Provozované WEBy:   Totem.cz |  Čítárny |  Český film |  Seaplanet |  Humor/Hry/Flash |  Flash CHAT    Chcete svůj WEB? Napište nám 
Zpět na úvodní stranuISSN 1214-3529
Pátek 19.4.
Rostislav
Zde se můžeš přihlásit jméno:
heslo:
nové 

 Všechny rubriky 
 Výtvarno, kresby
 > Výtvarno, kresby
 > Kresby, skici
 > Malby
 > Koláže
 > Klasická grafika
 > Ilustrace
 > Blbůstky-pokusy
 > Experimenty
 > Prostorové objekty
 > Teorie, historie
 
    

   
 
 Napsat do fóra o>
   
  

Ve VAŠEM prostoru redakce Totemu nezodpovídá za obsah jednotlivých příspěvků.
Psychedelic energie
Autor: psykick (Občasný) - publikováno 1.7.2008 (12:17:21)
fluorescenční akryl, sololitová deska.

Předem se omlouvám za kvalitu fota ( fakt to s tim kompaktem jde nafotit blbě :-()

Zde detail www.erikanasticka.com/galerie/img4869d97f79d3e.jpg


Poznámky k tomuto příspěvku
pablo (Občasný) - 1.7.2008 > ještě bodíky..
Body: 1
<reagovat 
pablo (Občasný) - 1.7.2008 > někomu se to bude jistě líbit...ale pro mě škoda barev.
<reagovat 
 psykick (Občasný) - 1.7.2008 > pablo> Zda se líbí nebo ne...asi neni zrovna podstatné IMHO.
<reagovat 
 pablo (Občasný) - 1.7.2008 > psykick> a co je podle tebe jako podstatné ? míchat barvy který svítěj ve tmě na plátně jako když myšička vařila kašičku ? ... fakt podstata jako prase.
<reagovat 
romann (Občasný) - 1.7.2008 > mě spíš chybí ta n-dimenzionalita a božská Hypervnímavost a Hyperinteligence a ten pocit Věčnostiiiiiiiiii. Za tímhle článkem dávám můj.
<reagovat 
 psykick (Občasný) - 1.7.2008 > romann> :-) To je právě záměr.
<reagovat 
 pablo (Občasný) - 1.7.2008 > psykick> záměr ? přečet si pořádně co ti řek ? právě ti řek , že to postrádá cokoli , a ty řekneš že to byl záměr...tak to nevim teda , co si tim obrazem chtěl říct ...když se to nemusí líbit , nemá to záměr...mysli , než něco napíšeš , nebo ještě líp , namaluješ. V tvým případě teda spíš naplácáš protože nevi mjestli si vubec maloval štetcema nebo čim ...
<reagovat 
 psykick (Občasný) - 1.7.2008 > pablo> tywe. a to musej mít barvy, skvrny a světlo nějakej záměr a podstatu?
<reagovat 
 psykick (Občasný) - 1.7.2008 > pablo> A co bych tim jako měla říkat. A už vůbec nevim proč se pídíš po něčem co tam neni. Je to prostě jen světelnej efekt. tak se uklidni jo. Nehraju si na žádného pseudoumělce.......tak si běž budzerovat někoho jinýho .
<reagovat 
 pablo (Občasný) - 1.7.2008 > psykick> hele ...já tě nebuzeruju ...jenom řikam , že tě nechápu ....a ten obraz se mi nelíbí. Už se o tom nechci bavit..ať to posoudí ostatní .
<reagovat 
romann (Občasný) - 1.7.2008 > líbí se to v závislosti na tom, zda máme rozšířené vědomí nebo ne. Když se nám zas zúží, je všechno krásné skoro fuč :-( Jinak ten můj článek je na http://www.totem.cz/enda1.php?a=215522 ale kdybyste si chtěli počíst v popisech tripových meditací, koukněte co tu všecno mám kliknutím na jméno.
<reagovat 
 psykick (Občasný) - 1.7.2008 > romann> Tak s tím souhlasím.

Články rozhodně zajímavé.
<reagovat 
Věza (Občasný) - 2.7.2008 > jo líbí se mi to
Body: 5
<reagovat 
wandalka (Občasný) - 3.7.2008 >

je to docela úlet...doma bych to mít asi nechtěla :-) ale není to zase tak k zahození  :-)

a na pseudoumělce se vykašli....:-) nemá to cenu s nima diskutovat :-)


Body: 5
<reagovat 
 psykick (Občasný) - 3.7.2008 > wandalka> Díky za názor :-)
<reagovat 
Mima (Občasný) - 4.7.2008 > dvě nejstrašnější barvy, které znám,  pokud jsou takto v těsné kombinaci...takže to odpovídá názvu.....toto nemusím
<reagovat 
 psykick (Občasný) - 4.7.2008 > Mima> ok. :-)

( osobně tyto dvě barvy v té nejtěsnější kombinaci k smrti miluju)
<reagovat 
romann (Občasný) - 8.7.2008 > Pokud byste měli zájem o automatickou malbu psychedelických zážitků, doporučuji
http://www.brummer.wz.cz/brummer/obrazy.html

<reagovat 
Luk Malér (Občasný) - 1.7.2008 > no dobře a?
<reagovat 
 psykick (Občasný) - 1.7.2008 > Luk Malér> a radši už nic :-)
<reagovat 
 pablo (Občasný) - 1.7.2008 > Luk Malér> já taky nevim ....
<reagovat 
 psykick (Občasný) - 1.7.2008 > pablo> Nikdo mi neříkal, že bys měl vědět?
<reagovat 
 pablo (Občasný) - 1.7.2008 > psykick> nech mě už.
<reagovat 
 Luk Malér (Občasný) - 2.7.2008 > pablo> je to pěkný jakko designový doplněk někam, je to hezky barevvný a dáll?
<reagovat 
 pablo (Občasný) - 2.7.2008 > Luk Malér> hezky barevný ? nezdá se mi ..moje dítě by z toho mělo spíš strach je to děsný!!
<reagovat 
 psykick (Občasný) - 3.7.2008 > Luk Malér> A dál?

Nic dál tam neni. Je to tak jak to je a jak to být má.
<reagovat 
 psykick (Občasný) - 3.7.2008 > pablo> se ti to nelíbí, tak se na to nedívej a máš po problemu ne?


<reagovat 
 Luk Malér (Občasný) - 5.7.2008 > pablo> třeba by ho to zaujalo, jak se ty barvičky míhaj....
<reagovat 
 Luk Malér (Občasný) - 5.7.2008 > psykick> ale v poho, chtěls abstrakci - takovou designovou, tak jo ... já bysem tam chtěl něco o tomhle světě, tohle mi přijde obecný, ale jestlis to tak chtěl tak jo.
<reagovat 
 pablo (Občasný) - 11.7.2008 > Luk Malér> asi...achjo...
<reagovat 
psykick (Občasný) - 14.7.2008 > psykick (Pravidelný) - 3.7. > pablo> se ti to nelíbí, tak se na to nedívej a máš po problemu ne?
<reagovat 
zxy (Občasný) - 25.7.2008 >
Body: 5
Doporučil 
<reagovat 
A.x.e.l (Občasný) - 23.3.2010 > mě se to moc líbí
Body: 5
<reagovat 
 psykick (Občasný) - 27.3.2010 > A.x.e.l> Díky.
<reagovat 
  Zrušit obrázky    Zrušit větvení  

Přidat vlastní poznámku a hodnocení k příspěvku
<jméno   e-mail>

Kontrolní otázka proti SPAMu: Kolik je osm + deset ? 

  
  Napsat autorovi (Občasný)   Zařazeno v Galerii  
   


Copyright © 1999-2003 WEB2U.cz, Doslovné ani částečně upravené přebírání příspěvků a informací z tohoto serveru není povoleno bez předchozího písemného svolení vydavatele.

Design by Váš WEB

Addictive Zone Orbital Defender Game
free web hit counter