Provozované WEBy:   Totem.cz |  Čítárny |  Český film |  Seaplanet |  Humor/Hry/Flash |  Flash CHAT    Chcete svůj WEB? Napište nám 
Zpět na úvodní stranuISSN 1214-3529
Čtvrtek 28.3.
Soňa
Zde se můžeš přihlásit jméno:
heslo:
nové 

 Všechny rubriky 
  Miniatury,blbůstky
 > Miniatury,blbůstky
 
    

   
 
 Napsat do fóra o>
   
  

Ve VAŠEM prostoru redakce Totemu nezodpovídá za obsah jednotlivých příspěvků.
Předmaturitní blábol, složící jako pomůcka k literatuře
Autor: tatra.s.bananama (Občasný) - publikováno 23.5.2008 (22:15:50)

„Byl v zemi české“(MO3) jeden student (z 4A4) .

           

„Jaro je tady“ (Vaculík MO 27) a „Běsi“(Dostojevskyj MO 9), jenž nás čekají, hrůznější než „Strašidlo Cantervillské“ (Oscar Wilde MO 14) či „Tanec smrti“ (Strinberg MO 9) se „Chladnokrevně“ (Capote MO 22) blíží.

Nejsme však „Zbabělci“ (Škvorecký MO 27) a „Dutí lidé“(Eliot MO 16). Pokud se zdaří, budeme si chvíli připadat jako „Světapán v županu“ (Bozděch MO13) či „Nadsamec“ (Jarry MO 24). Pokud uspějeme, anabáze (Medek MO 20, 17) z  maturitní kalby, slušneji řečeno „Sjezd abiturientů“(Werfel MO 18) bude „konec civilizace“(Huxley MO23)(tedy alespoň civilizovanosti.

 Ovšem  pokud naše maturita bude jen „Komedie plná omylů“(Shakespeare MO 4 ) potom skončíme někde „Na plechárně“ (John Steinbeck MO 18) s „Vyloučením veřejnosti“ (Sartre MO 22)…[jako „Cikáni“(Mácha MO 8)].

 „Ztracený ráj“(John Milton MO5) najdeme pokud se naučíme „Umění milovat“ (Naso MO 2) vzdělání. Zjistíme  - li, „kde je zakopán pes“(Pavel Kohout MO27) tak budou „Nadějné vyhlídky“(Ch. Dickens MO 9) na dokončení střední školy reálnější. Pokud ne, „Osud člověka“(Šolochov MO 21),  se může ubírat kamkoli .

Možná skončíme jako „Dělnická madona“( Hora MO 19)“. Pracující den (Hora MO19) za dnem, „Těžká hodina“(Wolker MO 19) za hodinou, jen aby jste si vydělaly na živobytí. Nebo je lepší být „Loupežník“(Čapek MO 20). Komu něco říká „Sekera“ (Vaculík MO27) může se živit i jako „Katyně“ (Kohout MO 27)  

Pokud myslíte že vám „Ztracené iluze“ (Balzac MO 9) navrátí „Zabiják“ (Zola MO9) „Démon alkohol“(London MO 18), můžete rovnou pozřít „Doušek jedu“ (Rimbaund MO 14).

No, pořád lepší než skončit jako stará „Nemilovaná“ (Lustig MO 21) „Bába“(Daniel Charms MO 16). Koneckonců každý může být rád, že se nenarodil jako „Idiot“(Tolstoj MO9).

 

Přeji vám, aby se z niko z nás nestal „feťák“ (Borroughs mo22), a aby jste všichni,

[i Kuba „Žert“*(Kundera MO 26)], mohly všem vyprávět na téma: „jak jsem vyhrál válku“ (Ryan MO 21) nad maturitou

 

 

Za chyby se omlouvám, nemám řádný přehled „O pravopisu českém“(Jan Hus MO3)

Vaše „Kuře melancholik“ (Šlejhar MO14)

 

 

*Kuba Žert - jedna osaba z oné třídy, jejiž jméno se zrovna hodilo....



Poznámky k tomuto příspěvku
--------- (Občasný) - 24.5.2008 > výborně.
Body: 5
Doporučil 
<reagovat 
Janele z Liků (Občasný) - 24.5.2008 > šikovné děvče
Body: 5
Doporučil 
<reagovat 
tatra.s.bananama (Občasný) - 24.5.2008 >

Sakra...Sakra, sem to ale "Idiot"(Dostojevskyj, ne Tolstoj).....


<reagovat 
Malá.hloupá.holka (Občasný) - 24.5.2008 > :-D tak snad to pozejtří dáš...
Body: 5
Doporučil 
<reagovat 
opožděné zrcadlo (Občasný) - 25.5.2008 >
Body: 2
<reagovat 
 tatra.s.bananama (Občasný) - 26.5.2008 > levé křídlo> Ano..přesně takovou známku jsem u maturity dostala....a horší už něNáádheraa
<reagovat 
 opožděné zrcadlo (Občasný) - 26.5.2008 > tatra.s.bananama> ok.
<reagovat 
 tatra.s.bananama (Občasný) - 15.6.2008 > autorské bezpráví> jaktože máš každej den jiný méno?
<reagovat 
 opožděné zrcadlo (Občasný) - 15.6.2008 > tatra.s.bananama> to rozhodně popírám!
<reagovat 
drfaust (Občasný) - 17.9.2008 >

Kuba Žert!

 

Konečně nějaký experiment :-)


Doporučil 
<reagovat 
  Zrušit obrázky    Zrušit větvení  

Přidat vlastní poznámku a hodnocení k příspěvku
<jméno   e-mail>

Kontrolní otázka proti SPAMu: Kolik je osm + dvě ? 

  
  Napsat autorovi (Občasný)  
   


Copyright © 1999-2003 WEB2U.cz, Doslovné ani částečně upravené přebírání příspěvků a informací z tohoto serveru není povoleno bez předchozího písemného svolení vydavatele.

Design by Váš WEB

Addictive Zone Orbital Defender Game
free web hit counter