Provozované WEBy:   Totem.cz |  Čítárny |  Český film |  Seaplanet |  Humor/Hry/Flash |  Flash CHAT    Chcete svůj WEB? Napište nám 
Zpět na úvodní stranuISSN 1214-3529
Čtvrtek 25.4.
Marek
Zde se můžeš přihlásit jméno:
heslo:
nové 

 Všechny rubriky 
 Poezie
 > Poezie
 > Klasické verše
 > Básnické slovo
 > Všehochuť
 > Teorie poezie
 
    

   
 
 Napsat do fóra o>
   
  

 
... ICH ...
Autor: Hanele (Občasný) - publikováno 1.6.2002 (11:58:53), v časopise 15.6.2002

                                                                     

 

 

 

                                                                               Hledáš mě

 

                                                                           Ve svém spánku

 

                                                                               Hledáš mě

 

                                                                        Den máš na kahánku

 

                                                                               Hledáš mě

 

                                                                            světlým bodem

 

                                                                                  Našels

 

                                                                          Jsem tvým hrobem



Poznámky k tomuto příspěvku
anonym1 (Občasný) - 1.6.2002 > Je v tom mnohovrstevná síla kontrastu života, která v člověku doznívá dlouho potom, co jsi báseň přečetl, neboli líbí moc :)).
Body: 5
<reagovat 
 Hanele (Občasný) - 1.6.2002 > Fines>  :)))Děkuji :)))
<reagovat 
aq. BoBB (Občasný) - 1.6.2002 > Ironie dennodenniho zivota, libi se mi to... Hledas, hledas, kdyz to najdes, prijdes obcas na to, ze to neni to prave orechove co jsi hledal. I kdyz smrt ... ?!?
Body: 5
<reagovat 
 Hanele (Občasný) - 1.6.2002 > aq. BoBB> Máš na to velmi zvláštné pohled ...Ale ironie ?
<reagovat 
Danny23 (Občasný) - 1.6.2002 > hezký,Hanele
Body: 5
<reagovat 
 Hanele (Občasný) - 2.6.2002 > Linuxovy_Danny> Děkuji :)))
<reagovat 
codiak (Občasný) - 1.6.2002 > Jo. Souhlasím.
Body: 3
<reagovat 
 Hanele (Občasný) - 2.6.2002 > codiak> Děkuji :)))
<reagovat 
matta (Občasný) - 1.6.2002 > Hezký
Body: 5
<reagovat 
 Hanele (Občasný) - 2.6.2002 > matta> Děkuji :)))
<reagovat 
aq. BoBB (Občasný) - 1.6.2002 > I kdyz smrt?! Je to vzdy to prave co hledame?
<reagovat 
 Hanele (Občasný) - 2.6.2002 > aq. BoBB> Proč mám pocit,že to vidíš jen z jednoho úhlu pohledů :)))
<reagovat 
aq. BoBB (Občasný) - 2.6.2002 > Z jednohu uhlu pohledu?! Ne, myslim ze ne... ja jenom o jednom z tech uhlu napsal... ;-)
<reagovat 
 Hanele (Občasný) - 2.6.2002 > aq. BoBB> ÁÁÁÁÁÁ !!!! Pán rád kličkuje mezi slovičky ! Hmmm ...:)))
<reagovat 
čtenář ester - 2.6.2002 > a pak kdo je puberťačka! to je ovšem z tvého pohledu. z mého by se mi to líbilo. ich
<reagovat 
Quotidiana (Občasný) - 3.6.2002 >
Body: 3
<reagovat 
AlexBobrLetadlo (Občasný) - 2.6.2002 > Smrt není to co hledáme (většinou), ale to kam míříme (alespoň dle mého názoru).
Body: 3
<reagovat 
 Hanele (Občasný) - 3.6.2002 > AlexBobrLetadlo> Vidíš, a to je jen jeden Tvůj pohled z miliónů pohledů na tuto báseň ....Díky :)))...Většinou ji nehledáme ,ale...
<reagovat 
Kyl (Občasný) - 2.6.2002 > ... mě se to moc líbí, ale co napsat aby to nevyznělo banálně a otřepaně - hezký :o)
Body: 5
<reagovat 
 Hanele (Občasný) - 3.6.2002 > Kyl> I ta otřepaně neotřepaná banalita potěší !:)))Děkuji !:)))
<reagovat 
Zmýlená (Občasný) - 3.6.2002 >
Body: 5
<reagovat 
Madman (Občasný) - 3.6.2002 >
Body: 1
<reagovat 
Musae (Občasný) - 8.6.2002 > Moc hezké. Po každém přečtení mám z toho jiný pocit.
Body: 5
<reagovat 
 Hanele (Občasný) - 9.6.2002 > Musae> Jsem rádá ,že se líbí...Jsem ráda za to ,že máš okaždé jiný pocit...Děkuji !:))
<reagovat 
stín (Občasný) - 12.6.2002 > Tahle básnička vzbudila velký ohlas:) Mně se také moc líbí, a tak ji ráda zařadím do časopisu.
Body: 5
<reagovat 
 Hanele (Občasný) - 12.6.2002 > Olina> Nevím co říci ... :))Jsem potěšena :))Děkuji:))
<reagovat 
Pavel Šavel (Občasný) - 6.7.2002 > ..... .... .
Body: 5
<reagovat 
T.B.Š. (Občasný) - 1.9.2002 >
Body: 5
<reagovat 
 Hanele (Občasný) - 3.9.2002 > T.B.Š.> 
<reagovat 
stanislav (Občasný) - 28.9.2002 >

básnička je to tedy pěkná, jak už tady padlo, každý v ní vidí něco jiného, ale myslím, že na to, jak je v podstatě jednoduchá (což mám moc rád), to je zase jeden z malých zázraků, který se nepovede každý den... 

 

kdo hledá, vždycky nenajde...   musí to bejt patřičně osudový, aby to klaplo bez chuti se vrátit, bez návratu, bez šance se vrátit...


Body: 5
<reagovat 
 Hanele (Občasný) - 29.9.2002 > hubert> Diky Ti maly-velky usmivajici se clovicku
<reagovat 
  Zrušit obrázky    Zrušit větvení  

Přidat vlastní poznámku a hodnocení k příspěvku
Autor má zájem o hlubší kritiku svého příspěvku
<jméno   e-mail>

Kontrolní otázka proti SPAMu: Kolik je deset + čtyři ? 

  
  Napsat autorovi (Občasný)  
   


Copyright © 1999-2003 WEB2U.cz, Doslovné ani částečně upravené přebírání příspěvků a informací z tohoto serveru není povoleno bez předchozího písemného svolení vydavatele.

Design by Váš WEB

Addictive Zone Orbital Defender Game
free web hit counter