Provozované WEBy:   Totem.cz |  Čítárny |  Český film |  Seaplanet |  Humor/Hry/Flash |  Flash CHAT    Chcete svůj WEB? Napište nám 
Zpět na úvodní stranuISSN 1214-3529
Sobota 20.4.
Marcela
Zde se můžeš přihlásit jméno:
heslo:
nové 

 Všechny rubriky 
  Zpovědi, pocity
 > Zpovědi, pocity
 
    

   
 
 Napsat do fóra o>
   
  

Ve VAŠEM prostoru redakce Totemu nezodpovídá za obsah jednotlivých příspěvků.
<předchozí v kolekci Oholená tvář z kolekce Vyznání
Autor: Bajata (Občasný) - publikováno 2.6.2008 (00:32:37)
následující v kolekci>
Pára.


Horká voda stéká na obnažené tělo.
Zaplněný kanál z posledních sil odebírá..
nekonečný příliv
..špíny.


Stojím.

Mlha na zrcadle

Pár tahů..

pár očí na sebe teď hledí.
..Na zarostlou tvář.


samota..
...nostalgie..

zoufalý výkřik..kdesi v hloubi mysli



Odcházím ze samoty bytu.

-------

Oholená tvář.


Poznámky k tomuto příspěvku
fialkova (Občasný) - 2.6.2008 > Ach ta samota .
Body: 5
<reagovat 
 Bajata (Občasný) - 2.6.2008 > fialkova> NESMÍME JÍ PROPADÁVAT !!!

Pokud pochopíme co nám chce říci, dovede nás k jiným, krásnějším světům našeho života.

Jestliže se poddáme, nenecháme se unášet na vrcholcích jejích bouřících vln, zahubí nás. Strhne nás do hlubin, odkud téměř není návratu.

Samota je život
Samota je smrt.

Človíčku...vyber si...
<reagovat 
 fialkova (Občasný) - 2.6.2008 > Bajata> Samota je život, přichází a odchází. My se jí občas bráníme a občas jí vyhledáváme.
<reagovat 
 Bajata (Občasný) - 2.6.2008 > fialkova> A PROTO JEŠTĚ ŽIJEME... MILUJEME, DÝCHÁME, RADUJEME SE...
<reagovat 
Mbonita (Občasný) - 2.6.2008 > ze života:-)
Body: 4
<reagovat 
skold (Občasný) - 2.6.2008 >
Body: 2
<reagovat 
 Bajata (Občasný) - 2.6.2008 > Karel M. a Skold> Ahojky ahoj, jsem moc rád, že jsi zavítal a četl. A také díky za bodíky. Zahřály stejně, jako kdyby jich bylo pět.
<reagovat 
 skold (Občasný) - 2.6.2008 > Bajata> ajo, projel jsem si ostatní příspěvky a je mi jasný, že to je akorát divadýlko. dobrej alternick, no :)...
<reagovat 
 Michelle (Občasný) - 2.6.2008 > Karel M. a Skold> Opravdu skoldíku?
Body: 4
<reagovat 
 Bajata (Občasný) - 2.6.2008 > Karel M. a Skold> Jestliže něco opravdu obdivuju, říkám..Svůj širák..odhazuji v dál..
Jsi buď jasnovidec, nebo mne znáš osobně a víš, kdo se skrývá pod pseudonymem Bajata.( V tom případě bych rád věděl, kdo jsi ty)
Promiň mi moji nevzdělanost, ale nevím, co je alternick. Jsem rád za tvůj příspěvek, ale jestliže jsi řekl ..A.. řekni také ..B..
Jak jsi poznal, že je to divadýlko ? A také, mohl by jsi mi prosím říct, jak to udělat, aby to divadýlko nebylo ??? ,,Dopředu mne nedostane ten, kdo mne plácá po rameni, ale ten, kdo mne kope do ... ,, Proto prosím, (na moji vlastní žádost,) kopni do mne ještě jednou, a třeba pokaždý, jestliže se ti to bude zdát jako divadýlko a alternick. Nebudu se bránit. Naopak.!!! Ale o jedno tě prosím !!! Vysvětli proč !!! Takhle nevím a tápu !!! Také si myslím, že dobrý kritik má nejen slova kritiky(především záporné), ale
HLAVNĚ !!! návrh (alespoň jeden) jak věc vyřešit a napravit. Vylepšit. Těším se na spolupráci s tebou. A díky moc. To myslím vážně !!!
<reagovat 
 skold (Občasný) - 2.6.2008 > Michelle> Mišel, maj bel, nechci mít schízu, proto se ničeho nikdy nedopátrávám na totemu, ale tohle je alternick jak vyšitej. A tvá ikonka na mne neslušně pomrkává.
<reagovat 
 Michelle (Občasný) - 2.6.2008 > Karel M. a Skold> 

Děláš dobře, ve většině případů je lepší nevědět :) Ale co se týká tohoto nicku - nesouhlasím, myslím, že je to pouze počáteční tvorba nového uživatele.

P.S.: Já mrkám jen slušně

 


<reagovat 
 Bajata (Občasný) - 2.6.2008 > Karel M. a Skold> JOOOOO ...já zase obdivuju hulváty. Zvláště takový..co mají chytrý kecy a ... na ... !!! Předpokládám, že víš, Co místo těch teček má být. Občas se tomu říká,,sedmikráska,,.
Můžu ti říct, že z tebe a ze tvejch blbejch keců mám šízu jak ... nic většího prostě neexistuje.Věřím, že se raději ničeho nedopátráváš. Nejsi toho schopný. Máš akorát kecy . Kdyby jsi pátral..byl by jsi asi hodně překvapený..NEPŔÍJEMNĚ !!! Vůbec bych se nedivil, kdyby jsi byl nábožensky založenej. A zvlášť z jisté církve. Tam jsem takových ,,inteligentů,, poznal víc než dost. Napadnout a nevysvětlit ...držet...(ehm..) pusu a tvářit se jak mistr světa. To je jediné co dovedeš. Nikdy bych se nesnížil k tomu, abych ti tohle napsal, ale to, jak jsi hovořil s Michell, naprosto svědčí o tvé inteligenci .. a je mi odporný, že jsem se musel snížit do takovéhoto bahna, a vůbec ti odpovídat. Myslím, jsem přesvědčen, že Michell nesaháš ani... ,,,Kotníky má příliš vysoko na to, aby jsi tam vůbec dohlédl. Být tebou, změnil bych pseudonym. Myslím, že napovídat ti není nutné. A bylo by to asi zbytečné. Lidé, kteří nosí svůj nos takhle vysoko, mají velmi malý mozek. Promiň, ale jdu se opláchnout. To bahno příliš smrdí. Přeji hodně úspěchůů LITERÁTE !!!
<reagovat 
 skold (Občasný) - 2.6.2008 > Bajata> :))) těžko na toto odpovědět. Sókrates by to s tebou jistě velmi rád probral, alébrž já ne. ergo pěkný zbytek dne :)
<reagovat 
 Bajata (Občasný) - 2.6.2008 > Karel M. a Skold> Rozumím.
Konečně jste mi alespoň v náznaku něco vysvětlil.

Sókrates i já jsme oproti vám blbci, já samozřejmě větší.Sokrates z toho důvodu, že by vysvětlil co je špatně. Chudák Komenský. Ten na tom je ještě hůř.
Omlouvám se, že má inteligence nesahá do takových výšin jako vaše. Při svém omezeném a přízemním myšlení jsem si myslel, že je dobré říci druhému člověku, co dělá špatně. Ne ho jen napadnout. Ale, dnešní doba více než kdy jindy si vyžaduje lidi vašehop typu. Vzdělané, vševědoucí, neomylné a ve všem dokonalé. Jenom se upřímně podivuji, že nejste někde mnohem , mnohem dál a jinde v litetrárním světě. Alespoň.
Je zvláštní, že člověk vašich kvalit se potlouká na nějakém TOTEMU, kde je dána šance, příležitost, nebo snad jen prostor ? k vyjádření začínajícím.
Literatura to s kritiky vašeho typu jistě dotáhne velmi, velmi daleko.
Stejně jako svět s náboženstvím.

Popřál jste mi hezký zbytek dne, za to vám vřele děkuji. Dovolte proto prosím, abych vám na oplátku popřál hezký zbytek života. S upřímným pozdravem ..literárním kritikům vašeho typu.. 3x zdar zdar zdar.
Staré,zlaté časy !!!
<reagovat 
 Bajata (Občasný) - 3.6.2008 > Karel M. a Skold> Vážený pane. Omlouvám se za mé slovní výpady proti vám. Našel jsem si vaši stránku s poezií, a byl jsem skutečně překvapen. Jedno dílko,k tomu ještě ne vaše, přeložené z polštiny a navíc špatně... inu, co k tomu dodat...zbytečně jsem se rozčílil.
Přeju hodně štěstí. Bajata.
<reagovat 
 skold (Občasný) - 2.6.2008 > Bajata> Zbytečná patologická grafománie, příteli. Měl byste vložit síly jinam.
<reagovat 
 Bajata (Občasný) - 3.6.2008 > Karel M. a Skold> Díky, konečně oběktivní kritika,kterou jste mi poslal, ze které se dá dělat závěr. Ano, máte pravdu. Je tu podstatná část patologie. Také se život se mnou nemazlí a téměř dost patologických situací mi připravil.
Jenomže to jaksi nedotáhl do konce (zatím) a prošel jsem jen smrtí klinickou. Proto jsem se mu rozhodl postavit a bojovat. Nic nevzdávat. Ani když jsem byl na samém dně nejen lidské společnosti. A tuto skutečnost bych chtěl předávat jiným NIC A NIKDY NEVZDÁVAT !!!
Bojovat s nostalgií, splýnem a zdánlivou beznadějí. Jestli se to daří či nikoliv, posoudí také jiní. Ale kdyby všichni byli proti, ale jen jednoho to postavilo na nohy, tak jako mě pomohly práce jiných, stálo to za to. Ale díky za vaši kritiku. Je pro mne důležitá a nad jistými prvky se musím zamyslet. A pozměnit.
<reagovat 
  Zrušit obrázky    Zrušit větvení  

Přidat vlastní poznámku a hodnocení k příspěvku
Autor má zájem o hlubší kritiku svého příspěvku
<jméno   e-mail>

Kontrolní otázka proti SPAMu: Kolik je deset + čtyři ? 

  
  Napsat autorovi (Občasný)  
 
 
1 2 (4) 4 5 6 7 8 9 10 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 42 43 44 45 46 47 48 49 50 51
 

 


Copyright © 1999-2003 WEB2U.cz, Doslovné ani částečně upravené přebírání příspěvků a informací z tohoto serveru není povoleno bez předchozího písemného svolení vydavatele.

Design by Váš WEB

Addictive Zone Orbital Defender Game
free web hit counter