Provozované WEBy:   Totem.cz |  Čítárny |  Český film |  Seaplanet |  Humor/Hry/Flash |  Flash CHAT    Chcete svůj WEB? Napište nám 
Zpět na úvodní stranuISSN 1214-3529
Úterý 23.4.
Vojtěch
Zde se můžeš přihlásit jméno:
heslo:
nové 

 Všechny rubriky 
 Výtvarno, kresby
 > Výtvarno, kresby
 > Kresby, skici
 > Malby
 > Koláže
 > Klasická grafika
 > Ilustrace
 > Blbůstky-pokusy
 > Experimenty
 > Prostorové objekty
 > Teorie, historie
 
    

   
 
 Napsat do fóra o>
   
  

Ve VAŠEM prostoru redakce Totemu nezodpovídá za obsah jednotlivých příspěvků.
Lost kingdom
Autor: Wchelonka (Občasný) - publikováno 28.5.2008 (19:16:36)
Když vás sny nenechají spát.


Poznámky k tomuto příspěvku
Věza (Občasný) - 29.5.2008 >
Body: 3
<reagovat 
Ymy.po (Občasný) - 28.5.2008 >
Doporučil 
<reagovat 
 Wchelonka (Občasný) - 29.5.2008 > Ymy.po> Děkuju
<reagovat 
veronik (Občasný) - 28.5.2008 > nedalo mi to! koukala jsem se na všechny tvoje obrazy - cítím z nich že vydávají určitou hloubku až moc velkou hloubku. Takovou hloubku že jde možná i občas mimo cítění všeho možného. Dát obrazu název o kterým nevíš co si máš na první pohled myslet - ten tvůj název tomu dává takový pokání abys ses nad tím zamyslel. Ale přesto se vtom nějak ztrácím ... a víc se soustřeďuji na techniku - čím to bude?
<reagovat 
 Wchelonka (Občasný) - 29.5.2008 > veronik> 

Nediv se,že se ztrácíš,když si v Lost kingdom.Jo a díky za hodnocení myslim, že si to dost vystihla hlavně s tima názvama, ale sny jsou opravdu neuprosný.


<reagovat 
čtenář zástěna..a ktomu fialová! - 28.5.2008 > líbí se mi jak to pálíš... cítím spáleninu kůže...evokuje to vzpomínky...
je super, že máš zalíbení v ´´nehezkých´´ a málo přijatelných věcech...
udělat výstavu na téma spáleniny...vyrážky....
na to dneska odvaha chybí, všichni míchají barvičky a zapomínají, že jsou ty co chtěj cítit ...
maluj, maluj...fandím ti
<reagovat 
 hloupy ivan (Občasný) - 29.5.2008 > čtenář> Odvaha? No a já myslel, že zalíbení v "nehezkých" a "málo přijatelných věcech" je už pěkných pár let výtvarnický mainstream... Aby bylo jasno, nemám nic proti ošklivosti v umění ale upřímě nesnáším tvorbu, která se nechává na tomhle vézt. Snad ještě víc, než tu povrchně "líbivou". Tím chci říct, že zrovna tu "nehezkost" bych pro jistotu nepovažoval za pozitivní hodnotu. Co je probůh ještě málo přijatelné? Totiž co je takové a přitom to ještě nebylo vystavené? Chtěl bych jinou náplň umění, než "shocking" (něco jako "jogging"). Mám dokonce za to, že v tomhle směru došlo dnes umění natolik za hranice snesitelnosti i možností, že je ve stejné krizi, jako klasický akademický proud konce 19. století. Vystavení souložících mrtvol, v epoxidu zalité hromady výmětů s vtipným názvem a podobně nejen že nic nepřináší, ale dokonce už nedokáže ani nikoho zaskočit. Howgh.(Tohle není vlastně komentář k obrazu co je tady, ale jen k tomu komentáři Zástěny a já se za to kaju.)
<reagovat 
 Wchelonka (Občasný) - 29.5.2008 > čtenář> Díky za podporu.
<reagovat 
 četina (Občasný) - 29.5.2008 > hloupy ivan> ...jestli můžu, tak se k tomuhle názoru ráda přidám, protože myslím, že je hrozně podstatné to říkat! Až příliš málo se dneska (všeobecně) hodnotí - káždý ať si prý dělá, co chce (co zákon nezakazuje:) ), dyť je ta svoboda! - ALE proto se nám pojmy jaksi vyprázdňují, hodnoty degradují....
<reagovat 
 čtenář zástěna..a ktomu fialová! - 29.5.2008 > hloupy ivan> jenže je rozdíl chtít šokovat....
nebo
cítit to tak...a tím šokovat...
ale jinak to chápu...
ale líbí se mi, že jsou to ´´jen´´názory...
a ostatní je na nás...v případě lost kingdom-je to na wchelonce
<reagovat 
 hloupy ivan (Občasný) - 29.5.2008 > čtenář> No počkej, to já snad nepsal, že to jsou "jen" názory :) Ano, rozdíl to je. V podstatě dnes ale uznávám skoro jen jedinou cestu s ohledem na šokování - totiž, že autor tvoří celým sebou a až potom je třeba překvapen tím, že jeho já do díla vložené jejich okolí šokuje. Je mnoho lidí, kteří nalhávají okolí, že to čím šokují je jejich nitro a skoro neméně těch, kteří to nalhávají i přímo sami sobě. Nemám rád sdělení "to je jen můj názor", které má zaúčel zaoblit, co dotyčný řekl. A zároveň nechci nikomu říkat, co má dělat a co ne. Od toho nejsou ani jiní. Jen mám za to, že tyhle mý (ne snad jedinečný)kecy je dobrý mít na paměti.)
Jo a umění nerozumím.
<reagovat 
 hloupy ivan (Občasný) - 29.5.2008 > četina> Asi nemyslíš možná docela přesně to co já. I když pravda, stejné je to v tom, že když už byla prolomena snad všechna tabu, není proti čemu se vyhraňovat a tak ta část umění, která na tomhle vyrostla, teď už mele skoro docela naprázdno. Všiměte si, jak se vyhýbám slovu "kýč" :) Ani jednou tu nepadlo a nepadne. Diskuze o něm mne totiž už k smrti nudí. .)
<reagovat 
 čtenář zástěna..a ktomu fialová! - 29.5.2008 > hloupy ivan> no, víš... aby to teď nevyznělo, že je účel šokovat....to právě vůbec ne... tak nějak sem proti všemu předurčenýmu...
když se kouknu na tvorbu wchelonky...tak mi to přijde naprosto ok... přijde mi to přirozený.... ale uvědomuju si tím, jak sleduji okolí...že to přirozený neni.... když to ukážu spolužákum tak řeknou hnus...jdou dál..... ale když to ukážu dětem ze zvláštní školy, tak řeknou že je to krásný..a budou na to klidně koukat těma svýma upřímnýma očkama celou hodinu...
moc eště nechápu jak a kde a čím se utváří estetické cítění...hodnoty.... a uvědomuji si, že je to velmi důležitá věc nejen při vnímání umění, dělání umění....či normálně pro život....
lidi říkají to je jen můj názor, když vidí, že nemají šanci uspět u druhých s argumenty....nebo když neví co říct...v čemž je samosebou taky podstatný rozdíl...na kterej lidi zapomínají...
jasný, umění nerozumí nikdo...:D nemám ráda tuhle větu.... protože je to uplně stejný jako když řeknu, že mu rozumí všichni....
umění je magie...rozumět mu asi nemáme... ale zas když se koukneš na arteterapii... jsou klíče, jak se mu rozumět dá... pokud teda přijmu fakt, že umění je totožný s psychikou
<reagovat 
 hloupy ivan (Občasný) - 30.5.2008 > čtenář> Tu poslední větu jsem myslel jako vtip navazující na "můj názor" a zároveň narážející na skutečnou otázku, jestli to vůbec lze. Doufám, že Tvá poslední věta pramení ze stejného úmyslu :) Umění je totožné s psychikou potud, že o obojím víme, že to je, ale nemáme zdání, co. To že má více jak mnoho společného s magií považuji za jisté.
Jsi proti všemu předurčenýmu? Má tedy být umění pouze náhodné? Automatické? Umění je předurčené a není, jako všechno, jako každý náš skutek, i ten nejsvobodnější, jako život. "To je jen můj názor" :) Ale třeba mám šanci uspět :))
Proti Wchelončiným příspěvkům nemám nic, některé se mi docela líbí, i když si většinou nejsem jistý, jak vypadají v reálu, v pravé velikosti a bez lesku. Trochu mi vadí poznámky o investovaném srdci, ale ty na můj úsudek o obrazech nemají valný vliv. A třeba "Ametystová noc" zdála se mi být velmi slibnou.
<reagovat 
 čtenář zástěna(fiala) - 1.6.2008 > hloupy ivan> ano.., všechno je magie....
ale já si myslím, že všechno jde pochopit...má to řád....jako celý vesmír....jen cesta k vysvětlení je náročná....víc než to...a záleží, jestli máme odvahu...nebo nám stačí uvěřit?...
líbí se mi, jaký máš názor na umění... mám ho, dá se říct otočený naruby...tomu čemu říkáš umění..říkám já řemeslo...
šanci máš...má jí každý, kdo uvěří...
myslím, že je hezké-nebýt si jistý...
sice to někdy zabijí...ale hlavně tě to nutí...jít dál....kamsi...?;-)
<reagovat 
 hloupy ivan (Občasný) - 1.6.2008 > čtenář> Jestli je naruby,je to, nakonec, překvapivě stejný názor :) Ovšem že bys říkala "umění" tomu, čemu já říkám řemeslo...? :)))
<reagovat 
 čtenář zástěna(fiala) - 1.6.2008 > hloupy ivan> ježiši... z toho kouká už jenom průser;)
<reagovat 
  Zrušit obrázky    Zrušit větvení  

Přidat vlastní poznámku a hodnocení k příspěvku
<jméno   e-mail>

Kontrolní otázka proti SPAMu: Kolik je deset + čtyři ? 

  
  Napsat autorovi (Občasný)   Zařazeno v Galerii  
   


Copyright © 1999-2003 WEB2U.cz, Doslovné ani částečně upravené přebírání příspěvků a informací z tohoto serveru není povoleno bez předchozího písemného svolení vydavatele.

Design by Váš WEB

Addictive Zone Orbital Defender Game
free web hit counter