Provozované WEBy:   Totem.cz |  Čítárny |  Český film |  Seaplanet |  Humor/Hry/Flash |  Flash CHAT    Chcete svůj WEB? Napište nám 
Zpět na úvodní stranuISSN 1214-3529
Úterý 23.4.
Vojtěch
Zde se můžeš přihlásit jméno:
heslo:
nové 

 Všechny rubriky 
  Zpovědi, pocity
 > Zpovědi, pocity
 
    

   
 
 Napsat do fóra o>
   
  

Ve VAŠEM prostoru redakce Totemu nezodpovídá za obsah jednotlivých příspěvků.
V samotě jsme každý sám
Autor: fialkova (Občasný) - publikováno 23.5.2008 (07:01:12)

V samotě jsme každý sám

Viola Fialková

 

Schováváme se před sebou do lží.

Hrajeme spolu podivnou hru, která

zatím nemá konce.

Své city halíme do černého hávu,

aby neunikl ani kousek z nich.

 

Jdeme každý sám nočním městem,

únava nás zmáhá a my propadáme samotě.

Samota nás svírá ve svém objetí, už se jí

ani nebráníme, nemáme sílu se bránit.

 

Cožpak si nedokážeme dát lásku po které

oba tolik prahneme ?

Nedokážeme říct jeden druhému miluji tě,

mám tě rád ?

 

A přitom, jak je to prosté !

 

 

 



Poznámky k tomuto příspěvku
Mbonita (Občasný) - 23.5.2008 > es verdad Fialko...a ten konec to je ta stoletá pravda...
Body: 5
<reagovat 
 fialkova (Občasný) - 23.5.2008 > Mbonita> Díky
<reagovat 
Bajata (Občasný) - 26.5.2008 > UFFFFF... Fialková...co ti mám říct.Musel bych ti vyprávět spoustu věcí, aby jsi věděla kam mne to přeneslo. Už nikdy bych to nechtěl prožít. Jenom nástin... hluboko po půlnoci,neony deštivého, pustého města,bez střechy nad hlavou, pár dní po rozvodu. Proč jsou lidi tak hloupí !!! Přitom stačí tak MALO !!!
Je to jeden z nejchutnějších dortíků ve tvé malé, útulné cukrárně Na terase. Nevadí, že jsem si ji tak pojmenoval ? Často tu sedávám, mlsám různé mlsky a dívám se na ztichlé město. Je tu útulno. Ten dnešní zákusek měl mírnou, zvláštní příchuť pelyňku. Ale byl vynikající.Paní cukrářko, ...Svůj širák...odhazuji v dál.
Body: 5
<reagovat 
 fialkova (Občasný) - 27.5.2008 > Bajata> Moc, moc, moc, díky, jsem ráda, že se ti v mé cukrárně Na terase líbí, snažím se, aby zde bylo útulnu a aby sem každý chodil rád. I když moje cukrárna je pouze pro vybrané zákazníky, kteří dokáží ocenit mé zákusky a ty jsi jedním z nich. Ještě jednou vřelé díky.  
<reagovat 
mjach (Občasný) - 26.5.2008 > Prosté kroky, ty nejdůležitější.
Body: 5
<reagovat 
 fialkova (Občasný) - 27.5.2008 > mjach> Díky
<reagovat 
Vodnička (Občasný) - 28.5.2008 > Osamoceni, bohužel.Taková hra, na nejdokonalejší tvory a eljhle - tupci,kteří vědí co mají- ale nedělají ,snad ze strachu , aby nebyli zrovna oni ti slabší a nebylo s nimi poté "voráno". Ó jak ti rozumím, ale trvá-li to staletí - pak jest to normální, a jest to tu snad proto, abychm se znovu a znovu divili? (Blázinec co?)
Body: 5
<reagovat 
 fialkova (Občasný) - 28.5.2008 > Vodnička> Díky
<reagovat 
sibyla (Občasný) - 7.7.2008 > Rozumím a asi vím, co jsi tímto dílem chtěla říci. Člověk ale může být sám uprostřed lidí a i když je sám, sám být nemusí. Ale o tom jsi asi psát nechtěla. :-)
Dle svých zkušeností mohu říci, že klid, štěstí a lásku musí člověk především objevit sám uvnitř sebe a pokud má ještě to štěstí a někde stojí po jeho boku, je to nádhera. :-)
Body: 4
<reagovat 
Věza (Občasný) - 17.10.2008 > smutné, hořké, pravdivé, často tomu tak bývá - lidé si po čase nedokáží říci už tolik pěkných slov jako dřív -a to je obrovská škoda, trápí se pak oba a oba hledají cestu zpět do toho minulého "krásna"     -perfektně vyjádřeno
Body: 5
<reagovat 
 fialkova (Občasný) - 17.10.2008 > Věza> Věza ty mě přivádíš do rozpaků tolik chvály od tebe, až se stydím. Ty moje věci nejsou až tak dobré.
<reagovat 
  Zrušit obrázky    Zrušit větvení  

Přidat vlastní poznámku a hodnocení k příspěvku
<jméno   e-mail>

Kontrolní otázka proti SPAMu: Kolik je čtyři + deset ? 

  
  Napsat autorovi (Občasný)  
   


Copyright © 1999-2003 WEB2U.cz, Doslovné ani částečně upravené přebírání příspěvků a informací z tohoto serveru není povoleno bez předchozího písemného svolení vydavatele.

Design by Váš WEB

Addictive Zone Orbital Defender Game
free web hit counter