Provozované WEBy:   Totem.cz |  Čítárny |  Český film |  Seaplanet |  Humor/Hry/Flash |  Flash CHAT    Chcete svůj WEB? Napište nám 
Zpět na úvodní stranuISSN 1214-3529
Úterý 16.4.
Irena
Zde se můžeš přihlásit jméno:
heslo:
nové 

 Všechny rubriky 
 Próza
 > Próza
 > Povídky
 > Fejetony
 > Úvahy
 > Pohádky
 > Životní příběhy
 > Cestopisy, reportáže
 
    

   
 
 Napsat do fóra o>
   
  

 
Vůz
Autor: jidan (Občasný) - publikováno 27.5.2000 (02:25:40), v časopise 30.5.2000
Když jedeme ve voze – ve vlaku třeba zcela sami v kupé, v automobilu na zadním sedadle, zatímco naši dva přátelé se baví vepředu, či v autobusu daleko od ostatních cestujících. Když se jednoduše pohybujeme a tento pohyb neřídíme a ani ho řídit nechceme, neboť víme, že i kdybychom se řízení chopili, byla by naše snaha podmanit si běh událostí zbytečná. Když se s pohybem smíříme a necháváme se unášet uvnitř s hlubokou vírou v dobrotu našich cest a pohyb se najednou většinou kvůli nějaké maličkosti zastaví. Vůz teď stojí, i naše těla jsou v nenadálém poklidu, ale mysl jako by tento zvrat vyburcoval, myšlenky letí střemhlav do středu mozku. Po několika málo minutách je nenadálá příhoda vyřízena, motor auta naskočí, kola se dají do chodu, vlak znovu rozběhne svůj mohutný pravidelný takt a my tak s těly v opětném nadějném pohybu a s myslí, jež se naopak pohybem znovu uvolnila a zklidnila, náhle zcela přesně víme, jak dál.


Poznámky k tomuto příspěvku
Petr (Občasný,Redaktor) - 7.6.2000 > že by hledání cesty? :o) zajímavé ...
Body: 3
<reagovat 
  Zrušit obrázky    Zrušit větvení  

Přidat vlastní poznámku a hodnocení k příspěvku
<jméno   e-mail>

Kontrolní otázka proti SPAMu: Kolik je devět + deset ? 

  
  Napsat autorovi (Občasný)   Nepublikovat mimo Totem.cz  
   


Copyright © 1999-2003 WEB2U.cz, Doslovné ani částečně upravené přebírání příspěvků a informací z tohoto serveru není povoleno bez předchozího písemného svolení vydavatele.

Design by Váš WEB

Addictive Zone Orbital Defender Game
free web hit counter