Provozované WEBy:   Totem.cz |  Čítárny |  Český film |  Seaplanet |  Humor/Hry/Flash |  Flash CHAT    Chcete svůj WEB? Napište nám 
Zpět na úvodní stranuISSN 1214-3529
Čtvrtek 18.4.
Valérie
Zde se můžeš přihlásit jméno:
heslo:
nové 

  SEZNAM RUBRIK
 
    

   
 
 Napsat do fóra o>
   
  

Ve VAŠEM prostoru redakce Totemu nezodpovídá za obsah jednotlivých příspěvků.
<předchozí v kolekci Překvapení... z kolekce Pakárny
Autor: sill (Občasný) - publikováno 10.6.2002 (00:35:35)

Sedím ukryt v rákosí,

ženský plavky nenosí.

Očumujíc jejich vnady,

chyt jsem ránu, skončil tady.

 


 

Posvítil jsem jednou sirkou

do nádrže opla.

nevím jak - tou malou dirkou,

mne ta mrcha kopla.



Poznámky k tomuto příspěvku
matta (Občasný) - 10.6.2002 > hezký! Hlavně ta první!Ale ta druhá je taky dobrá!
Body: 5
<reagovat 
Kyl (Občasný) - 10.6.2002 > ... :o)))
Body: 5
<reagovat 
langueur (Občasný) - 10.6.2002 > až na zkončil.. a ten přechodník..
<reagovat 
 sill (Občasný) - 10.6.2002 > langueur> čestin můj kobil :-))) to mi nějak uteklo, díky. a přechodník by měl končit na ce, ale to už by nevyšel počet slabik :-)) takže básnická licence :-))
<reagovat 
 langueur (Občasný) - 10.6.2002 > sill> básnická licence má hodně spadeno na přechodníky.. asi si neuvědomuje, že špatný tvar není nějaká formalitka, ale je to asi stejně vtipný jako "očumovala jsem jejich vnady, chyt jsem ránu, skončil tady".. :-))) P.S. Pokud vás očumovalo víc, končil by skutečně na ce.. pokud jeden a rodu mužského, pak počet slabik zůstává stejný, mění se pouze koncovka.. (ne, že já bych byla nějaké odbornice, sama bych ten tvar asi nevymyslela - očumuje.. možná(?)
<reagovat 
 sill (Občasný) - 10.6.2002 > langueur> hmmm, hluboce se omlouvám, jdu si pro hrách a budu na něm hodinu klečet s pravidly pravopisu v předpažených rukou a budu si stále opakovat - nepiš spatně přechodníky, dokud z toho nepřejdu... Lepší? A co se týče vtipnosti - tyhle blbinky píšu na odreagování a tak nemají žádnou hloubku - zkrátka pakárny... :-))))))
<reagovat 
  Zrušit obrázky    Zrušit větvení  

Přidat vlastní poznámku a hodnocení k příspěvku
<jméno   e-mail>

Kontrolní otázka proti SPAMu: Kolik je sedm + devět ? 

  
  Napsat autorovi (Občasný)  
 
 
1 (2)
 

 


Copyright © 1999-2003 WEB2U.cz, Doslovné ani částečně upravené přebírání příspěvků a informací z tohoto serveru není povoleno bez předchozího písemného svolení vydavatele.

Design by Váš WEB

Addictive Zone Orbital Defender Game
free web hit counter