Provozované WEBy:   Totem.cz |  Čítárny |  Český film |  Seaplanet |  Humor/Hry/Flash |  Flash CHAT    Chcete svůj WEB? Napište nám 
Zpět na úvodní stranuISSN 1214-3529
Pondělí 29.4.
Robert
Zde se můžeš přihlásit jméno:
heslo:
nové 

 Všechny rubriky 
 Fotografie
 > Fotografie
 > Krajiny
 > Příroda
 > Zvířata
 > Makro
 > Zátiší
 > Portréty
 > Akty
 > Architektura
 > Experimenty
 > Fotodokumenty
 > Fotoreportáž
 > Cestopis
 > Sport
 > Abstrakce
 > Rodinné foto
 > Ostatní
 
    

   
 
 Napsat do fóra o>
   
  

Ve VAŠEM prostoru redakce Totemu nezodpovídá za obsah jednotlivých příspěvků.
Někdy se Vám takhle zapomenu...
Autor: Boobis Typewriter (Občasný) - publikováno 12.5.2008 (07:08:10)


Poznámky k tomuto příspěvku
čtenář fialovázástěna - 12.5.2008 > takhle sem se zapomněla v dětství...a od tý doby sem se nenašla:D
<reagovat 
 Boobis Typewriter (Občasný) - 13.5.2008 > čtenář> no, já jednou taky. na tom náměstí. ale to byla docela bída. strašný spinstvo na lavičkách, to víš, z těch květů, všude to poletuje vzudchem a pily si klidně větrem hýří, létá vzduchem píří netopýří. no nic, sem tam se lehce zapomenu, když vspomenu si na své mládí. vono se to v mládí mlátí. ale na stáří, nouzi třít s bídou? to raději budu se cpát křídou, před plnou se cpát třídou. hajdy hou, hey, hej, jen počkej zajíci! kde jsi věza, raději utíkám pryč!
<reagovat 
Mbonita (Občasný) - 12.5.2008 > dobré zapomenutí..jde až na dřevo či dřeň:-))))
<reagovat 
 Boobis Typewriter (Občasný) - 12.5.2008 > Mbonita> Ahoj BMonita, to ale ale bíta. Kdo je to ten bída? Dík, B. Typewriter.
<reagovat 
 Mbonita (Občasný) - 13.5.2008 > Boobis Typewriter> je to bída..ten hotel Bída..nyní v novém kabátku:-))))))))
<reagovat 
 Boobis Typewriter (Občasný) - 13.5.2008 > Mbonita> no vidíš to. já jsem si to myslel. včera jsem se procházel věma bídy, docela depresivní, ale líbí se mi to dítě téměř na 4.
<reagovat 
Mbonita (Občasný) - 13.5.2008 > na 4 svěrové strany:-))))))) počkej až obrousej ti hrany:-)))
<reagovat 
Věza (Občasný) - 12.5.2008 >
Body: 3
<reagovat 
 Boobis Typewriter (Občasný) - 12.5.2008 > Věza> ahoj krásný králiku? prosim Tě, taky si myslíš, že když nemáš mrkev, tak je to docela bída?
<reagovat 
 Věza (Občasný) - 13.5.2008 > Boobis Typewriter> Děkuji za poklonku. Bez mrkvičky se obejdu - docela dobře .
<reagovat 
Boobis Typewriter (Občasný) - 12.5.2008 > čau Lumiiku, není Tvoje alter ego náhodou bída? neznáš ho? dík, B. TYPEWRITER.
<reagovat 
 Lumiik (Občasný) - 13.5.2008 > Boobis Typewriter> Tak se podivej na prispevky autora bída a rozmysli
<reagovat 
 Boobis Typewriter (Občasný) - 13.5.2008 > Lumiik> byl jsem již na bídě a komentoval jsem. myslel jsem, zda nejsi nahodou tak nadaný, že by's měl ještě jeden styl hodně odlišný od toho, co nám tady prezentuješ ((((((:
<reagovat 
bída (Občasný) - 12.5.2008 > Nevím tahle fotografie mi nic nedala...snad mi tva další něco dá
<reagovat 
 Boobis Typewriter (Občasný) - 12.5.2008 > bída> Nazdar Bído! Dík za koment. Hele, takovýho jednoho jsem znal v Chrudimi. Normalně tam na náměstí, teda dneska je tam kruháč, ale je to dnes u toho vokresního ouřadu, na tý křižovatce, tam byl za socáče takovej ten hotel, to víš, bída, nic moc ten nec. Jen kec. Jmenovalo se to BÍDA. Jo, sorry, to bylo ještě před socáčm. No a za sosače to byly zase potraviny. Já vím, votravný, co. Aled ne je to zas hotel. To si piš, BÍDA! Raději si píšu, než fotím. Ale NĚKDY SE VÁM TAKHLE náhle ZAPOMENU...raději píšu. Wanna B. your TYPEWRITER.
<reagovat 
 Boobis Typewriter (Občasný) - 13.5.2008 > bída> viděl jsem Tvou galerii. Pěkné, ale celkově dost technické a jde z toho na mě deprese. pěkné, ale na mě hodně těžké. ale dík. kritika je mnohem lepší, než nic nenapsat. to pak člověk neví, na čem je.
<reagovat 
 Boobis Typewriter (Občasný) - 15.5.2008 > bída> nejde o "pěknou věc". ale pokud jsi bída stálý/á, tak možná jsi viděl/a mé předchozí fotografie a teda by jsi mi mohl/a říci (tam, kde žádám o hlubší kritiku) zda Tě něco zaujalo, nebo komentovat, bez soudu "snad mi tva dalsi neco da".

Po mé odpovědi na tuto Tvoji reakci jsem si též zevrubně, avšak ve vší počestnosti pozorně, prošel Tvoji galerii a snažil se ji komentovat - samořejmě podobně jako Ty a každý jiný čtenář subjektivně, Tvá díla. Rád Tvoji konstruktivní kritiku posoudím. Dík, BT
<reagovat 
 bída (Občasný) - 14.5.2008 > Boobis Typewriter> taky si myslim...jo psaní ti jde.A zaujalo mě teda vic:-)ten hotel co byl potravinami a pak hotelem pozdrav.ne nadarmo jsem bídou..ta deprese tam prostě bude.:-)a s tou technikou.aspon dalši pohled na věc.Ja vidim techniku ve něčem jinem:-)tak zatim:-)
<reagovat 
 bída (Občasný) - 14.5.2008 > bída> tyjo až ted jsem si všimla kolik bídy se u te tve zapomenuté vyskytlo...asi jsem ti nenapsala pěknou věc co?:-(...jen aby to tady ta bída nezamořila...měj se
<reagovat 
 Boobis Typewriter (Občasný) - 15.5.2008 > bída> pochopil jsem. ja jsem TYPEWRITER, Ty jsi bída. Pěkná alter ega odpovídající pravděpodobně realitě.
<reagovat 
  Zrušit obrázky    Zrušit větvení  

Přidat vlastní poznámku a hodnocení k příspěvku
Autor má zájem o hlubší kritiku svého příspěvku
<jméno   e-mail>

Kontrolní otázka proti SPAMu: Kolik je jedna + deset ? 

  
  Napsat autorovi (Občasný)   Zařazeno v Galerii  
   


Copyright © 1999-2003 WEB2U.cz, Doslovné ani částečně upravené přebírání příspěvků a informací z tohoto serveru není povoleno bez předchozího písemného svolení vydavatele.

Design by Váš WEB

Addictive Zone Orbital Defender Game
free web hit counter