Provozované WEBy:   Totem.cz |  Čítárny |  Český film |  Seaplanet |  Humor/Hry/Flash |  Flash CHAT    Chcete svůj WEB? Napište nám 
Zpět na úvodní stranuISSN 1214-3529
Sobota 27.4.
Jaroslav
Zde se můžeš přihlásit jméno:
heslo:
nové 

 Všechny rubriky 
  Próza
 > Próza
 > Povídky
 > Fejetony
 > Úvahy
 > Pohádky
 > Životní příběhy
 > Cestopisy, reportáže
 
    

   
 
 Napsat do fóra o>
   
  

Ve VAŠEM prostoru redakce Totemu nezodpovídá za obsah jednotlivých příspěvků.
ODDĚLENÍ PSYCHIATRIE
Autor: lacroa (Občasný) - publikováno 26.4.2008 (09:00:00)

Otevírám oči, které by jako pod hladinou vody rozpoznávaly obyčejné tvary účelového nábytku. S nejistotou pohlížím kolem sebe na pět postelí vyrobených s chladivé oceli. Zápach levné desinfekce a seprané moči. Hlasité vzdechy a hluboké dýchání lidských torz se mi vkrádají do mysli a přivádí k šílenství. Po přechodu ze snu do reality, se mi naskýtá hrůzný obraz nemocničního oddělení. Strachy a vysílením usínám bez otázek.

Zvláštní zvuk, jako by někdo bouchal do mříží a tlumené hlasy z povzdálí dokreslují atmosféru mého probuzení. Přes veškeré obavy otevírám oči. U okna, ve kterém se promítaly stíny stromů, připomínajíc stínové divadlo stála postava penzisty ponořeného do krásy stínohry. Postava oblečená do modré teplákové soupravy se rytmicky kývala ze strany na stranu, jako by tančila...

 

 

 

 

 



Poznámky k tomuto příspěvku
Klatba (Občasný) - 26.4.2008 > Sneseme, osobní zkušenost?
<reagovat 
 lacroa (Občasný) - 26.4.2008 > Klatba> Je to tak, rok 2003 ( a hrůzostrašné věci, se tam děli) ... Příští rok se chystám vydat knihu z prostředí Protialkoholní léčebny. Proto tuhle musím do podzimu mít hotovou. Chystám se od Ledna na léčení. Někdo létá na tři měsíce do Thajska a já do Nechanic... Myslím, že pro tvůrčí práci, nestačí jen se domýšlet jak to chodí ale zažít to... Tak musím jít ještě něco popít abych věděl o co jde... :)
<reagovat 
 Klatba (Občasný) - 26.4.2008 > lacroa> Šedé teplákové soupravy, modré župany a moč... Pro tvůrčí práci dokonalé, ale pro moji potřebu stačilo jednou. V léčebně to tak chodí, ale napadá to na jednu nohu, a to kurevsky, proto tam všichni chodí, aby se naučil "stát", chodit už musí každý sám (tolik druhů chůze jsem nikde jinde neviděl).
<reagovat 
Mbonita (Občasný) - 26.4.2008 > síla
<reagovat 
Michelle (Občasný) - 27.4.2008 > Snesla jsem ještě kousek a zajímavé. Ale divím se, jak se někdo může dobrovolně nechat zavřít do blázince (jakož i do protialkoholní léčebny)
<reagovat 
 čtenář lacroa - 27.4.2008 > Michelle> Má to své výhody... Svět pak připadá Ti jednodušší...
<reagovat 
Quotidiana (Občasný) - 2.5.2008 >

odstranila jsem z tvého příspěvku odkaz na tvoje webové stránky

- buť si svůj web se už zobrazuje jako web autora... pokud chceš mít odkaz na svůj web v příspěvcích, tak si umísti odkaz na totem na své stránky (takhle si zvětšuješ návštěvnost a totem z toho nic nemá...) alespoň v "próze" je to tak, že mažu odkazy na weby, kde není odkaz na totem...


<reagovat 
lacroa (Občasný) - 3.5.2008 > oki... kde můžu stáhnout nějaký banner totemu? Rád ho na stránky přidám
<reagovat 
  Zrušit obrázky    Zrušit větvení  

Přidat vlastní poznámku a hodnocení k příspěvku
<jméno   e-mail>

Kontrolní otázka proti SPAMu: Kolik je čtyři + devět ? 

  
  Napsat autorovi (Občasný)  
   


Copyright © 1999-2003 WEB2U.cz, Doslovné ani částečně upravené přebírání příspěvků a informací z tohoto serveru není povoleno bez předchozího písemného svolení vydavatele.

Design by Váš WEB

Addictive Zone Orbital Defender Game
free web hit counter