Provozované WEBy:   Totem.cz |  Čítárny |  Český film |  Seaplanet |  Humor/Hry/Flash |  Flash CHAT    Chcete svůj WEB? Napište nám 
Zpět na úvodní stranuISSN 1214-3529
Čtvrtek 18.4.
Valérie
Zde se můžeš přihlásit jméno:
heslo:
nové 

 Všechny rubriky 
  Miniatury,blbůstky
 > Miniatury,blbůstky
 
    

   
 
 Napsat do fóra o>
   
  

Ve VAŠEM prostoru redakce Totemu nezodpovídá za obsah jednotlivých příspěvků.
your face is momentary
Autor: Uther Pendragon (Občasný) - publikováno 24.5.2008 (13:44:16)
Z rádia dohrála symfonie Večerní toaleta zakončená jediným mohutným spláchnutím. Zahleděl se zrcadlu zpříma do očí a rozpustile pohodil hlavou do koše. Netrefil a znatelně znervózněl. V hranaté krabičce s upozorněním naskládané cigarety lákaly, avšak chtěl se se svými problémy vypořádat jinak, proto jednu zapálil. Hořela přes čtyři hodiny, které právě bily půlnoc. Ta se urputně bránila, ale už jí docházely síly. Obraz v zrcadle vydal staromládenecký povzdech a típnul cigaretu o rám.

Když přišel pozdě do práce, stany už stály a v ráhnoví se probíhala opička jménem Zebra 2600 XT. Byl vedoucím instalatérem, jeho povinností byla starost o mechanické květiny, zdobící uličky manéže. Nikdo jiný o ně starost neměl, a tak se časem sblížili. Náhle zastavil u stolu s rozlitým pivem a zavětřil problémy. V Potěmkinově vesnici, jak se osada jmenovala, už několikrát vystupovali, ale to bylo ještě před tím bombardováním. Co když se mentalita místních občanů změnila? A kde dotyční vůbec jsou? Pochybnosti jej nahlodávaly, až upadl na zem. Potmě se nahmatal a rozšířil pruh světla, který ozařoval okolí a činil jej tak atraktivnějším. Opička mu podala příruční svítilnu a on se s chutí zakousl, aniž by ji předtím byl tepelně zpracoval. Příruční svítilnu strčil do kapsy. Po krátké potyčce s horizontem začalo vycházet Slunce a snažilo se svými paprsky ohromit vše, co jim stálo v cestě. Bylo právě 12:57 a vedoucí instalatér – teď, na konci příběhu, mu tak snad můžeme říkat – otevřel k svačině pytlík s horkým čajem.


Poznámky k tomuto příspěvku
Uther Pendragon (Občasný) - 24.5.2008 > Chtěl jsem to ještě trochu zkrátit, ale moc se mi to nepovedlo.. Asi je to sračka. :-)
<reagovat 
anae (Občasný) - 24.5.2008 > píšeš zvláštně
Body: 5
<reagovat 
 Uther Pendragon (Občasný) - 24.5.2008 > anae> :o) Ty taktéž.. :-)
<reagovat 
Janele z Liků (Občasný) - 24.5.2008 > V hranaté krabičce s upozorněním naskládané cigarety lákaly, avšak chtěl se se svými problémy vypořádat jinak, proto jednu zapálil. Hořela přes čtyři hodiny, které právě bily půlnoc. Ta se urputně bránila, ale už jí docházely síly. Obraz v zrcadle vydal staromládenecký povzdech a típnul cigaretu o rám.

(magický realismus)
otevřel k svačině pytlík s horkým čajem
Doporučil 
<reagovat 
fialkova (Občasný) - 24.5.2008 > Zvláštní matamorfoza
Body: 5
<reagovat 
Mbonita (Občasný) - 24.5.2008 > není to zlé fakt..
Body: 5
<reagovat 
born to be child (Občasný) - 25.5.2008 >

nechápu angličtinu v českých textech..nějaká nemoc?


<reagovat 
 Uther Pendragon (Občasný) - 25.5.2008 > born to be child> 

Asi jako anglické přezdívky.. :-)

 

On ten název možná na něco odkazuje.


<reagovat 
pomerančová (Občasný,Redaktor) - 25.5.2008 >
Doporučil 
<reagovat 
šedé (Občasný,Šéfredaktor) - 26.5.2008 >

Zvláštní, líbilo


Doporučil 
<reagovat 
kink (Občasný) - 21.10.2008 > hry "pohodil hlavou do koše" "otevřel pytlík s čajem" jsou fajn; ještě že jsou ty tvý jakoby sny tak krátký, to se dlouho nedá vydržet číst ;)
<reagovat 
 Uther Pendragon (Občasný) - 21.10.2008 > kink> 

Jaké sny? To je šeď bežnodenního tupobytu.

P.S.: Instalatér měl plat jako kráva a vychodil jen tři třídy nad povinnost.


<reagovat 
 kink (Občasný) - 21.10.2008 > Uther Pendragon> jakoby sny, jakoby sny, bacha ;); stejné absurdní navazování
<reagovat 
kink (Občasný) - 21.10.2008 > a nebo bez toho "navazování", zkrátka absurdní
<reagovat 
 Uther Pendragon (Občasný) - 21.10.2008 > kink> Jo. To je život. :-)
<reagovat 
dr. Wojtek (Občasný) - 24.11.2008 > - -
Body: 5
<reagovat 
Zeanddrich E. (Občasný) - 27.11.2008 > "



."
Body: 5
Doporučil 
<reagovat 
  Zrušit obrázky    Zrušit větvení  

Přidat vlastní poznámku a hodnocení k příspěvku
<jméno   e-mail>

Kontrolní otázka proti SPAMu: Kolik je osm + pět ? 

  
  Napsat autorovi (Občasný)  
   


Copyright © 1999-2003 WEB2U.cz, Doslovné ani částečně upravené přebírání příspěvků a informací z tohoto serveru není povoleno bez předchozího písemného svolení vydavatele.

Design by Váš WEB

Addictive Zone Orbital Defender Game
free web hit counter