Provozované WEBy:   Totem.cz |  Čítárny |  Český film |  Seaplanet |  Humor/Hry/Flash |  Flash CHAT    Chcete svůj WEB? Napište nám 
Zpět na úvodní stranuISSN 1214-3529
Středa 24.4.
Jiří
Zde se můžeš přihlásit jméno:
heslo:
nové 

 Všechny rubriky 
  Zpovědi, pocity
 > Zpovědi, pocity
 
    

   
 
 Napsat do fóra o>
   
  

Ve VAŠEM prostoru redakce Totemu nezodpovídá za obsah jednotlivých příspěvků.
<předchozí v kolekci Císařovy šaty z kolekce Andersen v notách
Autor: Textař (Občasný) - publikováno 14.5.2008 (09:19:02)
následující v kolekci>

 

 

Poslové ze zahraničí

vskutku nepřišli mír tkát,

není nic, co se jim příčí,

tihle tkalci přišli brát…

 

Zlato berou a hedvábí,

všichni mají uvěřit,

že skvostný šat se vyrábí

a císař chce ušetřit…

 

Císař má, lidé hladoví,

nedostanou dukáty,

strach mluvit ovšem napoví,

o víc jde jak o šaty…

 

Refrén:

Koukejte,

vždyť císař je nahý,

malé děcko křičí…

Koukejte,

on nemá šat drahý,

jak všem kolem líčí…

 

 

Prý k úřadu se nehodí,

kdo skvělost šatů popře,

vydřiduchové neškodí,

protesty se potřou ostře…

 

Císař žádné šaty nemá,

spratek na ulici řve,

ústa do té doby němá

náhle pošeptají své…

 

Lotři, co se napakují,

nechají zem napospas,

nikoho už nelakují,

pravda najde vždy svůj čas…

 

Refrén:

Koukejte,

vždyť císař je nahý,

malé děcko křičí…

Koukejte,

on nemá šat drahý,

jak všem kolem líčí…

 

 



Poznámky k tomuto příspěvku
fialkova (Občasný) - 14.5.2008 > :-)
Body: 5
<reagovat 
kouzlo života (Občasný) - 14.5.2008 > dobrý
Body: 5
<reagovat 
Mbonita (Občasný) - 14.5.2008 > prima a ještě jednou prima
Body: 5
<reagovat 
 Textař (Občasný) - 15.5.2008 > Mbonita> Dík :-)) Připomínám ten koncert v Jet Clubu (Orebitská 5, Praha 3) 20.5. (úterý) od 20:00 :-))
<reagovat 
druhý černej saniťák (Občasný) - 15.5.2008 >
Body: 1
<reagovat 
ireversible (Občasný) - 15.5.2008 > propracovaný mi to přijde a jo, snadno se to četlo, rytmus to dobrej mělo.
Body: 5
<reagovat 
 Textař (Občasný) - 16.5.2008 > ireversible> No, on je to hlavně text písně - škoda, že nejsem v stavu dodat melodii, co slyším, pak by bylo jasný, že to sedí. Co jsem chtěl vyjádřit, buď někdo pochopí, nebo ne, někomu to řekne třeba i hodně, jinému vůbec nic - a to je, myslím, normální.

Jsem rád, jestli se Ti to líbilo :-))
<reagovat 
 ireversible (Občasný) - 16.5.2008 > Textař> i melodie jde sem myslím dodat. Pár příspěvků s doprovodem hudby tu už bylo.
<reagovat 
 Textař (Občasný) - 16.5.2008 > ireversible> To možná jo, ale já neskládám (hudbu mám pouze v hlavě) :-))
<reagovat 
 ireversible (Občasný) - 16.5.2008 > Textař> co s tím začít, pokud je chuť a nápad(y) ?
<reagovat 
 Textař (Občasný) - 19.5.2008 > ireversible> Chuť by byla, potřeboval bych někoho, kdo umí skládat hudbu, mno :-))
<reagovat 
 ireversible (Občasný) - 19.5.2008 > Textař> pokud si z většího města, tak by to nemuselo bejt až tak komplikovaný. člověk muswí jen činit a to je někdy dost obtížný v tomhle žánru
<reagovat 
 Textař (Občasný) - 19.5.2008 > ireversible> No, jsem přímo Pražák :))
<reagovat 
 ireversible (Občasný) - 19.5.2008 > Textař> No, tak neváhej a sháněj:))
<reagovat 
 ireversible (Občasný) - 19.5.2008 > Textař> Myslím tím spíš teda lidi, co mají doma softváááre, než nějaké studio, ono se to pak značně prodraží že:)
<reagovat 
Michelle (Občasný) - 14.5.2008 > Jsi značně plodný textař :))) Dávám pět a dalších pět za hájení žen na fóru ;)
Body: 5
<reagovat 
 Textař (Občasný) - 15.5.2008 > Michelle> Díky - no ono to není ani tak hájení žen jako určitých principů, takhle se dá totiž napadat úplně cokoli, cizinci, jinak orientovaní, v různé věci věřící, atd. Musím říct, že někerý příspěvky mě tam pěkně nadzvedly :-))

Když mám potřebu, tak ze mne texty jedou :-)))

Kdyby Tě někdy zajímaly nějaké statistiky podle pohlaví za zdraví, ekonomické charakteristiky atp., tu jest odkaz:

http://czso.cz/csu/cizinci.nsf/kapitola/gender_uvod

Měj se :-))
<reagovat 
 Michelle (Občasný) - 15.5.2008 > Textař> 

No, jestli tebe nadzvedly, tak mě některé invektivy na adresu žen vyloženě nas.....  Někteří z diskutérů očividně nikdy nebyli zamilovaní (alespoň ne do ženy), nebo byli, ale ona neopětovala, takže pomstička aspoň na fóru :))

Díky za odkaz, nakoukla jsem, bude se hodit do diskuzí....


<reagovat 
 Textař (Občasný) - 15.5.2008 > Michelle> Anebo jsou doma pod pantoflem a takhle si to ventilujou,

jen by si to mohli dávat do šuplíku - a ne hned s tím na veřejnou nástěnku :-))

Proto jsem Ti ten odkaz dal - aspoň nějaká konkrétní data, to, co tam plácaj, je mimo mísu - ale kdyby si na to chtěli udělat nějakou hypotézu, sestavili dotazník a vyšli do ulic, jako nezávislej pozorovatel bych se přidal - ale z bezpečné vzdálenosti, aby mne respondentka nebrala za spolutazatele :))
<reagovat 
 druhý černej saniťák (Občasný) - 15.5.2008 > Michelle> Blbost, kdo ženu opravdu miluje, ví, občas ji musí nějakou lisknout. A třebas mu soucit ruku zadržoval, ta rána padnout musí, aby dívčí nezvlčelo. Je to tak na světě už zařízené. Pes a žena se musí držet zkrátka.
<reagovat 
 Michelle (Občasný) - 15.5.2008 > druhý černej saniťák> Vážně? Tak to mě asi nikdo ještě skutečně nemiloval... a ani bych mu to nedoporučovala. Psa si drž jak chceš, ačkoliv pozor na Srstku
<reagovat 
 Michelle (Občasný) - 15.5.2008 > Textař> 

ano, to bude další z možností, podpantofláci jsou mimo domo největší odbojáři :))

 

Raději se nepřidávej, fis dostane dříve nebo později, až vyjeví na veřejnosti své názory, přes hubu od nějaké drsnější ženy, než jsem já... tak abys u toho nebyl


<reagovat 
 Textař (Občasný) - 16.5.2008 > Michelle> A na mě - taky mám psa - Saniťák (i když co taky čekat od dnešního zdravotnictví) zřejmě nepoznal nikdy cit k čemukoli, píseň Voskovce a Wericha o štěněti, co se lidí nebálo a vrtělo ocasem, než ho pán uvázal na řetěz, buď nezná, nebo se u ní nasměje, jak je blbá a bezobsažná, když nevypráví o tom, jak je dobré zpráskat psa a lísknout ženu :-))

Bitím se šíří nenávist a strach - tohle už by se za ta léta mohlo vědět :)))

I když je fakt, co mohu čekat od někoho, kdo opěvuje mrtvé, mrtvé (ti se zatím v hrobu obracejí) a ještě tam přidá nějaké to slovo, aby sdělení bylo hluboké a procítěné :-))

Měj se :-))
<reagovat 
 Textař (Občasný) - 16.5.2008 > Michelle> A nebo se ocitne v nějaké další vládě jako ministr nově zřízeného pašalíku pro rovnost žen a mužů a jeho výroky předčí i perly našeho současného odborníka přes "národnostní menšiny" :)))
<reagovat 
 Michelle (Občasný) - 16.5.2008 > Textař> vtipálku, nestraš :)) Mohl by být taky ombudsman
<reagovat 
 druhý černej saniťák (Občasný) - 17.5.2008 > Textař> Co do toho motáš zdravotnictví, moulo?
<reagovat 
 Textař (Občasný) - 19.5.2008 > druhý černej saniťák> Ale, tak mi to tam přišlo na jazyk :))
<reagovat 
 Textař (Občasný) - 19.5.2008 > Michelle> To radš snad ten prezident, až zestárne, teda :-))
<reagovat 
 Michelle (Občasný) - 19.5.2008 > Textař> 

To nééé, dočkali bychom se amnestie týratelů žen a zvířat ;)


<reagovat 
 druhý černej saniťák (Občasný) - 19.5.2008 > Textař> Všiml jsem si, že často i píšeš, co ti slina na jazyk či péro přinese. A to se jdi bodnout, poněvadž za takové orgány pak člověk na černém trhu dostane slovy PRD.
<reagovat 
 Textař (Občasný) - 20.5.2008 > Michelle> A třeba né - třeba by přešel radikálně na druhou stranu, začal by vehementně obhajovat nejvřeštivější a nejfundamentálnější feministky - taky není o co stát :-))
<reagovat 
 Michelle (Občasný) - 20.5.2008 > Textař> Pěkný obrat tyhle "vřeštivé feministky"
<reagovat 
Textař (Občasný) - 20.5.2008 > Dyž vono někerý jsou fakt hrozný :-)) A vlastně jsou kontraproduktivní, protože si je pak do úst vemou "fisové" aj. a veškeré jiné argumenty se pod to spláchnou, ať uř se zakládají na faktech či nikoli :-))
<reagovat 
  Zrušit obrázky    Zrušit větvení  

Přidat vlastní poznámku a hodnocení k příspěvku
Autor má zájem o hlubší kritiku svého příspěvku
<jméno   e-mail>

Kontrolní otázka proti SPAMu: Kolik je jedna + šest ? 

  
  Napsat autorovi (Občasný)  
 
 
1 2 3 4 5 6 (7) 8 9 10 11 12 13 14 15 16
 

 


Copyright © 1999-2003 WEB2U.cz, Doslovné ani částečně upravené přebírání příspěvků a informací z tohoto serveru není povoleno bez předchozího písemného svolení vydavatele.

Design by Váš WEB

Addictive Zone Orbital Defender Game
free web hit counter