Provozované WEBy:   Totem.cz |  Čítárny |  Český film |  Seaplanet |  Humor/Hry/Flash |  Flash CHAT    Chcete svůj WEB? Napište nám 
Zpět na úvodní stranuISSN 1214-3529
Neděle 28.4.
Vlastislav
Zde se můžeš přihlásit jméno:
heslo:
nové 

 Všechny rubriky 
 Výtvarno, kresby
 > Výtvarno, kresby
 > Kresby, skici
 > Malby
 > Koláže
 > Klasická grafika
 > Ilustrace
 > Blbůstky-pokusy
 > Experimenty
 > Prostorové objekty
 > Teorie, historie
 
    

   
 
 Napsat do fóra o>
   
  

Ve VAŠEM prostoru redakce Totemu nezodpovídá za obsah jednotlivých příspěvků.
surreálno
Autor: wandalka (Občasný) - publikováno 2.7.2008 (00:47:31)

 

 

 

 

 

 

 

                                                    fixa, pastelka, A5

 

 

 

 



Poznámky k tomuto příspěvku
anae (Občasný) - 2.7.2008 > :-)) tvoje obálky na rentgeny stojí teda za to!
Doporučil 
<reagovat 
katamirda (Občasný) - 2.7.2008 >
Body: 5
<reagovat 
Věza (Občasný) - 2.7.2008 > :-)
Body: 5
<reagovat 
dadik (Občasný) - 2.7.2008 > no pozri....
:)
Body: 5
<reagovat 
Lumiik (Občasný) - 2.7.2008 >
<reagovat 
čtenář nenormalna existencia - 2.7.2008 > Po výtvarný stránce,fajn.Další variace na téma "mužský" a "ženský" mozek.Ale proč se pořád snažíš dělit svět na chlapy a ženský? Svět je jenom jeden, v tom svinstvu jménem "život" se brodíme všichni a je úplně jedno, co má kdo mezi nohama..
<reagovat 
 hermit (Občasný) - 2.7.2008 > čtenář> 

takovouhle reakci moc nechápu... vždyť přece celej svět je na interakci protikladů postavenej, i v kultuře je to věčný téma... to je takový irelevantní, podivovat se, proč se tomu autorka furt věnuje...

že svět je jenom jeden-- -- -- ,. to sice je konečný mystický stav, nebo filosofickej výklad, ale namalovat se to moc asi nedá, myslím. je to inu na polemiku.


<reagovat 
hermit (Občasný) - 2.7.2008 >

dobrý dílo, ničí ho horší kontrast, chtělo by to tisknout na přírodní papír...myslím, jo, předloha pro dřevoryt, či lino...

 


Body: 5
<reagovat 
JDiviš (Občasný) - 2.7.2008 > hádám Toyen, pokus
<reagovat 
 wandalka (Občasný) - 2.7.2008 > Buran> tady žádná néééni
<reagovat 
 JDiviš (Občasný) - 2.7.2008 > wandalka> ale ááááááááno, vidím
<reagovat 
 wandalka (Občasný) - 2.7.2008 > Buran> to je séééégra
<reagovat 
 JDiviš (Občasný) - 2.7.2008 > wandalka> Obě stejné - dejte si pozor, aby vám ta "oční bulva" nepovadla - mozek rozdělný už máte.
<reagovat 
wandalka (Občasný) - 2.7.2008 > my si se ségrou rozumíme, no problemo
<reagovat 
wizigot (Občasný) - 3.7.2008 > taky pozerám ...
Body: 5
<reagovat 
wandalka (Občasný) - 2.7.2008 >

já si zase tak úplně nemyslím, že je jedno, co má člověk mezi nohama....dost dobře se to snad dá ilustrovat na problematice transsexuálů....jejich touha a rozhodnutí, změnit to, co mají "mezi nohama" muví za všechno.....

děkuji hermitovi za poznámku :-)

akorát nevím, jak dostane "nenormálna existencia" avi...

 


<reagovat 
 čtenář nenormalna existencia - 3.7.2008 > wandalka> To nebylo myšleno jako útok a už vůbec ne jako útok na svobodu myšlení a vyjadřování. Jestli mám vůdči teorii dělení světa na chlapy a ženy averzi, tak právě proto, že minimálně třetinu populace tvoří „vyjimky“, na které tohle vůbec nelze aplikovat (a okolí tak s oblibou činí, čímž jim vydatně komplikuje existenci), nehledě na to, že se tím frekventně omlouvají defekty osobnosti, které nemají s pohlavím jedince nic společného..Ale to už jsme někde jinde.
<reagovat 
čtenář violet hill - 3.7.2008 > Na Vás, drahá wandalko má to vedro asi zvláštní, blíže nespecifikovatelné účinky...nebo je to bláznovství produkováno nezávisle na stavu klimatu? Jen tak dál.
<reagovat 
 wandalka (Občasný) - 3.7.2008 > čtenář> zcela nezávisle na klimatu, milé violet hill, ačkoliv impuls k tomu, abych toto dílko prezentovala zrovna v tuto dobu, mohl být teplotou vzduchu vyprovokován
<reagovat 
wandalka (Občasný) - 3.7.2008 > já jsem to taky jako útok nebrala..jsem jenom dala najevo, že si zrovna tuhle konkrétní věc nemyslím....pohlaví nás determinuje, což si myslím, že je naprosto přirozené /už od toho slova přirození, což spolu souvisí/...s dělením světa na ženy a muže je nutno akceptovat, toť základ žití na zemi, .už proto, že je skutečnost, o které se snad ani nedá diskutovat /jestli je to špatně, zkus kontaktovat Svořitele světa/....
<reagovat 
 čtenář nenormalna existencia - 3.7.2008 > wandalka> Z hlediska anatomického a fyziologického samozřejmě,souhlasím.Leč mě osobně determinuje spíše pojetí role muže a ženy ve společnosti (právě té společnosti, která vymyslela "mužský" a "ženský" mozek)než skutečnost, že menstruuju..
<reagovat 
wandalka (Občasný) - 3.7.2008 >

ale společnost žádný mužský nebo ženský mozek nevymyslela...ony ty rozdíly prostě jsou odjakživa.....je otázka nás, jestli to dokážeme pochopit a na bázi těchto dvou "substancí" umíme nebo neumíme fungovat, aniž bychom si nějak ubližovali nebo navzájem netolerovali...myslím, že i skutečnost....samotné pojetí menstruace ve společnosti je asi zatím dosti chybné.....jsou společnosti, kdy je menstruující žena třeba nečistá....jenomže neházejme to na společnost....co je společnost, to jsme my, ne?

 


<reagovat 
eMBlue (Občasný) - 16.7.2008 > ALe jo, je to příjemně provokativní. To spojení s mozkem je dosti vzláštní. Je zajímavé to, že muží i ženy mají stejné mozkové buňky, ale jaksi trochu jiné schéma zapojení. Co ženy preferují je pro muže druhořadé a naopak. A možná i díky tomu se přitahují... každý chce co nemá, a když to nejde zevnitř, uchopuje či užívá to zevně, někdy je to pěkně drsná kůra.-)). Ale stejně je to jen nekonečná hra neslučitelných a přitom nikdy nerozdělených dualit...  
Body: 5
Doporučil 
<reagovat 
  Zrušit obrázky    Zrušit větvení  

Přidat vlastní poznámku a hodnocení k příspěvku
Autor má zájem o hlubší kritiku svého příspěvku
<jméno   e-mail>

Kontrolní otázka proti SPAMu: Kolik je dvě + tři ? 

  
  Napsat autorovi (Občasný)   Zařazeno v Galerii  
   


Copyright © 1999-2003 WEB2U.cz, Doslovné ani částečně upravené přebírání příspěvků a informací z tohoto serveru není povoleno bez předchozího písemného svolení vydavatele.

Design by Váš WEB

Addictive Zone Orbital Defender Game
free web hit counter