Provozované WEBy:   Totem.cz |  Čítárny |  Český film |  Seaplanet |  Humor/Hry/Flash |  Flash CHAT    Chcete svůj WEB? Napište nám 
Zpět na úvodní stranuISSN 1214-3529
Čtvrtek 18.4.
Valérie
Zde se můžeš přihlásit jméno:
heslo:
nové 

 Všechny rubriky 
  Poezie
 > Poezie
 > Klasické verše
 > Básnické slovo
 > Všehochuť
 > Teorie poezie
 
    

   
 
 Napsat do fóra o>
   
  

Ve VAŠEM prostoru redakce Totemu nezodpovídá za obsah jednotlivých příspěvků.
<předchozí ve sbírce Oddech není přán... z kolekce Přežít
Autor: Vodnička (Občasný) - publikováno 23.6.2008 (15:07:25)

Na stolech bílý len

koberec z trávy

zlatý mok s čepicí

proudem přetéká.

 

Tváře hojností se tmelí

jazykem hbitějším

slova kladou

a významné vážnosti

pozbývají.

 

Z povzdálí hledím

jak zábava plyne

ach drahý Villone

též mě to mine.

 



Poznámky k tomuto příspěvku
zase zkrvák (Občasný) - 23.6.2008 >
Body: 1
<reagovat 
čtenář já5 - 23.6.2008 > proč to na mě působí smutně..asi to je smutné
<reagovat 
 Vodnička (Občasný) - 24.6.2008 > čtenář> Ď., je, jako celá já.
<reagovat 
fialkova (Občasný) - 23.6.2008 > Pěkné, ale smutné
Body: 5
Doporučil 
<reagovat 
 Vodnička (Občasný) - 24.6.2008 > fialkova> Děkuji.
<reagovat 
Mbonita (Občasný) - 23.6.2008 > smuténková no..ale libá opravdu..
Body: 5
<reagovat 
 Vodnička (Občasný) - 24.6.2008 > Mbonita> Děkuji.
<reagovat 
mjach (Občasný) - 23.6.2008 >

Máš opět zvláštní tón. Smutek, ano, ale i možná nechuť z veselého prázdna.

 


Doporučil 
<reagovat 
 Vodnička (Občasný) - 24.6.2008 > mjach> Ď. Hm veselé prázdno- nechuť? snad, šťastní ti co si jej užijí.Je to programem. Vzpomínám, když mě v šedesátýmpátým šoupli do školky postávala jsem na trávě koukajíc na ty žvatlající na písku a měla naprosto stejný pocit.
<reagovat 
magie_esence (Občasný) - 23.6.2008 >
Body: 5
<reagovat 
 Vodnička (Občasný) - 24.6.2008 > magie_esence> Děkuji.
<reagovat 
Michelle (Občasný) - 24.6.2008 > Nesmutni, najdi si jinou zábavu, určitě se někdo připojí :)
Body: 5
<reagovat 
Bajata (Občasný) - 30.6.2008 > ..též mě to mine.. to vážně lituješ toho že to jde mimo tebe? Neznám tě osobně, ale podle toho co píšeš a jaké máš příspěvky si nemyslím, že by jsi potřebovala povzbuzení zlatého moku s bílou čepicí pro hbitější jazyk..a pokud se nedostává inspirace..rozhlédni se kolem sebe (nejenom na stoly s bílým lnem)...třeba jen výše uvedené komentáře ke tvému příspěvku..moudré rady moudrých lidí.. (podle té školky nejsi o mnoho mladší než já..tak hlavu vzhůru..)
Body: 5
<reagovat 
 Vodnička (Občasný) - 8.7.2008 > Bajata> Po delší době mrkám na totem, nějak nestíhám , ale díky za povzbuzující slova vrstevníku.
<reagovat 
 Vodnička (Občasný) - 8.7.2008 > Bajata> Po delší době mrkám na totem, nějak nestíhám, ale díky za povzbuzující slova vrstevníku.
<reagovat 
Li-duše (Občasný) - 21.11.2008 > a řeka plyne... a citů plných džbány, rozlité kol kdysi čistého, bílého ubrousku...už nikdo neobdivuje....
<reagovat 
 Li-duše (Občasný) - 21.11.2008 > LidaStudenovska> 
Body: 5
<reagovat 
Rachell (Občasný) - 5.12.2008 >
Body: 5
<reagovat 
smetana (Občasný) - 26.2.2009 > a prohlížím fotky, samozřejmě.
<reagovat 
opožděné zrcadlo (Občasný) - 23.6.2008 > Tož můj pocit z toho textu... a ne že si, autorko milá, budeš ztotožňovat sebe s tou dámičkou níž, s dámičkou z básničky. Jestli jo, je to jenom tvoje věc, mě do toho netahej:


Zní to, jako by dáma navštívila nefalšovaný footballový match nějaké druhé divise. Páni si plní břicha a hlavy pívem, vedou řeči, řeči chlapské a o fotbale. A dámička samozřejmě nerozumí a jíst párek rukama se ostýchá.

A budiž to stvoření rádo, že od Villona ji dělí pár století, takhle mu může říkat "drahý V.", poznat se s ním tenkrát... bylo by to pro ni kriminální prase.
<reagovat 
 Bohumil Vědronecky (Občasný) - 23.6.2008 > autorské bezpráví> Já špíš myslím, že manžel té dámy v básni sleduje v televizi mistrovství Evropy ve fotbale (druhá sloka bude pravděpodobně o komentátorech Tv Prima, kteří se snaží působit dojmem, že fotbalu rozumí), pije pivo a ona je básnířka, která nechápe jeho mrzkou zábavu.
Body: 5
<reagovat 
 Vodnička (Občasný) - 24.6.2008 > autorské bezpráví> Úsměv, díky,nojo - ono to tak může znít,"klasika". S tím Villonem máš pravdu, vzhledem k tomu co o něm víme, tady se mi prostě hodil.
Ď.
<reagovat 
 smetana (Občasný) - 26.2.2009 > honicí kolo> slova muže k ženě, a ...docela příměřeně. k tomuhle se Vodničko připojím. abychom si ale rozumněli, moc rád Tě čtu. jen poprvé píšu.
<reagovat 
 Vodnička (Občasný) - 5.3.2009 > smetana> Zaznamenáno...děkuji!
<reagovat 
  Zrušit obrázky    Zrušit větvení  

Přidat vlastní poznámku a hodnocení k příspěvku
<jméno   e-mail>

Kontrolní otázka proti SPAMu: Kolik je osm + čtyři ? 

  
  Napsat autorovi (Občasný)  
 
 
1 2 3 4 5 6 7 8 9 (10)
 

 


Copyright © 1999-2003 WEB2U.cz, Doslovné ani částečně upravené přebírání příspěvků a informací z tohoto serveru není povoleno bez předchozího písemného svolení vydavatele.

Design by Váš WEB

Addictive Zone Orbital Defender Game
free web hit counter