Provozované WEBy:   Totem.cz |  Čítárny |  Český film |  Seaplanet |  Humor/Hry/Flash |  Flash CHAT    Chcete svůj WEB? Napište nám 
Zpět na úvodní stranuISSN 1214-3529
Pátek 19.4.
Rostislav
Zde se můžeš přihlásit jméno:
heslo:
nové 

 Všechny rubriky 
  Zpovědi, pocity
 > Zpovědi, pocity
 
    

   
 
 Napsat do fóra o>
   
  

Ve VAŠEM prostoru redakce Totemu nezodpovídá za obsah jednotlivých příspěvků.
Podivná hra
Autor: fialkova (Občasný) - publikováno 11.6.2008 (08:47:36)
Hrajeme si na něco co nejsme.
Svou pravou tvář schováváme pod nánosem
divadelního líčidla.
Stavíme se do falešných póz,kterými zakrýváme
snad nesmělost, možná strach, třeba i stud a obavy.

Bojíme se zamilovat a v očích nám blikají drobounké
jiskřičky lásky. Nechceme podléhat jeden druhému
a přesto navzájem si podléháme.

Hrajeme spolu podivnou hru. Jednou tragedii,
jindy komedii, občas dokonce i frašku.
Pohleďme si zpříma do očí a odhoďme už konečně
tu divadelní masku!


Poznámky k tomuto příspěvku
natali (Občasný) - 11.6.2008 > je to až moc přímé, nenechá si to nic pro sebe.Moc vypsané. A určitě to pro mně není poezie
<reagovat 
Michelle (Občasný) - 11.6.2008 > Tak, odhodit masku a podlehnout... a z jiskřiček bude pořádnej fajrák ;)
Body: 5
<reagovat 
 fialkova (Občasný) - 11.6.2008 > Michelle> Díky
<reagovat 
Mbonita (Občasný) - 11.6.2008 > jak pravdivé Fialko..jak pravdivé....
Body: 5
<reagovat 
 fialkova (Občasný) - 11.6.2008 > Mbonita> Díky
<reagovat 
katamirda (Občasný) - 11.6.2008 >
Body: 5
<reagovat 
 fialkova (Občasný) - 12.6.2008 > katamirda> Díky za bodíky
<reagovat 
opožděné zrcadlo (Občasný) - 13.6.2008 > Ten skororým na konci frašky / masky je takovej rušivej. Jinak... dobrý zařazení do rubriky. Rozsekání do veršů naprosto zbytečné.
<reagovat 
 fialkova (Občasný) - 14.6.2008 > autorské bezpráví> Díky
<reagovat 
sibyla (Občasný) - 26.6.2008 > Píšeš mi opravdu hodně z duše. Podobně bych to napsala i já.
Odhodit masky je potřeba. Po odhození masek se nám znovu v našich očích objeví třpit. :-) A za to to vždy stojí.

Body: 5
Doporučil 
<reagovat 
sibyla (Občasný) - 26.6.2008 > Jsem ráda, že ses tu na Totemu objevila Ty i Bajata. :-)
<reagovat 
JDiviš (Občasný) - 11.6.2008 > příliš sociální povzdech
<reagovat 
 Bajata (Občasný) - 14.6.2008 > Buran> ...ale pravé, nefalšované zrcadlo, které nám ukazuje naši pravou tvář. Naplno.. a nepokrytě. Zrcadlo, do kterého se nechceme podívat jen proto, že se ho bojíme. Ukazuje, jak jsme my lidé hloupí. Mám na mysli celek, tudíž i sám sebe.
<reagovat 
 JDiviš (Občasný) - 14.6.2008 > Bajata> Ano, lidé jsou ..., sebe do celku neřadím.
<reagovat 
 Bajata (Občasný) - 22.6.2008 > Buran> ..protože jste mi umožnil poznat vaše názory..naprosto vám rozumím..dost jsem nad tím přemýšlel..a došel jsem k jednomu závěru..mohu vystoupit z celku, a postavit se vedle vás?
<reagovat 
 JDiviš (Občasný) - 22.6.2008 > Bajata> Z celku můžete vystoupit, jistě, ale obávám se, že vedle sebe není možno stát, tak široká cesta není.
<reagovat 
 fialkova (Občasný) - 23.6.2008 > Buran> Jak se tak dívám tak se z mé cukrárničky stává intelektuální diskuzní fórum
<reagovat 
 Bajata (Občasný) - 30.6.2008 > Buran> ..postavit se vedle neznamená omezovat.. (viz Mbonita :,,Soliter,,)aleje podél cest také netvoří skupiny stromů, ale jednotlivci,kterých může být mnoho. I když je cesta úzká. Často to jsou i pěšiny...a pokud ty stromy nesou ovoce, jsou užitečnější než kus lesa, který dává jen stín a dřevo..nic víc.
<reagovat 
 JDiviš (Občasný) - 23.6.2008 > fialkova> Máte pravdu, zaplatím, - měl jsem rakvičku, věneček a černou kávu. Odcházím do jedové chýše.
<reagovat 
 Bajata (Občasný) - 30.6.2008 > fialkova> ..dobré zákusky lákají ...
<reagovat 
 Bajata (Občasný) - 30.6.2008 > Buran> ..tuto jedovou chýši mohu (sám za sebe) doporučit..řízečky a biftečky někdy nevalného vzhledu..ale chuť...často vynikající..občas se stane že člověk vůbec neví co má na talíři. Ale když zavře oči..a jen vychutnává..hmmm..lahůdky.
<reagovat 
 fialkova (Občasný) - 30.6.2008 > Bajata> Díky za návštěvu, už jsme si dlouho nepopovídali, nějak se mijíme.
<reagovat 
Věza (Občasný) - 13.9.2008 > slova pravdy a moudra
Body: 5
<reagovat 
Cami (Občasný) - 24.9.2008 > Před někým masky odhazujeme, před jiným si to nemůžeme, nebo nechceme dovolit i když ani jedna růže nežije pod poklopem. Vidím, že i v cukrárně mohou pěkně vystrkovat, růžky "kordy".
Body: 4
<reagovat 
Bajata (Občasný) - 14.6.2008 > Povstávám z křesílka v krámečku Na Terase... vycházím ven, dívám se na město a s nádherným pocitem a hlubokou úklonou...svůj širák, odhazuji v dál..
Paní cukrářko, přidal jsem si vícekrát, nevadí ? Jen jedna růže na stolečku rozkvetla o něco víc a její vůně ... je jí plný krám. Ach, jak jen krásně rozkvetla.
A vzpomenu li, že ještě nedávno ležela povadlá, pohozená a bezmocná na ulici... co dodat víc ???
Body: 5
<reagovat 
 fialkova (Občasný) - 14.6.2008 > Bajata> Nevadí, že jen jedna růže rozkvetla i jedna růže ve váze je krásná. Tu vůni cítím až sem voní nádherně. Včera ještě povadlá, pohozená a dnes rozkvetlá a nádherně voní. 
<reagovat 
 sibyla (Občasný) - 26.6.2008 > Bajata> Já bych se k vám do cukrárny někdy moc ráda podívala. Růže mají své neopakovatelné kouzlo. :-)
<reagovat 
 Cami (Občasný) - 24.9.2008 > Bajata> 

Krásné hodnocení. Slova jako opojení co povznesou.

<reagovat 
 Bajata (Občasný) - 30.6.2008 > sibyla> ..mohu li ti nabídnout své rámě..rád tě tam doprovodím..
<reagovat 
 fialkova (Občasný) - 30.6.2008 > sibyla> Je mi ctí, že tě mohu přivítat v mé cukrárně Na terase, jsi další s vyjímečných návštěvníků. I mě je tvé psaní blízké a rozumím ti. Růže opravdu mají své neopakovatelné kouzlo, jsou to květiny, které jsou mi hodně blízké a které miluji.
<reagovat 
 sibyla (Občasný) - 1.7.2008 > Bajata> Děkuji, ráda přijímám....:-)
<reagovat 
 sibyla (Občasný) - 1.7.2008 > fialkova> Já jsem moc ráda, že jsem tu opět našla milé lidi. :-) Tvé psaní je mě osobně taky hodně blízké, navíc jsme si blízké i věkově. :-)
<reagovat 
  Zrušit obrázky    Zrušit větvení  

Přidat vlastní poznámku a hodnocení k příspěvku
Autor má zájem o hlubší kritiku svého příspěvku
<jméno   e-mail>

Kontrolní otázka proti SPAMu: Kolik je sedm + tři ? 

  
  Napsat autorovi (Občasný)  
   


Copyright © 1999-2003 WEB2U.cz, Doslovné ani částečně upravené přebírání příspěvků a informací z tohoto serveru není povoleno bez předchozího písemného svolení vydavatele.

Design by Váš WEB

Addictive Zone Orbital Defender Game
free web hit counter