Provozované WEBy:   Totem.cz |  Čítárny |  Český film |  Seaplanet |  Humor/Hry/Flash |  Flash CHAT    Chcete svůj WEB? Napište nám 
Zpět na úvodní stranuISSN 1214-3529
Sobota 27.4.
Jaroslav
Zde se můžeš přihlásit jméno:
heslo:
nové 

 Všechny rubriky 
 Poezie
 > Poezie
 > Klasické verše
 > Básnické slovo
 > Všehochuť
 > Teorie poezie
 
    

   
 
 Napsat do fóra o>
   
  

Ve VAŠEM prostoru redakce Totemu nezodpovídá za obsah jednotlivých příspěvků.
Neplakej Karkulko z kolekce Pohádkoviny
Autor: holger (Občasný) - publikováno 26.4.2008 (23:36:34)
další ve sbírce>

 

      nad kožichem zašedlým

      Roztop rač podbřišek

      pro štětku statečnou

      pro hřmotný kulobrok

      pro tesák těkavý

 

      Den

      jak každý druhý v létě

      Pekařce

      /do nedospalých očí/

      milce klevetnice vpraví

      a cukrář

      znalec pohádek

      kyprým půlkám tiskne líc

 

      Koš

      A cesta

      A křoví místy sivé

      A panna snad a hlas

      A stinné lesní stezky

      A paseka, dům a dveře

      kde stačí stisknout klika

      A postel plná živočicha

      a břicho plné žen

      Žízeň

      a fatální sklon k snění

 

      Neplakej Karkulko

      za dlouhých večerů

      Nesvírej jehlice

      až klouby zbělají

      Sněhurka s Mařenkou

      po lese běhají

      a za nimi supí

      kulovnice





Poznámky k tomuto příspěvku
Michelle (Občasný) - 26.4.2008 > Přiznej se, že tě inspirovala moje převyprávěná Karkulka!
Body: 5
<reagovat 
 holger (Občasný) - 26.4.2008 > Michelle> Promiň, avízuji alespoň dodatečně. ÷))
<reagovat 
holger (Občasný) - 26.4.2008 >

 Přiznal bych se rád, ale bylo to úplně jinak. Spouštědlem bylo slovo neplakej, a pak už jenom chuť a zábava. Ale to nevadí, posílám alespoň hodinové virtuální vískání vlasů, jako kompenzaci za absenci inspirace zajisté půvabné múzy Tvé. ÷)))


<reagovat 
 Michelle (Občasný) - 27.4.2008 > holger> 

Neplakej je velmi inspirativní slovo, to je fakt. Mě zase nedávno inspirovalo slovo bosa ;)

To vískání bodne, však jsem si na tebe včera vzpomněla, když jsem si, opět SAMA, musela mýti vlásky.

Při vymýšlení pohádek jsem sama sobě múzou (běhám kolem sebe v negližé s rozevlátými vlasy a našeptávám si)  


<reagovat 
holger (Občasný) - 27.4.2008 >  Šmarjápano! Negližé... toť iniciační slovo,  spouštějící nejnižší mužské pudy. ÷))  Vidím, že ženy umí pracovat s s fetišem nejen vizuálně, ale i vokálně.  ÷))))
<reagovat 
 Michelle (Občasný) - 27.4.2008 > holger> 

Už se těším, jak napíšeš báseň o negližé, a očekávám věnování, když jsem ti spustila ty nejnižší pudy (to asi nebudou ty básnické) 

Já umím věcí... v negližé


<reagovat 
MiKa (Občasný) - 27.4.2008 >

hele, šiško, jsem si říkala, že i tobě by se mohlo líbit TOTO:

 

http://www.totem.cz/enda.php?a=208185


<reagovat 
 holger (Občasný) - 27.4.2008 > MiKa>  Díkes za Avi. Dílko opravdu pobavilo.  
<reagovat 
MiKa (Občasný) - 27.4.2008 > "a za nimi supí kulovnice" - to je rozmilé :) vidím, že pohádková chamraď se v tvém lese nenudí :)
<reagovat 
 holger (Občasný) - 27.4.2008 > MiKa>  Tos přepískla! Chamraď jsou třeba politici nebo básníci. Pohádkové bytosti, to je něco jako mluvící lama, víme, že to asi neexistuje, ale přesto se s tím každou chvíli setkáváme.  ÷))
<reagovat 
 MiKa (Občasný) - 27.4.2008 > holger> to bude nějaká halucucanice .)
<reagovat 
 holger (Občasný) - 28.4.2008 > MiKa>   Já se s nikým cucat nechci, ani v halucinaci. A ty přestaň  spásat ubohým potomkům Inků konopí!  ÷))
<reagovat 
 MiKa (Občasný) - 28.4.2008 > holger> 

nejdřív jsem chtěla vyhlásit všeobecnou mobilizaci, ale nakonec vyhlašuju všeobecný mír - haré kršna haré haré :)


<reagovat 
skold (Občasný) - 28.4.2008 >
Body: 5
<reagovat 
Mbonita (Občasný) - 27.4.2008 > ta kulovnice mě fakt dostala:-))))))
Body: 5
<reagovat 
 holger (Občasný) - 29.4.2008 > Mbonita>  A jsi Sněhurka nebo Mařenka?  ÷)))
<reagovat 
 Michelle (Občasný) - 30.4.2008 > holger> Mbonitka může být jedině Mařenka, protože Sněhurka jsem už léta já (mám i sněhurkovskou sukni na plesy) ;))
<reagovat 
 Mbonita (Občasný) - 30.4.2008 > holger> Jak pravila Michelle...Mařenka...naloupu ti perníček chceš?:-))))))))
<reagovat 
 Michelle (Občasný) - 30.4.2008 > Mbonita> Šmarjá Mařenko, nic neloupej, utíkej, vždyť na nás střílejí!
<reagovat 
 Mbonita (Občasný) - 30.4.2008 > Michelle> já jen aby jsme při tom útěku nepadly hlady:-)))))))))
<reagovat 
 Michelle (Občasný) - 1.5.2008 > Mbonita> Ale no tak jo, do každé kapsičky vezmi pár kousků (pro mě jahodový a kávový perníček)
<reagovat 
Kelly (Občasný) - 22.5.2008 > :o)))) jak od Karla Erbomíra Jelena!
Body: 5
Doporučil 
<reagovat 
  Zrušit obrázky    Zrušit větvení  

Přidat vlastní poznámku a hodnocení k příspěvku
Autor má zájem o hlubší kritiku svého příspěvku
<jméno   e-mail>

Kontrolní otázka proti SPAMu: Kolik je dvě + sedm ? 

  
  Napsat autorovi (Občasný)  
 
(1) 2 3
 

 


Copyright © 1999-2003 WEB2U.cz, Doslovné ani částečně upravené přebírání příspěvků a informací z tohoto serveru není povoleno bez předchozího písemného svolení vydavatele.

Design by Váš WEB

Addictive Zone Orbital Defender Game
free web hit counter