Provozované WEBy:   Totem.cz |  Čítárny |  Český film |  Seaplanet |  Humor/Hry/Flash |  Flash CHAT    Chcete svůj WEB? Napište nám 
Zpět na úvodní stranuISSN 1214-3529
Středa 24.4.
Jiří
Zde se můžeš přihlásit jméno:
heslo:
nové 

 Všechny rubriky 
  Fotografie
 > Fotografie
 > Krajiny
 > Příroda
 > Zvířata
 > Makro
 > Zátiší
 > Portréty
 > Akty
 > Architektura
 > Experimenty
 > Fotodokumenty
 > Fotoreportáž
 > Cestopis
 > Sport
 > Abstrakce
 > Rodinné foto
 > Ostatní
 
    

   
 
 Napsat do fóra o>
   
  

Ve VAŠEM prostoru redakce Totemu nezodpovídá za obsah jednotlivých příspěvků.
Asilah 3
Autor: hloupy ivan (Občasný) - smazáno


Poznámky k tomuto příspěvku
sempull tampush (Občasný) - 15.7.2008 >
Body: 5
<reagovat 
pablo (Občasný) - 15.7.2008 > ale mám vyhrady ke kvalitě fotky jako je ostrost atd...ale asi spíš špatná repro.
Body: 5
<reagovat 
Mbonita (Občasný) - 15.7.2008 >
Body: 5
<reagovat 
Magid (Občasný) - 15.7.2008 > přípomíná mi to Maroko....
Body: 5
<reagovat 
jedna holka (Občasný) - 15.7.2008 >
Body: 5
<reagovat 
AdMa (Občasný) - 15.7.2008 > čas odhlodá vše,čas je mocným králem
<reagovat 
Věza (Občasný) - 16.7.2008 >
Body: 5
<reagovat 
egil (Občasný,Redaktor) - 16.7.2008 > moc se mi to líbí významově (tudíž kompozičně)..

světelný zub ve stínové čelisti (v protisměru k zubům kamenným; kámen a stín; chřtán času)..
a ty diagonální stíny postav! → kořeny
zubů..
___

rozostřenost je produktem skenování?
Doporučil 
<reagovat 
 hloupy ivan (Občasný) - 16.7.2008 > egil> No, hlavně skenování - mé možnosti skenování filmů jsou značně omezené. A pak taky, teď už jsou všichni zvyklí na digitální zrno..., SW doostření...možná, že to hraje taky jistou roli.
Děkuju.
<reagovat 
Periskop (Občasný) - 16.7.2008 > rád bych viděl tu fotku, takhle sem připravenej o dost příjemnej zážitek... trochu mi tam vadí nabourání figurka čudlíkem... ale to jenom jako kdybych měl hodně hledat hnidy... mám pocit, že víš co děláš, bez ohledu na to, že se ne vždy zadaří /komu taky jo/... a to se mi líbí...

P.S.: nezkusils pozitivy místo skenování prostě oreprodukovat? podle mé zkušenosti je to lepší než špatnej sken...
Body: 5
Doporučil 
<reagovat 
 hloupy ivan (Občasný) - 16.7.2008 > Periskop> díky moc. To nabourání mně se zrovna líbí...a pak mne těší, že vrhá další hlavičku mezi ty stíny. Scany se pokusím udělat nějaké lepší, případně možná i přefotit fotky digitálem, ale moc tomu zatím nevěřím (myslel jsi tohle tím oreprem?)a hlavně není čas, není čas, není čas. Chm. asi vám bude muset stačit něco jako je tohle :l
<reagovat 
 čtenář periskop - 16.7.2008 > hloupy ivan> jj, myslím to takhle... :-)
<reagovat 
hloupy ivan (Občasný) - 17.7.2008 > :)
<reagovat 
davidhuge (Občasný) - 16.7.2008 > a tohle?:moře hlodá břeh, kosti hlodá čas?


<reagovat 
 hloupy ivan (Občasný) - 16.7.2008 > davidhuge> počkej, na co se ptáš?
<reagovat 
 davidhuge (Občasný) - 16.7.2008 > hloupy ivan> uz nic :-) radsi
<reagovat 
 hloupy ivan (Občasný) - 16.7.2008 > davidhuge> no, jestli myslíš ambivalenci, je úmyslná :)
<reagovat 
 davidhuge (Občasný) - 16.7.2008 > hloupy ivan> ne to bys vazne nepochopil
<reagovat 
 hloupy ivan (Občasný) - 16.7.2008 > davidhuge> ale tak zkus to, nelámej nade mnou hůl...mobilizuji poslední síly ducha jež ještě nevzpírají se sloužit mému (bez)vědomí :)
<reagovat 
 davidhuge (Občasný) - 16.7.2008 > hloupy ivan> :-)
<reagovat 
 hloupy ivan (Občasný) - 16.7.2008 > davidhuge> teda, to ale od tebe není hezké :) no co, asi to ani za to nestálo... To je to, cos' chtěl prve říct?
<reagovat 
 davidhuge (Občasný) - 17.7.2008 > hloupy ivan> ne promin ja bych to nechtel rozebirat,mohl byjses urazit nebo neco a to ja nechci,tak na to zapomenem.Ale neber si spatne,mel to byt takovy vtipek,ktery jsi nepochpil.
<reagovat 
 hloupy ivan (Občasný) - 17.7.2008 > davidhuge> Mě hned tak něco neurazí, na to už jsem dost starej :))) No ale jestli za tím stojí už od počátku něco jiného,než co jsem nepochopil, nebo právě to... klidně soukromě! Sem s tím! Já Ti pak napíšu, jestli jsem se urazil.
<reagovat 
 davidhuge (Občasný) - 17.7.2008 > hloupy ivan> proste ty ,,kecy" jsem na ne trochu haklivej (moře hlodá břeh, kosti hlodá čas) ta fotka by se mi bez nich libila vic
<reagovat 
 hloupy ivan (Občasný) - 17.7.2008 > davidhuge> ok - tak se mi to líbí :) Taky jsem si říkal, jestli někoho třeba neovlivněj tak, aby podle nich tu fotku vnímal. Si je odmysli. Mne jen napadly, když jsem tam tu fotku strkal a bavil jsem se tím, jak jsou ty kecy dvojznačný. Jestli hodně rušej, půjdou, kecy, pryč :))
<reagovat 
 davidhuge (Občasný) - 17.7.2008 > hloupy ivan> nene davat je pryc nemusis,jen proste nechapu co maji spolecneho s tou fotkou.
<reagovat 
 hloupy ivan (Občasný) - 17.7.2008 > davidhuge> no s fotkou samou právě že nic - něco se skutečností a něco s jazykem a hravostí. Že bych je MUSEL dávat pryč, to bych si snad ani nemyslel .)
<reagovat 
 davidhuge (Občasný) - 17.7.2008 > hloupy ivan> to ze je das pryc jsi napsal ty.
<reagovat 
 hloupy ivan (Občasný) - 17.7.2008 > davidhuge> to jooo, to joo - já že kdyby tě rušily, ale ne, že bych si myslel, že musim :))
<reagovat 
 davidhuge (Občasný) - 17.7.2008 > hloupy ivan> to neee to neee,hele nejsi taky pod vlivem alkoholu?:-))
<reagovat 
 hloupy ivan (Občasný) - 17.7.2008 > davidhuge> no, to joo, ale jenom malounko. Hele, začínáme se dostávat nějak do kouta :)

<reagovat 
 davidhuge (Občasný) - 17.7.2008 > hloupy ivan> nazdravi!:-)
<reagovat 
 hloupy ivan (Občasný) - 17.7.2008 > davidhuge> no, na omoc víc místa tu už nezbejvá. Sakra, pár skleniček a člověk je docela na okraji!!!
<reagovat 
 hloupy ivan (Občasný) - 17.7.2008 > davidhuge> na
<reagovat 
 hloupy ivan (Občasný) - 17.7.2008 > hloupy ivan> společnosti
<reagovat 
 hloupy ivan (Občasný) - 17.7.2008 > hloupy ivan> zdra
<reagovat 
 hloupy ivan (Občasný) - 17.7.2008 > hloupy ivan> ví!
<reagovat 
 davidhuge (Občasný) - 17.7.2008 > hloupy ivan> jeste male skytnuti se tu vejde :-)
<reagovat 
 hloupy ivan (Občasný) - 17.7.2008 > davidhuge> yk!
<reagovat 
 davidhuge (Občasný) - 17.7.2008 > hloupy ivan> to je konec :-DD
<reagovat 
uccello is dead (Občasný) - 1.2.2009 > Tahle je fajnová.
Body: 5
<reagovat 
  Zrušit obrázky    Zrušit větvení  

Přidat vlastní poznámku a hodnocení k příspěvku
Autor má zájem o hlubší kritiku svého příspěvku
<jméno   e-mail>

Kontrolní otázka proti SPAMu: Kolik je dvě + čtyři ? 

  
  Napsat autorovi (Občasný)   Zařazeno v Galerii  
   


Copyright © 1999-2003 WEB2U.cz, Doslovné ani částečně upravené přebírání příspěvků a informací z tohoto serveru není povoleno bez předchozího písemného svolení vydavatele.

Design by Váš WEB

Addictive Zone Orbital Defender Game
free web hit counter