Provozované WEBy:   Totem.cz |  Čítárny |  Český film |  Seaplanet |  Humor/Hry/Flash |  Flash CHAT    Chcete svůj WEB? Napište nám 
Zpět na úvodní stranuISSN 1214-3529
Pátek 26.4.
Oto
Zde se můžeš přihlásit jméno:
heslo:
nové 

 Všechny rubriky 
 Próza
 > Próza
 > Povídky
 > Fejetony
 > Úvahy
 > Pohádky
 > Životní příběhy
 > Cestopisy, reportáže
 
    

   
 
 Napsat do fóra o>
   
  

Ve VAŠEM prostoru redakce Totemu nezodpovídá za obsah jednotlivých příspěvků.
NIC
Autor: tamtam (Občasný) - publikováno 13.7.2008 (19:29:49)

NIC

Co je to nic? Je to vzduchoprázdno? Je to prázdná kapsa bez peněz? Žebrákovi ruce jimž už nic nezbývá? Je to hlava, kterou prý už nic nenapadá? Prázdná láhev dopitá? Jsou to oči, jenž vyhasly? Jsou to prázdná slova vyřčená zbytečně? Je nic jen pouhé slovo? A co nás motivuje jej tu a tam použít?

Kdysi dávno jsem seděl u stolu a ten jsem si postupně rozložil až k atomu. A pak jsem si rozložil všechno ostatní včetně sebe samého. V tu chvíli se mne zmocnil pocit, že nikde nic není a na ničem nezáleží. Hluboko uvnitř se ozval hlas, který sděloval, že to není pravda.



Poznámky k tomuto příspěvku
miroslawek (Občasný) - 14.7.2008 > Voni jsou hlava, pane vachmajstr
<reagovat 
Quotidiana (Občasný) - 16.7.2008 > no nejlíp to vystihl Cimrman, který prohlásil, že "já" neexistuje...
<reagovat 
 tamtam (Občasný) - 18.7.2008 > Quotidiana> toš Cimrman byl světoběžník, jsou o něm dokonce i zmínky ze severního Tibetu...tam to taky říkali...
<reagovat 
Makrelka (Občasný) - 17.8.2008 > Možná je "nic" jenom slovo, který pokaždý znamená trochu něco jinýho
<reagovat 
 tamtam (Občasný) - 26.8.2008 > Makrelka> možná že asi jo :o)
<reagovat 
robert g. (Občasný) - 20.7.2012 > ale je to napsaný dobře..jen piš,autore.je to trochu jako ze školy,ale to nevadí.makrelka mne pobavila..
Body: 4
<reagovat 
robert g. (Občasný) - 20.7.2012 > ale je to napsaný dobře..jen piš,autore.je to trochu jako ze školy,ale to nevadí.makrelka mne pobavila..
<reagovat 
  Zrušit obrázky    Zrušit větvení  

Přidat vlastní poznámku a hodnocení k příspěvku
Autor má zájem o hlubší kritiku svého příspěvku
<jméno   e-mail>

Kontrolní otázka proti SPAMu: Kolik je osm + devět ? 

  
  Napsat autorovi (Občasný)  
   


Copyright © 1999-2003 WEB2U.cz, Doslovné ani částečně upravené přebírání příspěvků a informací z tohoto serveru není povoleno bez předchozího písemného svolení vydavatele.

Design by Váš WEB

Addictive Zone Orbital Defender Game
free web hit counter