Provozované WEBy:   Totem.cz |  Čítárny |  Český film |  Seaplanet |  Humor/Hry/Flash |  Flash CHAT    Chcete svůj WEB? Napište nám 
Zpět na úvodní stranuISSN 1214-3529
Pátek 19.4.
Rostislav
Zde se můžeš přihlásit jméno:
heslo:
nové 

 Všechny rubriky 
 Výtvarno, kresby
 > Výtvarno, kresby
 > Kresby, skici
 > Malby
 > Koláže
 > Klasická grafika
 > Ilustrace
 > Blbůstky-pokusy
 > Experimenty
 > Prostorové objekty
 > Teorie, historie
 
    

   
 
 Napsat do fóra o>
   
  

Ve VAŠEM prostoru redakce Totemu nezodpovídá za obsah jednotlivých příspěvků.
...
Autor: četina (Občasný) - publikováno 28.5.2008 (14:53:37)
olej 52x90


Poznámky k tomuto příspěvku
veronik (Občasný) - 28.5.2008 > Dobrá - předem si si určil formát? nebo si kreslil a zbytek ořízl a vzniklo z toho toto? Je to škoda! Možná to může na tebe působit dojmem omezenosti, ale takové nepřístupné omezenosti. to není nic špatného... ale je to škoda, protože si nemyslím, že tato malba by byla špatná ba naopak se mi líbí v tom určitá naivita a odevzdanost ... ale nějak mi tam chybí prostor, jako by jsme nemohli dýchat... třeba se ti líbila ta část kterou si namaloval ale co ostatní to ne? ... každopádně to není zlé jen ten formát není nejlepší volba :o)
Body: 4
<reagovat 
 četina (Občasný) - 29.5.2008 > veronik> Teď nevím jestli sis to rozkliklo :)- tohle je výřez, jinak je to ve skutečnosti celé a formát byl daný...jinak jo s tím prostorem to mám těžké, taky mám pocit, že ho neumím dostávat na plochu...poradíš? :)
<reagovat 
Věza (Občasný) - 29.5.2008 > před i po kliknutí - nádhera
Body: 5
<reagovat 
veronik (Občasný) - 29.5.2008 > jasně kliknout :o)))) ten prostor sem myslela s tím oříznustím, ale je to fajn když na to kliknu :o)
<reagovat 
pilgris (Občasný) - 29.5.2008 > měto přjde parádní!! Zvlášť ten barák nalevo.....:o)
Body: 5
Doporučil 
<reagovat 
R.Mareček (Občasný) - 1.6.2008 >
Body: 5
<reagovat 
polhrad (Občasný) - 29.12.2008 > Nádherné.
Body: 5
<reagovat 
  Zrušit obrázky    Zrušit větvení  

Přidat vlastní poznámku a hodnocení k příspěvku
Autor má zájem o hlubší kritiku svého příspěvku
<jméno   e-mail>

Kontrolní otázka proti SPAMu: Kolik je sedm + pět ? 

  
  Napsat autorovi (Občasný)   Zařazeno v Galerii  
   


Copyright © 1999-2003 WEB2U.cz, Doslovné ani částečně upravené přebírání příspěvků a informací z tohoto serveru není povoleno bez předchozího písemného svolení vydavatele.

Design by Váš WEB

Addictive Zone Orbital Defender Game
free web hit counter