Provozované WEBy:   Totem.cz |  Čítárny |  Český film |  Seaplanet |  Humor/Hry/Flash |  Flash CHAT    Chcete svůj WEB? Napište nám 
Zpět na úvodní stranuISSN 1214-3529
Úterý 23.4.
Vojtěch
Zde se můžeš přihlásit jméno:
heslo:
nové 

 Všechny rubriky 
  Výtvarno, kresby
 > Výtvarno, kresby
 > Kresby, skici
 > Malby
 > Koláže
 > Klasická grafika
 > Ilustrace
 > Blbůstky-pokusy
 > Experimenty
 > Prostorové objekty
 > Teorie, historie
 
    

   
 
 Napsat do fóra o>
   
  

Ve VAŠEM prostoru redakce Totemu nezodpovídá za obsah jednotlivých příspěvků.
v lese
Autor: hloupy ivan (Občasný) - smazáno


Poznámky k tomuto příspěvku
katamirda (Občasný) - 22.6.2008 > pěkné
Body: 5
Doporučil 
<reagovat 
JDiviš (Občasný) - 22.6.2008 > koník, ten ano
Body: 5
<reagovat 
ariel (Občasný) - 22.6.2008 > 4-5
<reagovat 
Mbonita (Občasný) - 22.6.2008 >
Body: 5
<reagovat 
pořezaná_sluncem (Občasný) - 22.6.2008 > zvláštní. --

stejně bych ale přidala na ten les, víc kresby.. víš, dole kmen, úplně u země, ten vpravo za panáčkem.. trochu mě štve, že tam nikde není opravdická černá.. snad jen ty kořínky-pařátky, ale to je mi málo. něco jako texturu těm kmenům.. aby byl větší konstrast mezi kamenem a přírodninou.. už do toho moc kecám, vím.. jen pořád hledám slova, kterými se říká, co mám v hlavě..
Body: 5
<reagovat 
 hloupy ivan (Občasný) - 22.6.2008 > pořezaná_sluncem> Asi máš přece pravdu. Budu o tom pár dní přemýšlet a tu texturu kmenům pak asi dám. Děkuju za to kecání :)
<reagovat 
 hloupy ivan (Občasný) - 22.6.2008 > pořezaná_sluncem> jo a opravdickou černou najdeš nad levým uchem koňovým :)
<reagovat 
Mira (Občasný) - 23.6.2008 > líbí...
<reagovat 
Lumiik (Občasný) - 23.6.2008 > viz vcerejsi komentik
Body: 4
<reagovat 
Věza (Občasný) - 23.6.2008 > jj, to se ti dost povedlo
Body: 5
<reagovat 
Mima (Občasný) - 23.6.2008 >

na objemu kmenů by to chtělo  přidat, taky chlapíkovi větší číslo bot,proporce postavy....? jinak atmosféra pohádková, koník líbí...ale akvarely já mám

v úctě...


Body: 5
<reagovat 
 hloupy ivan (Občasný) - 24.6.2008 > Mima> nojo, ach ty boty...nebudu snad ani vysvětlovat, jak k tomu došlo, ale to že to tak je vychází z mé neschopnosti a reálné nemožnosti takový nedostatek v dané technice napravit
<reagovat 
hloupy ivan (Občasný) - 24.6.2008 > jo a ten chlap je orang-utan...ale nakonec, proč by ne, když je v lese :)))
<reagovat 
odhlavykpate (Občasný) - 29.6.2008 > :o) hezky si vykračuje princátko

Body: 5
<reagovat 
ariel (Občasný) - 13.7.2008 >

myslím, že umíš pracovat s jednoduchostí, ale tvým dílům nějak chybí pevnější ruka, nebo jak to říct. myslím, že to máš celkem příjemně odfláknuté, ale mnohem líp odfláknuté by to bylo, kdybys to líp uměl taky neodfláknuté. jestli se vyjadřuju srozumitelně. to je jako když se Medek k rozmazaným liniím dostal až po výborném zvládnutí těch ostrých.

 

to jsem napsal, když tak toužíš po té hlubší kritice.


<reagovat 
 hloupy ivan (Občasný) - 13.7.2008 > ariel> Myslím, že se vyjadřuješ výborně. Je to hodně tak, i když jsem se vždycky snažil i o to umění udělat věci "neodfláknuté" a v zásadě mi vždycky vadilo, když je na díle vidět, že autor nezvládá základní řemeslo. Jenže: Jenže k tomu, abych dostal některé věci opravdu do ruky, k tomu bych potřeboval buď mnohem víc času, nebo redukovat razantně svůj záběr. První není možné bez opuštění druhé stránky mé osobnosti včetně zaměstnání, které mám rád, udělat druhé by mi bylo taky líto. Potíž je taky v tom, že jsem začal ve věku, kterého pravděpodobně ještě nedosáhla možná i většina zdejších přispěvatelů :)a to se to samozřejmě do ruky dostává daleko, daleko nesnadněji. Zkrátka, vím co máš na mysli a vadí mi to taky, ale v podstatě s tím nemůžu dělat víc, než dělám (ne, že bych se přestal snažit). Ostatně, pakliže se pustím vehementněji do řemesla, nebudu mít už žádný čas na tvorbu věcí, o něž mi jde...vlastně už i stím mám jistou zkušenost... No, snad Tě bude zajímat i moje odpověď.
Jo a Medka ve většině jeho děl nerad :)
<reagovat 
ariel (Občasný) - 13.7.2008 >

jo, mně je jasný, že literatura je jedinej neperformerskej druh umělecký tvorby, při kterým nemusíš nic umět, prostě sedneš, vezmeš tužku a píšeš. (z toho performerskýho je to snad zase jenom herectví.) to i to focení nutí koupit si foťák za pár litrů, dobíječku, kartu a pouzdro :o)

 


<reagovat 
 hloupy ivan (Občasný) - 13.7.2008 > ariel> Baže, koupit si foťák za 300 Kč (klidně i s pouzdrem) vyžaduje umět mnohem víc :)...ale to už je zase jinej příběh :))) Díky moc, udělal jsi mi radost prvním a rozesmál mě druhým.
<reagovat 
uccello is dead (Občasný) - 1.2.2009 > Počkám si na finální verzi.
<reagovat 
  Zrušit obrázky    Zrušit větvení  

Přidat vlastní poznámku a hodnocení k příspěvku
Autor má zájem o hlubší kritiku svého příspěvku
<jméno   e-mail>

Kontrolní otázka proti SPAMu: Kolik je sedm + čtyři ? 

  
  Napsat autorovi (Občasný)   Zařazeno v Galerii  
   


Copyright © 1999-2003 WEB2U.cz, Doslovné ani částečně upravené přebírání příspěvků a informací z tohoto serveru není povoleno bez předchozího písemného svolení vydavatele.

Design by Váš WEB

Addictive Zone Orbital Defender Game
free web hit counter