Provozované WEBy:   Totem.cz |  Čítárny |  Český film |  Seaplanet |  Humor/Hry/Flash |  Flash CHAT    Chcete svůj WEB? Napište nám 
Zpět na úvodní stranuISSN 1214-3529
Pondělí 29.4.
Robert
Zde se můžeš přihlásit jméno:
heslo:
nové 

 Všechny rubriky 
  Poezie
 > Poezie
 > Klasické verše
 > Básnické slovo
 > Všehochuť
 > Teorie poezie
 
    

   
 
 Napsat do fóra o>
   
  

Ve VAŠEM prostoru redakce Totemu nezodpovídá za obsah jednotlivých příspěvků.
<předchozí ve sbírce After-Burn z kolekce Střípky
Autor: ref (Občasný) - publikováno 8.7.2008 (23:18:52)
další ve sbírce>

After-Burn

 

Až zemřu

Nepalte mne-

Alespoň ne hned

Radši mě usušte

Co tabákový list

Nacpěte do dýmky

A zapalte

Až v pravé poledne

Za slunného dne

Jedno zda v zimě či létě

Abych jak šedý mrak

Mohl korunovat Slunce kouřnou koronou

Zas složí mne jak origami

Jak dýmný derviš

Sametový pavouk

Zas budu tančit pod hvězdami.



Poznámky k tomuto příspěvku
kalice (Občasný) - 8.7.2008 > Líbí moc... Ale snad z nás zbude víc. Jenže to vědět, zas by nebylo o čem psát.
Body: 5
<reagovat 
miroslawek (Občasný) - 9.7.2008 > Tenhle text nemá špatné jádro či neplodný kořen, zatím tam však vidím příliš mnoho autorova já představeného do popředí. Abychom si rozuměli, není na závadu psát o sobě či skrze sebe, ale buď musíš znát své místo a nebo to musí mít opravdu takové koule, aby se ono já nemohlo stát pouhým mávátkem či tajnosnubnou maskou ušlechtile trpícího umělce.
<reagovat 
 ref (Občasný) - 9.7.2008 > miroslawek> Díky. Řekl bych, že si rozumíme. Ale necítím se být ani umělcem, ani ušlechtile trpícím :-) Tohle byla je jedna starší pocitovka napsaná při čaji a dýmce německého tabáku... Poctivá a konstruktivní připomínka pro mě má svou cenu, takže mě nešetři :-)
<reagovat 
Mbonita (Občasný) - 9.7.2008 > popravdě takovéto texty mám ráda..je  to takový monolog-spíše asi dialog sama se sebou,taky tak někdy činím:-)
Doporučil 
<reagovat 
Pescatore (Občasný) - 9.7.2008 > Pěkná báseň. I rytmicky.
Body: 5
Doporučil 
<reagovat 
Arid (Občasný) - 9.7.2008 > Vítej milý Refe, jsem rád, že jsi sem dodal něco ze své tabákové sklizně.
Body: 5
Doporučil 
<reagovat 
silence (Občasný) - 9.7.2008 > *
<reagovat 
Sadám (Občasný) - 13.7.2008 > Paráda
Body: 5
<reagovat 
Bajata (Občasný) - 11.7.2008 > ..zas složí mne jak origami,jak dýmný derviš, sametový pavouk..připadá mi malinko jakoby ,,navíc,,.
Pro sebe si to čtu, že za korunovací slunce kouřnou koronou následuje:..,,zas budu tančit pod hvězdami,,.
Mám z toho velký pocit svobody a volnosti..
Body: 5
<reagovat 
 ref (Občasný) - 11.7.2008 > Bajata> Dalo by to tomu více lehkosti, průzračnosti a spád. To je fakt. Na druhou stranu -když jsem "na vlně" a nemám urgenci psát rychlostí kulometu, tak si ty metafory užívám a zvolním tempo. Nejsem veršotepec, který precizuje každé slůvko -takový způsob tvorby mi není vlastní. Je to hotové -řekl jsem tím, co jsem chtěl? Fajn, tak jaképak s tím další štráchy... Je to mé velké téma, stále to není "ono"? -Nechat to uležet, promyslet, zaspat, prožít něco dalšího a... sem s tím a znovu a jinak! :-)
<reagovat 
 Bajata (Občasný) - 12.7.2008 > ref> ..ne..Refe, piš tak, jak to cítíš !!! Pokud si to před publikací pročteš a napadne tě že by jsi měl-nebo mohl něco předělat, změnit, pak to udělej. Pokud ti to tvé nitro ,,nepoví,, nech to být. Tak, jak to je. !!!
Napsal jsem ti jen svůj postřeh z mého myšlení..nic víc.
Osobně se zamýšlím nad tím, co lidé říkají tomu, co napíšu. Je li to celkově smeteno ze stolu, vše předělám a hledám jiný způsob vyjádření. Vždy ale to bude tak, že buď to nikomu neřekne nic, nebo to osloví záporně. Pokud je tam pozitiva více než záporna, nechávám být. Pokud je vše zhruba půl na půl, malinko upravuju..
Nikdy neoslovíš všechny čtenáře kladně.. proto zůstaň sám sebou..
<reagovat 
 ref (Občasný) - 13.7.2008 > Bajata> Lidé mají svých starostí dost, takže věci, které mají jen negativní energii, nepublikuji. Je-li v tom, co napíši, trocha naděje, pak si myslím, že to je o mnoho lepší než samotná sladká melancholie -v té se dá utopit... (Občas to s chutí dělám)
<reagovat 
 Bajata (Občasný) - 14.7.2008 > ref> :-)) :-)) ..jako my všichni..jen někteří to nepřiznajíííí...
hlupáci... špetka sladké melancholie je nádherná..ale jak píšeš, dá se vní utopit. To dělají také hlupáci..druhého extrému..
<reagovat 
Leviathan (Občasný) - 21.7.2008 > Hmmm mě se to líbilo, je to zajímavá báseň, vskutku zajímavá.
Body: 5
<reagovat 
  Zrušit obrázky    Zrušit větvení  

Přidat vlastní poznámku a hodnocení k příspěvku
<jméno   e-mail>

Kontrolní otázka proti SPAMu: Kolik je tři + deset ? 

  
  Napsat autorovi (Občasný)  
 
 
1 (2) 3
 

 


Copyright © 1999-2003 WEB2U.cz, Doslovné ani částečně upravené přebírání příspěvků a informací z tohoto serveru není povoleno bez předchozího písemného svolení vydavatele.

Design by Váš WEB

Addictive Zone Orbital Defender Game
free web hit counter