Provozované WEBy:   Totem.cz |  Čítárny |  Český film |  Seaplanet |  Humor/Hry/Flash |  Flash CHAT    Chcete svůj WEB? Napište nám 
Zpět na úvodní stranuISSN 1214-3529
Pátek 29.3.
Taťána
Zde se můžeš přihlásit jméno:
heslo:
nové 

 Všechny rubriky 
  Comics
 > Comics
 > Big dýl
 
    

   
 
 Napsat do fóra o>
   
  

Ve VAŠEM prostoru redakce Totemu nezodpovídá za obsah jednotlivých příspěvků.
Max Bubakoff, RenataW: Lucky Boy (anotace)
Autor: MiKa (Občasný) - publikováno 5.5.2008 (22:02:50)
 

ANOTACE


Max Bubakoff, RenataW: Lucky Boy

vydalo nakladatelství Netopejr, Praha 2008



Na seznam dílek senzačně pokleslých žánrů přibyla nová položka: komiks Lucky Boy od scénáristy Maxe Bubakoffa a kreslířky RenatyW. Max patří vedle Tarantina, Rodrigueze, Ritchieho a dalších k vyznavačům B kultu a ve svém příběhu si neklade za cíl napravit lidstvo. Nevzkazuje čtenáři nic z moralistních výšin, nemyslí pozitivně, pohybuje se sladce při zemi, občas i pod ní, v prostředí kriminálních živlů nejrůznějšího kalibru, kde hlavní přikázání zní: zabiješ, pokradeš, sesmilníš. Pokud tedy budeš mít štěstí a stihneš to. Stejně jako ve své novele Okolnosti smrti S. H. i v Lucky Boyovi využívá svých nejsilnějších zbraní, černého humoru, citu pro přesný střih, důmyslné kompozice a poťouchlé hravosti.

Parťákem mu je debutující kreslířka RenataW. Prezentuje se suverénně črtanou linkou, umí se soustředit na detail, ale v případě potřeby jen velkoryse naznačuje a nezdržuje divácké oko kresebnou doslovností. Vypracovala si svůj vlastní osobitý styl, který se dá těžko přirovnávat k jiným komiksovým kreslířům. Využívá expresivního napětí mezi černými a bílými plochami, její výtvarný projev má místy patinu dřevořezu.

Oba tvůrci nám připravili grafickou novelku, o níž se zřejmě maturanti nebudou učit, poněvadž by rádi složili zkoušku dospělosti. Lucky Boy má místo ukryté pod haldami vypracovaných otázek, kam bude maturant potají utíkat, aby se nenudil, aby se bavil. Stejně jako my, kteří jsme sice již odmaturovali, avšak vymazlený a především původní český komiks si vždy rádi vychutnáme.






Křest komiksu proběhne 10. 5. 2008 v rámci známého festivalu CRWECON

v klubu NOD, Praha 1



http://www.totem.cz/goa.php?ot1=51&ot2=24940





Poznámky k tomuto příspěvku
Luk Malér (Občasný) - 6.5.2008 > Vše nejlepší Maxovi při křestu. Vzpomenu si naň v Římě. OSSH je bomba. Lucky Boy jo. Kresby RW mi přídou těžkopádný, ale když si Max vybral, jeho věc. Ještě jednou: ať to dobře dopadne.
<reagovat 
 Max Bubakoff (Občasný) - 6.5.2008 > Luk Malér> dík...o tý kresbě je to halt subjektivní, někomu sedne, někomu ne...to se nedá svítit...doufám, že si člověk kterému nesedne vychutná aspoň storku...;)
<reagovat 
Petr Měrka (Občasný) - 6.5.2008 > blahopřeji!
Body: 5
Doporučil 
<reagovat 
 Max Bubakoff (Občasný) - 6.5.2008 > Petr Měrka> díky...el diablo..;)
<reagovat 
  Zrušit obrázky    Zrušit větvení  

Přidat vlastní poznámku a hodnocení k příspěvku
<jméno   e-mail>

Kontrolní otázka proti SPAMu: Kolik je deset + čtyři ? 

  
  Napsat autorovi (Občasný)  
   


Copyright © 1999-2003 WEB2U.cz, Doslovné ani částečně upravené přebírání příspěvků a informací z tohoto serveru není povoleno bez předchozího písemného svolení vydavatele.

Design by Váš WEB

Addictive Zone Orbital Defender Game
free web hit counter