Provozované WEBy:   Totem.cz |  Čítárny |  Český film |  Seaplanet |  Humor/Hry/Flash |  Flash CHAT    Chcete svůj WEB? Napište nám 
Zpět na úvodní stranuISSN 1214-3529
Pondělí 10.6.
Gita
Zde se můžeš přihlásit jméno:
heslo:
nové 

 Všechny rubriky 
 Próza
 > Próza
 > Povídky
 > Fejetony
 > Úvahy
 > Pohádky
 > Životní příběhy
 > Cestopisy, reportáže
 
    

   
 
 Napsat do fóra o>
   
  

Ve VAŠEM prostoru redakce Totemu nezodpovídá za obsah jednotlivých příspěvků.
<zpátky Mám tě ráda, maminko... z kolekce Zrcadlo odvrácené strany zvráceného života
Autor: Kristýnka (Občasný) - publikováno 24.4.2008 (19:24:08)
další>


Bajata (Občasný) - 14.5.2008 > Vážená slečno. Váš příběh je sice síla, ale není příliš jednostranný ? Nezdá se Vám, že jste otce dívenky vyzdvihla jako tupce, surovce a nemilosrdného ožralu, kterému na ničem nezáleží ? Nezapoměla jste se také tak nějak vyjádřit trošičku plněji o matce dívenky ? Píšete sice srdce rivně, ale neoběktivně. Mohu vás ubezpečit, že vy ženy dovedete donutit chlapa aby reagoval neadekvátně. Dovedete být takové zrůdy, že to není snad ani možné. Nepovažuji za nutné popisovat vám čím jsem prošel v bývalém manželství. Ale vůbec se nedivím, že je tolik mužů ve vězení za zabití manželky. Kdyby mne nedrželo zpátky vědomí, že děti by šly do dětského domova, já do vězení a nikdy by nepochopily to, co by se stalo, vědomí toho jaké by to mělo pro děti následky, dívalo by se dnes to, co si říká ,,matka,, na kytičky zespoda. Šla jen po penězích a potřebovala udělat děti, aby nemusela do práce. Necelých čtrnáct dní před vánoci jsem si musel sebrat věci které jsem dal do igelitové tašky a necelých tisíc korun. Stál jsem na nádraží v mrazu a chumelenici v letní bundě a polobotkách. Rok jsem žil jako bezdomovec, pracoval jen za jídlo a koupal se v zakopaném sudu vedle strouhy v malém lesíku uprostřed polí. Než jsem se oženil, měl jsem zařízený byt, úspory na knížce a pracoval jsem na šachtě. Dokud jsem měl peníze a dokud se neopravil barák ve kterém bydlela, byl jsem milovaný manžel. Jenže pramen vyschl, jak jsem se později dozvěděl, tak na její konto a já byl jen přítěž. Přežít mi pomáhaly pouze myšlenky na mé děti. Kvůli dětem jsem se snažil zůstat člověkem. A vůbec... co vám je po tom. Pochybuju že by jste dokázala popsat zrůdnosti, kterými doženete chlapa k zoufalství. A když to nezvládne, je násilník, opilec a zabiják. Přestante si získávat reputaci hraním na city a popište realitu. Skutečnou, opravdovou realitu a ne to, co dojímá k pláči.
<reagovat 

Reagovat na tuto poznámku u příspěvku
Odpověď se také zašle uživateli Bajata
Autor má zájem o hlubší kritiku svého příspěvku
<jméno   e-mail>

Kontrolní otázka proti SPAMu: Kolik je devět + deset ? 

  
  Napsat autorovi (Občasný)  
 
 
zpátky   
1 2 3 (4) 5 6 7
   další
 

 


Copyright © 1999-2003 WEB2U.cz, Doslovné ani částečně upravené přebírání příspěvků a informací z tohoto serveru není povoleno bez předchozího písemného svolení vydavatele.

Design by Váš WEB

Addictive Zone Orbital Defender Game
free web hit counter