Provozované WEBy:   Totem.cz |  Čítárny |  Český film |  Seaplanet |  Humor/Hry/Flash |  Flash CHAT    Chcete svůj WEB? Napište nám 
Zpět na úvodní stranuISSN 1214-3529
Pátek 26.4.
Oto
Zde se můžeš přihlásit jméno:
heslo:
nové 

 Všechny rubriky 
 Poezie
 > Poezie
 > Klasické verše
 > Básnické slovo
 > Všehochuť
 > Teorie poezie
 
    

   
 
 Napsat do fóra o>
   
  

Ve VAŠEM prostoru redakce Totemu nezodpovídá za obsah jednotlivých příspěvků.
Prohra
Autor: R.I.P. (Občasný) - publikováno 7.6.2002 (00:04:43)
Když
kráčím směrem
ke Kampě
pomaloučku
zjišťuji, že
prohrál jsem
souboj se smutkem
A najednou
jak černý šál
je tu
to
čeho jsem se bál
rány
na duši bolí
a smutek
ten nelítostný soupeř
sype mi je solí


Poznámky k tomuto příspěvku
Lord Kikin (Občasný) - 7.6.2002 > Vyslovim pouze svuj subjektivni nazor. Vzhledem k hlubsi kritice cervene nad psacim okynkem se doufam nemusim bat o ukamenovani. Nic na tom nevidim, je to jen par bezpredmetnych slov s minimalnim konecnym vyznamem. Je to nuda.
<reagovat 
 R.I.P. (Občasný) - 7.6.2002 > Lord Kikin> No, ono ukamenování by ses nemusel bát, ani kdyby tam ta poznámka o hlubší kritice nebyla. Kdybych byl člověk, který není schopen přijmout jakoukoliv kritiku, tak bych na totem nedal žádný ze svých pokusů.
<reagovat 
farářskej (Občasný) - 7.6.2002 > Tohle patří do kategorie POVZDECH, možná říznutý rubrikou SEBELÍTOST (i když tím si nejsem stopro jistej). Největší potíž je v tom, že tomuhle několikaverší absolutně schází pointa. Což je škoda. Jasně, básník trpí - ale co dál?
<reagovat 
 langueur (Občasný) - 7.6.2002 > farářskej> no, mně to taky příde nic moc.. ale teda, fakt si myslíš, že lyrika má mít pointu?
<reagovat 
matta (Občasný) - 7.6.2002 > Já nevim, trošku jsem to nepochopila! O čem že to je?
<reagovat 
 R.I.P. (Občasný) - 7.6.2002 > matta> Z toho si nic nedělej, protože jsem to možná špatně popsal (spíš určitě:o))
<reagovat 
matta (Občasný) - 8.6.2002 > R.I.P´: nemyslela jsem to špatně...Určitě ne, jsem jen trochu nechápající :o)
Body: 3
<reagovat 
farářskej (Občasný) - 7.6.2002 > langueur, všechno musí mít pointu... jinak by tě to nemohlo přitáhnout.
<reagovat 
 langueur (Občasný) - 10.6.2002 > farářskej> já nevim.. záleží asi čemu říkáš pointa..
<reagovat 
farářskej (Občasný) - 10.6.2002 > langueur: Pointa říkám okamžiku, kdy se mi někde v hlavě ozve: "BŘESK!" a všechno se spojí do jednoho kompaktního celku. Říkat tomu VYVRCHOLENÍ nebudu, poněvadž to asociuje něco jinýho...
<reagovat 
 langueur (Občasný) - 10.6.2002 > farářskej> tak to jó.. dobrý, chápu, uznávám :-)) Ta asociace by nebyla až zas tak špatná, ne? Aspoň by to naznačovalo hloubku uměleckého prožitku ;-)))
<reagovat 
farářskej (Občasný) - 10.6.2002 > langueur: nebo v případě dámský poezie jeho DÝLKU... ;))) ale nežertujmež víc, jest to nedůstojno.
<reagovat 
  Zrušit obrázky    Zrušit větvení  

Přidat vlastní poznámku a hodnocení k příspěvku
Autor má zájem o hlubší kritiku svého příspěvku
<jméno   e-mail>

Kontrolní otázka proti SPAMu: Kolik je čtyři + pět ? 

  
  Napsat autorovi (Občasný)  
   


Copyright © 1999-2003 WEB2U.cz, Doslovné ani částečně upravené přebírání příspěvků a informací z tohoto serveru není povoleno bez předchozího písemného svolení vydavatele.

Design by Váš WEB

Addictive Zone Orbital Defender Game
free web hit counter