Provozované WEBy:   Totem.cz |  Čítárny |  Český film |  Seaplanet |  Humor/Hry/Flash |  Flash CHAT    Chcete svůj WEB? Napište nám 
Zpět na úvodní stranuISSN 1214-3529
Čtvrtek 28.3.
Soňa
Zde se můžeš přihlásit jméno:
heslo:
nové 

 Všechny rubriky 
 Poezie
 > Poezie
 > Klasické verše
 > Básnické slovo
 > Všehochuť
 > Teorie poezie
 
    

   
 
 Napsat do fóra o>
   
  

Ve VAŠEM prostoru redakce Totemu nezodpovídá za obsah jednotlivých příspěvků.
<předchozí ve sbírce Jsem tulák po hvězdách z kolekce Poezie
Autor: Bajata (Občasný) - publikováno 24.5.2008 (00:58:33)
další ve sbírce>
Nevzdávej nikdy
svoje krušné cesty.

Pozvedni hlavu...
...vstaň...
a nezoufej.
Život je krásný.
Jen rozhlédni se kolem...
život je krásný...
...tak ho nevzdávej.

Rozkvetlé sady,
...vlahé letní noci...
i ženy krásné...
...kolem tebe jsou.
Tak přece zvedni
svoji pošlapanou mysl,
musíš jít rovně,
...vstaň...
a nezoufej.

Osud svůj každý...
...sám si přece dělá.
Může být krásný...
... když sám ty budeš chtít.
Nesmíš však nikdy...
...zatratit svět kolem.


Do prachu cesty...
... se
nesmíš
položit.


Poznámky k tomuto příspěvku
Michelle (Občasný) - 24.5.2008 >

Líbí se mi, velmi pravdivá a povzbudivá... a ten konec je skvělý!

Jen tak dál, příteli


Body: 5
<reagovat 
 Bajata (Občasný) - 25.5.2008 > Michelle> Také to je hlavně pro Tebe !!! A moc díky za bodíky !!!
<reagovat 
 Michelle (Občasný) - 25.5.2008 > Bajata> Pro mě? Díky!
<reagovat 
Mbonita (Občasný) - 24.5.2008 > plná optimismu:-)
Body: 5
<reagovat 
 Bajata (Občasný) - 26.5.2008 > Mbonita> Ve vaší společnosti na Pokecu... kdo by nebyl.!!!
<reagovat 
fialkova (Občasný) - 24.5.2008 > Stoletá pravda, nalévaš mi optimismus do žil, je to přímo transfúze.
Body: 5
<reagovat 
 Bajata (Občasný) - 25.5.2008 > fialkova> Jééééééééé !!! Fialková.... Já mám velikanánskou radost !!!
Ještě větší než si můžeš představit !!! Myslel jsem si že jsi na mne zanevřela!!! Máš moc krásnou poezii!!! A že působí na některé dojmem ,,CUKRARNY,, ????? U P L N Ě J E D N O !!! Jsem nesmírný mlsoun a často, velmi často, tam sedávám. V krásných regálech, které vytváří Tvá poezie!!! jsou mezi poličkami tvých veršů, poskládány laskominy (alespoň pro mne) nesmírných kvalit. Ovšem POZOR !!! Nevkládají se do úst !!! ale do srdcí. U Tvé poezie se musí číst ,,mezi řádky,, . Díky Ti za ní.
<reagovat 
 fialkova (Občasný) - 26.5.2008 > Bajata> Ahojjjjjjjjj Bajata, díky moc díky, pokud se najde alespoň jeden člověk, kterému se má poezie líbí. Nepíšu nadarmo. 
<reagovat 
 Bajata (Občasný) - 26.5.2008 > fialkova> Tvůj obchůdek se sladkostmi je ojedinělý. Vážně tam často trávím volné chvilky a často mlsám a mlsám. V cukrárně na Terase. Já také díky.
Můj osobní názor. ,,Není těžké přečíst a říci ,,Nelíbí ,,
O mnoho těžší je přečíst, a poznat ,,Co chtěl básník říci ,,
<reagovat 
 fialkova (Občasný) - 27.5.2008 > Bajata> Ahoj, prozradíš mi proč jsi mou cukrárnu pojmenoval Na Terase ? Tedy né, že by se mi to nelíbilo naopak. Proč cukrárna to je jasné moje poezie je sladká, občas přeslazená, občas s nahořklou příchutí, někdy si k mým laskominkám musíš dát kávu neslazenou a někdy si jí musíš osladit, ale takový už je život. Proč, ale Na Terase ?
<reagovat 
Bajata (Občasný) - 27.5.2008 > Zajdi na Pražský hrad, do jeho zahrad. A dívej se dolů, Na město... Vyprav se do lesů, do hor, na rozkvetlé louky. Posaď se na vrcholcích skal, na padlý strom, lehni si do trávy.
Toulej se podél potoků, řek, zastav se u tůní. Poslouchej ticho, chorály ptáků, vítr ve větvích. Dívej se kolem, na zamilované, s propletenými prsty kráčející kamsi. Dívej se na stařečky, sedících na lavičkách venkovských návsí. Dívej se na oprýskané domy a přemýšlej, co asi prožívali ti, kteří je kdysi stavěli. Dívej se na bolest, na lásku, na radost...prostě...jenom se dívej. A uslyšíš ,,Stříbrný vítr ,, co zpívá...
...v kavárně na Terase.
<reagovat 
sibyla (Občasný) - 19.6.2008 > Velmi působivé. Je vidět, že máš hodně za sebou a jdeš stále dál. Jelikož jsem taky prošla mnohým, hodně Ti rozumím. A dneska jsi prozářil můj den. Za to velký dík. :-)

Body: 5
Doporučil 
<reagovat 
 Bajata (Občasný) - 20.6.2008 > sibyla> ..svými slovy jsi mi vše stonásobně vrátila..také..díky moc..
<reagovat 
 sibyla (Občasný) - 20.6.2008 > Bajata> :-)
<reagovat 
 Bajata (Občasný) - 20.6.2008 > sibyla> ..díky..:-):-):-)
<reagovat 
lila.lina (Občasný) - 24.10.2010 >
Doporučil 
<reagovat 
  Zrušit obrázky    Zrušit větvení  

Přidat vlastní poznámku a hodnocení k příspěvku
Autor má zájem o hlubší kritiku svého příspěvku
<jméno   e-mail>

Kontrolní otázka proti SPAMu: Kolik je šest + dvě ? 

  
  Napsat autorovi (Občasný)  
 
 
1 2 3 (4) 5 6 7 8 10 10 11 12 13 14 15 16 17
 

 


Copyright © 1999-2003 WEB2U.cz, Doslovné ani částečně upravené přebírání příspěvků a informací z tohoto serveru není povoleno bez předchozího písemného svolení vydavatele.

Design by Váš WEB

Addictive Zone Orbital Defender Game
free web hit counter