSN 1214-3529
Neděle 2.6.
Jarmil
Zde se můžeš přihlásit jméno:
heslo:
nové 

 Všechny rubriky 
 Próza
 > Próza
 > Povídky
 > Fejetony
 > Úvahy
 > Pohádky
 > Životní příběhy
 > Cestopisy, reportáže
 
    

   
 
 Napsat do fóra o>
   
  

Ve VAŠEM prostoru redakce Totemu nezodpovídá za obsah jednotlivých příspěvků.
První sníh z kolekce Zrcadlo odvrácené strany zvráceného života
Autor: Kristýnka (Občasný) - publikováno 21.4.2008 (18:45:48)
další>


Bajata (Občasný) - 14.5.2008 > Nevím co píšete v dalších příspěvcích. Ale po přečtení pár vět z tohoto už číst dál nebudu. Opět stejné. Na odvrácené straně života stojí jen muži. Ženy, jako andělé, nebeské bytosti naprosto bez chyby, jsou na každém kroku týrány. Je jim odpíráno vše krásné a jsou to nejubožejší, nejutlačovanější a nejvíce týraná stvoření pod sluncem. Píšete čtivě, velice čtivě, ale začněte něco dělat se svým komplexem. Budete o mnoho, o mnoho štastnější a bude se vám žít mnohem lépe. Věřte mi. Vím co vám říkám. Začněte si všímat krásy kolem sebe. Vonících stromů, květin, letících motýlů a zpěvu ptáků. Zajděte na vysokou strán, vylezte na vysoký strom nebo na vrcholky hor, a pozorujte západ slunce. Lehněte si do vysoké trávy a pozorujte úžasný svět hmyzu. Sedněte si do houštiny na kraji lesa a vydržte se nehýbat. Už za necelou půl hodinu budete u vytržení z herců, kteří rozehrají neopakovatelné divadelní představení. Zcela zdarma!!!. Jděte s úctou ven do přírody. Ztište se a uvidíte, že nebudete litovat. Les se vám stane kamarádem, jeho obyvatelé vám ukáží svá tajemství ukrytá v lesních zákoutích tišin, louka vám nabídne nejkrásnější koberec na světě a opeření pěvci budou na vaši počest hrát ten nejkrásnější chorál.Otevřete naplno své srdce a smysly a nasávejte plnými doušky raní vzduch prosycený mlhou, deštěm, nebo jen padající rosou. Pak najdete vyváženost života. Vyváženost ve které se promítá život, smrt, narození a péče o potomstvo.Vyváženost boje, lovu, obětí a lovců. Přestante se utápět ve vlastní temnotě svého Já. Rozeběhněte se po rozkvetlé louce, válejte sudy v trávě, zpívejte z plných plic uprostřed lánů obilí... a najdete radost ze života. A až se vrátíte do civilizace, udělejte si radost. Zajděte do cukrárny nebo k řezníkovy. Kupte si nanukový dort nebo nejtučnější ovarové koleno. Zajděte do knihkupectví nebo do prodejny krásných oděvů. Kupte si knihu která se vám líbí, hezounkou blůzičku která vykreslí vaše pro nás tolik přitažlivé tvary. Až se po vás muži otočí, nechte je koukat. Stejně tomu nezabráníte a žena je krásná od přírody proto, že je krásná. Udělejte něco pro to, aby jste byla krásná,jemná dáma. Dáma, která si dovede inteligentním způsobem udržet muže od těla a přitom být přitažlivá. Z vašeho literárnío přednesu vyplývá, že jste jemná, něžná duše která touží po lásce, porozumění a citu. Jste žena která chce milovat a chce být milována. Pokud jsem se spletl, použijte svůj talent na psaní o radosti, životu a kráse. Povzbuzujte ty, kteří hledají povzbuzení a neví kudy kam. Nenechte své spřežení okřídlených Pegasů pást se na hřbitovním kvítí. Vzlétněte s nimi na jejich křídlech vzhůru, k oblakům a azurové modři nebe. Nad koruny stromů, nad louky a hladiny rybníků, jezer a lesních studánek. Vyjděte z říše temnot do říše světla. Usmějte se na lidi kolem, jestliže uvidíte že to potřebují. A já si pak koupím každou vaši knihu, kterou vydáte.Dýchne li z ní na mne slunce, rozkvetlá louka plná raní rosy, nebo úsměv a radost druhého člověka, bude pokladem v mé knihovně. Odehraje li se v ní boj o život, lásku či místo na slunci, bude mi nejváženější učebnicí. Přeji hodně zdaru a odvahy... udělat první krok.
<reagovat 

Reagovat na tuto poznámku u příspěvku
Odpověď se také zašle uživateli Bajata
Autor má zájem o hlubší kritiku svého příspěvku
<jméno   e-mail>

Kontrolní otázka proti SPAMu: Kolik je šest + pět ? 

  
  Napsat autorovi (Občasný)  
 
(1) 2 3 4 5 6 7
   další
 

 


Copyright © 1999-2003 WEB2U.cz, Doslovné ani částečně upravené přebírání příspěvků a informací z tohoto serveru není povoleno bez předchozího písemného svolení vydavatele.

Design by Váš WEB

Addictive Zone Orbital Defender Game
free web hit counter