Provozované WEBy:   Totem.cz |  Čítárny |  Český film |  Seaplanet |  Humor/Hry/Flash |  Flash CHAT    Chcete svůj WEB? Napište nám 
Zpět na úvodní stranuISSN 1214-3529
Pondělí 29.4.
Robert
Zde se můžeš přihlásit jméno:
heslo:
nové 

 Všechny rubriky 
 Fotografie
 > Fotografie
 > Krajiny
 > Příroda
 > Zvířata
 > Makro
 > Zátiší
 > Portréty
 > Akty
 > Architektura
 > Experimenty
 > Fotodokumenty
 > Fotoreportáž
 > Cestopis
 > Sport
 > Abstrakce
 > Rodinné foto
 > Ostatní
 
    

   
 
 Napsat do fóra o>
   
  

Ve VAŠEM prostoru redakce Totemu nezodpovídá za obsah jednotlivých příspěvků.
Teletubbies v Mikulovicích
Autor: Boobis Typewriter (Občasný) - publikováno 30.4.2008 (07:03:44)

Americký sen v zemi české?



Poznámky k tomuto příspěvku
Mbonita (Občasný) - 30.4.2008 > šíš...zrovna dneska jsem jela kolem:-))
<reagovat 
sempull tampush (Občasný) - 30.4.2008 > přijde mi to docela tragický, něco podobnýho se teď rozrůstá za naším a asi za každým trochu větším městem...

k fotce nemám moc co říct, záznam
<reagovat 
 Boobis Typewriter (Občasný) - 30.4.2008 > žádnej velkej árt> mně to přijde taky tragický. ano, dal jsem to do sekce "architektura" a beru to jako záznam, prostě tragédie. hlavně, že je to "HAPPY", že...
<reagovat 
 sempull tampush (Občasný) - 30.4.2008 > Boobis Typewriter> tak pak je všechno v pořádku :) (teda co se fotky týče)

No je to mor, každej chce bydlet "ve svým", tak vznikají tahle nechutná strakatá rodinná sídliště. Když se jdeš ráno protáhnout na zahrádku a rozpažíš, pravou ruku máš u Nováků a levou u Janáčků... ale lidé jsou spokojení...

<reagovat 
 Boobis Typewriter (Občasný) - 30.4.2008 > žádnej velkej árt> SHINY HAPPY PEOPLE Holding (Hands) Ltd.
...jo R.E.M. to věděli. Docela pěkná veselá/smutná písnička...pak člověk nestačí ani mrkat, má pocit, že se mu to snad zdá...a ona je to realita...
<reagovat 
Capulet (Občasný) - 30.4.2008 > Takle jednou bude vypadat celá republika... Ať žije americkej sen v ČR!
<reagovat 
 Boobis Typewriter (Občasný) - 30.4.2008 > Capulet> ano, ano, www.sRadaremdoPrcic.cz - moje malá stránka o kreativitě. Ať žije slovo politika, politik a slovo, ať žije politika slova! Jakou má tedy slovo váhu? A co heslo, he?
<reagovat 
Ká... (Občasný) - 1.5.2008 > uaaaa,ble(pardon pardon)
<reagovat 
xmark (Občasný) - 30.4.2008 > V Mikulovicích mívali moc dobrou zmrzlinu, ale to už je tak 10 let zpátky. Tenhle "kravín pro lidi" tam ale taky už nějakou dobu stojí...
Pan architekt zřejmě rád používá klávesové zkratky CTRL+C, CTRL+V.
<reagovat 
 Boobis Typewriter (Občasný) - 30.4.2008 > xmark> :) taky pamatuju. Když jsme jezdili z CR, tak jsme se tam stavovali. To jsme ještě měli Š100, nebo už Š130L. Luxus. Teď máme šílené domečky a silnici, která se klikatí kolem Dražkovic, Mikulovic a Medlešic. Alespoň si obyvatelstvo odpočine od hluku. Ale ta Chrudim...taky by to chtělo nějakej okruh kolem... CTRL+C & CTRL+V = Zásah do černého.
<reagovat 
 xmark (Občasný) - 30.4.2008 > Boobis Typewriter> My jezdili do Chrudimi z Pardubic dědovým trabantem, romantika á la DDR. Co děda přestal jezdit, hluku ubylo :)))
Nová silnice je fajn, pravda že obchvat Chrudimi by to chtělo jako sůl.
<reagovat 
 Boobis Typewriter (Občasný) - 30.4.2008 > xmark> náš děda už taky nejezdí. má Š110, stále. no, ty baráky to hyzdí už pár let. mně se na té fotce líbí ten kostelík vzadu... :) malá naděje v dááálce...
<reagovat 
 xmark (Občasný) - 2.5.2008 > Boobis Typewriter> Kostelíku jsem si všiml. Na mě působí opačně, ne jako naděje, ale jako připomínka toho, jak hezká česká "ladovská" krajina bývala - než jsme ji CTRL+C, CTRL+V zaplevelili.
Už tak asi 10 let jezdím na kole po severních okrajích Prahy a podobné nestvůry taky pořád ukusují kousek po kousku z venkovské romantiky...
<reagovat 
Věza (Občasný) - 2.5.2008 >
Body: 3
<reagovat 
jarkakrej (Občasný) - 2.5.2008 > Panelák na placato!
<reagovat 
 Boobis Typewriter (Občasný) - 3.5.2008 > Jarkakrej> tak toho jsem si nevsim! dik za napad/postreh! dneska stejne vsechny panelaky premalovavaj. seda prej uz neni v mode...
<reagovat 
  Zrušit obrázky    Zrušit větvení  

Přidat vlastní poznámku a hodnocení k příspěvku
Autor má zájem o hlubší kritiku svého příspěvku
<jméno   e-mail>

Kontrolní otázka proti SPAMu: Kolik je šest + sedm ? 

  
  Napsat autorovi (Občasný)   Zařazeno v Galerii  
   


Copyright © 1999-2003 WEB2U.cz, Doslovné ani částečně upravené přebírání příspěvků a informací z tohoto serveru není povoleno bez předchozího písemného svolení vydavatele.

Design by Váš WEB

Addictive Zone Orbital Defender Game
free web hit counter