Provozované WEBy:   Totem.cz |  Čítárny |  Český film |  Seaplanet |  Humor/Hry/Flash |  Flash CHAT    Chcete svůj WEB? Napište nám 
Zpět na úvodní stranuISSN 1214-3529
Pátek 14.6.
Roland
Zde se můžeš přihlásit jméno:
heslo:
nové 

 Všechny rubriky 
 Fotografie
 > Fotografie
 > Krajiny
 > Příroda
 > Zvířata
 > Makro
 > Zátiší
 > Portréty
 > Akty
 > Architektura
 > Experimenty
 > Fotodokumenty
 > Fotoreportáž
 > Cestopis
 > Sport
 > Abstrakce
 > Rodinné foto
 > Ostatní
 
    

   
 
 Napsat do fóra o>
   
  

Ve VAŠEM prostoru redakce Totemu nezodpovídá za obsah jednotlivých příspěvků.
<předchozí v kolekci Malé zvíře z kolekce Zvířata v za(u)jetí
Autor: parabola (Občasný) - publikováno 8.5.2008 (00:24:19)
následující v kolekci>
nejsem zoolog, ale začínající fotograf :-)


Poznámky k tomuto příspěvku
....? (Občasný) - 8.5.2008 >  ... ten ramecek mi spis pripomina parte  :-(
<reagovat 
sempull tampush (Občasný) - 8.5.2008 > mara, jestli se nepletu
mají to napsaný na cedulkách... obvykle... ;)

A jinak, nechci tě do ničeho nutit, ani ti nic zakazovat či přikazovat (to píšu pro jistotu :)), ale co kdybys místo naládování komplet celé návštěvy zoo zkusila vybrat jen pár fotek, o kterých si myslíš, že se ti povedly nejvíc a ty sem předhodila k posouzení ostatním? Myslím, že by to bylo rozhodně přínosnější (pro autora i pro diváka). Takhle to pomalu začíná připomínat jistý botanický výlet do jednoho lesoparku...
<reagovat 
 parabola (Občasný) - 8.5.2008 > žádnej velkej árt> Taky tě do ničeho nenutím... Kdo tu pořád mluví o ZOO? Je to kolekce V ZaUjetí-částí těla, pohybem, dvoj i trojsmysl, jinak než to dávaj ostatní. Ale je fajn, že se tou hrůzou zabýváš, jinak by tu fakt byla děsná otrava.
<reagovat 
 sempull tampush (Občasný) - 8.5.2008 > parabola> no, mně přijde, že se ti to moc nedaří... právěže... ale než mě zase někdo nařkne, že si tu hraju na mistra, tak věz, že tomu nijak extra nerozumím, je to jen názor, pocit, no... takže se bav, když myslíš, že tudy cesta vede (baví tě to, ne? :-))
<reagovat 
parabola (Občasný) - 8.5.2008 > Baví...právě že jo. Každé zaujetí /ha,zas to slovo/by mělo být na "dílku vidět", předáváš tam přece něco ze sebe. Kam si myslíš, že má cesta vést, jak píšeš? /Tudy cesta vede/nevede/. Má moje focení někam vést a kam tedy?
<reagovat 
 sempull tampush (Občasný) - 8.5.2008 > parabola> Tak cesta - jak to vnímám já - by měla vést k dokonalýmu zvládnutí řemesla a, když se k tomu přidá oko a ještě špetka, k dobré fotografii (o tohle se aspoň snažím a příliš se mi to nedaří)... tak nějak jsem to myslel, ale pochopitelně ne každej to tak má, někomu stačí cvakat... no a já samozřejmě nevím, jak to máš ty :)

<reagovat 
etina kopr (Občasný) - 9.5.2008 >

to je nějaký míšenec?


<reagovat 
 parabola (Občasný) - 9.5.2008 > bataka> Možná levoboček klokana, má tam nějaký pytel :-)
<reagovat 
 etina kopr (Občasný) - 9.5.2008 > parabola> 

nohy jakoby jo, ale zbytak? no asi jo, taky nejsem zoolog


<reagovat 
Věza (Občasný) - 9.5.2008 > Mě se tvoje zvířátka moc líbí. Takže pro mě za pět bodíků.
Body: 5
<reagovat 
 parabola (Občasný) - 9.5.2008 > Věza> Ahoj a díky, tohle zvíře jsem přitáhla 12x ZOOM,protože se mi líbilo,asi to není moc znát? Ale nemám bůhvíjakej foťák. Jak píšu jinde, tak dojížděj fotky, který jsem nacpala dopředu. Fotím teprve druhý měsíc,možná hledám svůj styl.Líbí se mi experimentovat, ale možná mě to brzy přejde,po těch kritikách. :-(((( Ba ne, nepřejde.
<reagovat 
 Věza (Občasný) - 12.5.2008 > parabola> No už jsem se lekla. Nenechej se odradit bručounama a stůj si za svým názorem. Jistě, dá se poučit ve zdokonalení, když ti někdo dá dobrou radu, ale co se týče rejpálků se snaž obrnit. Mě se vážně ta zvířátka moc líbí. Taky je ráda fotím a ne tak dobře jako ty. Tvoje fotky mají vtip a to je supr. A na to že začínáš je to prima... Pááááááá
<reagovat 
  Zrušit obrázky    Zrušit větvení  

Přidat vlastní poznámku a hodnocení k příspěvku
Autor má zájem o hlubší kritiku svého příspěvku
<jméno   e-mail>

Kontrolní otázka proti SPAMu: Kolik je tři + devět ? 

  
  Napsat autorovi (Občasný)   Zařazeno v Galerii  
 
 
2 3 5 6 7 8 9 12 (13) 14
 

 


Copyright © 1999-2003 WEB2U.cz, Doslovné ani částečně upravené přebírání příspěvků a informací z tohoto serveru není povoleno bez předchozího písemného svolení vydavatele.

Design by Váš WEB

Addictive Zone Orbital Defender Game
free web hit counter