Provozované WEBy:   Totem.cz |  Čítárny |  Český film |  Seaplanet |  Humor/Hry/Flash |  Flash CHAT    Chcete svůj WEB? Napište nám 
Zpět na úvodní stranuISSN 1214-3529
Sobota 27.4.
Jaroslav
Zde se můžeš přihlásit jméno:
heslo:
nové 

 Všechny rubriky 
 Výtvarno, kresby
 > Výtvarno, kresby
 > Kresby, skici
 > Malby
 > Koláže
 > Klasická grafika
 > Ilustrace
 > Blbůstky-pokusy
 > Experimenty
 > Prostorové objekty
 > Teorie, historie
 
    

   
 
 Napsat do fóra o>
   
  

Ve VAŠEM prostoru redakce Totemu nezodpovídá za obsah jednotlivých příspěvků.
Hero
Autor: veronik (Občasný) - publikováno 28.5.2008 (00:39:38)


Poznámky k tomuto příspěvku
pespes (Občasný) - 28.5.2008 >
Body: 5
Doporučil 
<reagovat 
Petr Měrka (Občasný) - 28.5.2008 >
Body: 5
Doporučil 
<reagovat 
wandalka (Občasný) - 28.5.2008 >
Body: 5
Doporučil 
<reagovat 
Thilia (Občasný) - 28.5.2008 > moc pěkný
Body: 5
<reagovat 
zxy (Občasný) - 28.5.2008 >
Body: 5
Doporučil 
<reagovat 
Věza (Občasný) - 28.5.2008 >
Body: 5
<reagovat 
lacroa (Občasný) - 28.5.2008 >
Body: 5
Doporučil 
<reagovat 
pelvis (Občasný) - 28.5.2008 >
Body: 5
<reagovat 
lost horizon (Občasný) - 28.5.2008 > Sifra mistry Veroniky. :-D Bych rekl, ze tento obraz zachycuje pribeh cloveka, ktery byl za mladi nejaky hrdina a ve stari neprizni osudu skoncil na ulici a nestekne po nem ani pes. Narod rad kope do svych hrdinu a nekdy se clovek nestaci divit koho potkava na ulici o zebracke hulce. Jako treba u nas jeden sveho casu hodne nadejny a uspesny sportovec-bezec, ale jeho trener ho okradal a vyuzival dost sprostym zpusobem a tak mu s toho vseho hrablo a tak mu nakonec nezustalo nic. Ti nejlepsi kamaradi ho okradli. A tak kolikrat se vam stane, ze jdete za chladne noci ponejake polni ceste do vedlejsi vesnice a z niceho nic probehne kolem vas v trenkach a bez bot a utika si sve tempo stric noci dal buhvi kam. Mel rodinu, dum, penize a ted jeho jediny majetek kvuli vychcanosti jeho kamaradu je jen spacak ve kterem spi ruzne na opustenych mistech a silenstvi uvnitr jeho mozku. Verim, ze kdyby toho nebylo mohl nas dobre reprezentovat na mnoha bezeckych zavodech, protoze beh je jedine co mu mozna zbylo z tech dob, ale dnes zavodi s necim nad cim asi nevyhraje.
Body: 5
Doporučil 
<reagovat 
 Thilia (Občasný) - 28.5.2008 > lost horizon> No ano,ten letec mi připomíná hrdinu Gumu z "A bude hůř".Ten ale měl mnoho přátel a jenom jednoho nepřítele ...systém.
<reagovat 
 veronik (Občasný) - 28.5.2008 > lost horizon> dobře - líbí se mi když si v tom někdo něco najde. Ale určitě tento pokus byl a je o systému. Systém, který komplikuje spousty lidem život a většinou to nemá správný výsledek. Hrdina "Hero" je kluk, který chtěl chránit svoji vlast, ale dostal se do situace, kterou naprosto nezvlád psychycky. Musel zabíjet! I když nechtěl ale musel - přitom se koukal smrti do očí. Rodiny zmateně pobýhali po ulicích, vojáci se schovávali za barikádami. Odehrává se válka - lidi protestují. symbol véčka na ruce slečny symbolizuje ironicky mír - přitom na druhé straně země jsou lidé, kteří neválčí fyzicky ale sami se sebou! Kdo je tedy hrdina?....
<reagovat 
 lost horizon (Občasný) - 28.5.2008 > Thilia> Jo jo to je taky mozne ja tu knihu necetl ale neco malo jsem o ni slysel. Jinak system to je svine.
<reagovat 
 lost horizon (Občasný) - 28.5.2008 > veronik> dovolim si oponovat... snad mi to nebudes mit za zle... system at udela cokoliv vzdy to ma pro system spravny vysledek. A hrdina je ten kdo se dokaze skutecne vymanit ze systemu a zije mimo system... atd. atd...
<reagovat 
 veronik (Občasný) - 28.5.2008 > lost horizon> a co když seš tím systémem pohlcen copak? a není úniku a musíš plnit to co musíš a njede jen o vojáka - jde o ostaní.... kým budeš?
<reagovat 
 lost horizon (Občasný) - 28.5.2008 > veronik> Co je system? Jak te muze pohltit? To co mas uvnitr sebe nikdy nikdo nepohlti pokud mu to nedas Ty sama dobrovolne. Muzes sedet na Guantanamu, ale dokud se nezdas sama sve svobody tak budes svobodna. Dovolim si trosku delsi citat... :)
Bill Hicks zvykl zakončovat svá vystoupení tímto: Život je jako jízda v zábavním parku. a když do toho jdete, máte pocit, že je skutečná, protože tak silná je naše mysl. Jezdíte na horu, dolů a dokola, znovu a znovu, cítíte napětí, vzrušení a elé je to velmi pestrobarevné. A je to velmi hlučné, a na chvíli je to velká zábava. Někteří byli na této jízdě už dlouho, a začali si klást otázku: Je to skutečné? A nebo je to jen jízda? A jiní lidé si vzpomenou, otočí se k vám a říkají: Hej, žádný strach, není se čeho bát. to je jen jízda. A takové lidi ničíme. Ať drží zobák, vždyť jsem do té jízdy tolik dal, zavřete mu klapačku! Koukněte na mé ustarané čelo. Podívejte se na můj velkej účet v bance, na mou rodinu, vždyť to musí být skutečné... Je to jen jízda. Ale my tyhle dobré lidí, kteří se nám to pokoušejí říct, zničíme, všimli jste si? A necháváme démony šílet. Ale na tom nezáleží, je to jen jízda... ...a my ji můžeme změnit, kdykoliv se nám zachce. Je to jen volba Žádná snaha, žádná práce, žádné úkoly, žádné úspory. Jen volba, právě teď. Mezi strachem...a láskou.
<reagovat 
veronik (Občasný) - 28.5.2008 > Ano může to být, a většinou to volba je! Ty jsi si taky zvolil život, který chceš žít ale systému neunikneš? nebo jsi schopný se nyní se izolovat? Jsi schopný po několika letech opustit to, na čem jsi celou dobu pracoval? Jsi schopný z jednoho dne se na šechno vylašlat?! Vše opustit?! jsetli ano a nic tě opravdu nejistí jsi v dnešní době hrdina, ale ztracený. Za co chceš bojovat? Sám púroti sobě? proti komu? Povídej ....
<reagovat 
lost horizon (Občasný) - 28.5.2008 > No sice jsi mi neodpovedela co si predstavujes pod slovem system ale budis... :-)No boj proti systemu funguje ve vsech sferach jen jedinou cestou a nejmocnejsi triumf je kdyz clovek pouziva svoji hlavu. Jeden zpusob jak se izolat se od systemu muze byt ze si clovek udelat si vlastni nazor. Dalsim ze si clovek uvedomi sve spojeni s prirodou a uvedomi si svoji vlastni silu.
<reagovat 
lost horizon (Občasný) - 28.5.2008 > Proc porad na barikadach chces menit svet, kdyz je to jen obraz Tve mysle...
<reagovat 
veronik (Občasný) - 29.5.2008 > ano je to "jen" obraz, který nás nutí mluvit. A to teď beru za nejdůležitěšjší! A to ztvárnění, ketré se týká lidí, kteří tím ti chtějí říct jak jsme celkově izolovaní a ty se mě ptáš jaký se systém nebo co je systém?
Śystém (česky soustava) je souhrn souvisejících prvků, sdružený do nějakého smysluplného celku. V latině a řečtině znamená termín system kombinovat, uspořádat, sdružovat. Systém se obvykle skládá z komponent (nebo elementů), které jsou spojeny za účelem umožnění toku informací, materiálu nebo energie. Termín je často používán pro popis entit, které se vzájemně ovlivňují a pro něž může být vytvořen matematický model. Subsystém je systém, který je částí jiného systému.


<reagovat 
lost horizon (Občasný) - 29.5.2008 > wikipedia rules!:-D
<reagovat 
 veronik (Občasný) - 29.5.2008 > lost horizon> no dobře ...
<reagovat 
kretén TOTEMu (Občasný) - 29.5.2008 >
Body: 5
<reagovat 
jawka (Občasný) - 29.5.2008 >
Body: 5
Doporučil 
<reagovat 
Wchelonka (Občasný) - 29.5.2008 > Má to strašně zvláštní pouto už na o koukám asi po desáty a stále mě to nutí znovu a znovu.
Body: 5
<reagovat 
blode (Občasný) - 30.5.2008 >
Body: 5
<reagovat 
OnceMore (Občasný) - 31.5.2008 > líbí se mi kompozice, barvy, nápisy
<reagovat 
fajt-r (Občasný) - 15.6.2008 > hírou-flájr hú flájs hájr
Body: 5
<reagovat 
Čtenář - 27.6.2008 > teroooor
<reagovat 
Magid (Občasný) - 30.9.2008 >
Body: 5
<reagovat 
  Zrušit obrázky    Zrušit větvení  

Přidat vlastní poznámku a hodnocení k příspěvku
Autor má zájem o hlubší kritiku svého příspěvku
<jméno   e-mail>

Kontrolní otázka proti SPAMu: Kolik je čtyři + osm ? 

  
  Napsat autorovi (Občasný)   Zařazeno v Galerii  
   


Copyright © 1999-2003 WEB2U.cz, Doslovné ani částečně upravené přebírání příspěvků a informací z tohoto serveru není povoleno bez předchozího písemného svolení vydavatele.

Design by Váš WEB

Addictive Zone Orbital Defender Game
free web hit counter