Provozované WEBy:   Totem.cz |  Čítárny |  Český film |  Seaplanet |  Humor/Hry/Flash |  Flash CHAT    Chcete svůj WEB? Napište nám 
Zpět na úvodní stranuISSN 1214-3529
Sobota 27.4.
Jaroslav
Zde se můžeš přihlásit jméno:
heslo:
nové 

 Všechny rubriky 
 Výtvarno, kresby
 > Výtvarno, kresby
 > Kresby, skici
 > Malby
 > Koláže
 > Klasická grafika
 > Ilustrace
 > Blbůstky-pokusy
 > Experimenty
 > Prostorové objekty
 > Teorie, historie
 
    

   
 
 Napsat do fóra o>
   
  

Ve VAŠEM prostoru redakce Totemu nezodpovídá za obsah jednotlivých příspěvků.
Paní Loskutáková Pablovi!:)))
Autor: jarkakrej (Občasný) - publikováno 16.7.2008 (00:52:16)
Enkaustiky není nikdy dost,že,Pablo! :))


Poznámky k tomuto příspěvku
pablo (Občasný) - 16.7.2008 > jistě ! :D díky.
Body: 5
<reagovat 
davidhuge (Občasný) - 16.7.2008 > vypada to skvele!
Body: 5
Doporučil 
<reagovat 
 jarkakrej (Občasný) - 16.7.2008 > davidhuge> Díky!
<reagovat 
Věza (Občasný) - 16.7.2008 > krásné
Body: 5
<reagovat 
 jarkakrej (Občasný) - 16.7.2008 > Věza> Díky! A hezký večer!
<reagovat 
Lumiik (Občasný) - 18.7.2008 >
Body: 5
<reagovat 
Neriet (Občasný) - 21.7.2008 >
Body: 5
Doporučil 
<reagovat 
kretén TOTEMu (Občasný) - 25.8.2008 >
Body: 5
<reagovat 
Jaromila (Občasný) - 25.10.2008 >
Body: 4
<reagovat 
Michelle (Občasný) - 30.10.2008 >
Body: 5
<reagovat 
pablo (Občasný) - 16.7.2008 > ale ted se mi to líbí hele...něco jako listy tam vidim (záměr?) a jak to vůbec probíhá ? tohle enkaustování ?
<reagovat 
 jarkakrej (Občasný) - 16.7.2008 > pablo> 

Ahoj! Jak probíhá enkaustování? Holt se budeš muset stát divákem "Loskutáka" ...Tam přece předvádějí to pravé umění !!!!!!!!!!!!


<reagovat 
 davidhuge (Občasný) - 16.7.2008 > pablo> ty vubec nevis co to je enkaustika,nebo jen nevis tento styl enkaustiky?
<reagovat 
 jarkakrej (Občasný) - 16.7.2008 > davidhuge> No jooo,kucí,tak tu pokecejte o enkaustice,ev.o Baníku...já jdu do hajan! Jo...a zachovejte enkaustice přízeň!!!
<reagovat 
 pablo (Občasný) - 17.7.2008 > davidhuge> tento . enkaustika vim co je :DDDDD
<reagovat 
 davidhuge (Občasný) - 16.7.2008 > Jarkakrej> :-DDDDDDD jo jasne ten banik tam nepatri za to omlouvam
<reagovat 
 davidhuge (Občasný) - 17.7.2008 > pablo> zrovna dnes jsem videl na tv deko jak se to dela.Ma to sice daleko do prave poctive stetcove enkaustiky,ale vysledky jsou zajimave.Ta baba ktera to predvadela,mela obrazky do 1 minuty hotove.Mela zehlicku na kterou rozpoustela voskovky a pak sni malovala,da se rict ze ty efekty to dela samo,pro decka to je super a jako pomucka k prave enkaustice taktez,ale samotne umeni to nevim vaham,ale pokud je vysledek vyborny ,tak proc ne.
<reagovat 
 pablo (Občasný) - 18.7.2008 > davidhuge> vskutku - proč ne .
<reagovat 
 čtenář Jana Školaudyová - 15.10.2008 > davidhuge> Milý pane,jen Vám chci dát pár informací o enkaustice. Současná enkaustiky se maluje minimálně štětcema.Převažuje žehlička,tužka a deska. Znám osobně mnoho enkaustiků z celého světa,byla jsem na kurzu enkaustiky v Rakousku,kde vyučovala paní docentka z vysoké školy.Znám mnoho materiálů o kreslení Michaela Bossoma a Johna Bucklanda ,což jsou přední evropští enkaustici,kteří se enkaustikou zabývají již přes 20let a vydali mnoho knih a DVD ,ale štětec u nich uvidíte minimálně,nebo vůbec ne. Nevím ,kdo na tv.deko enkaustiku předváděl,ale jsem moc ráda,že tuto techniku objevilo mnoho lidí,kteří neumějí malovat,ale hrajou si s barevnou škálou a prostorem a začali se tomuto druhu malování věnovat.Nemusí to být profesionální výkony,ale radost z tvoření je ta největší odměna,kterou třeba mají.Víte čím se rozpouští vosk,aby se dal malovat štětcem?
<reagovat 
 davidhuge (Občasný) - 24.4.2009 > čtenář> tohle radsi nebudu komentovat. Ale tady to chvalim ,protoze to ma prome krasnou barevnost i kompozice neni spatna,ale kdybych to mel hodnotit jakoze profesionalne,tak stim u me jen vyhoris.
<reagovat 
 davidhuge (Občasný) - 24.4.2009 > čtenář> hele to ze jsis zasla na nejaky kurz me nezajima.Zehlicku pouzivaji podle me jen volove! Profici udrzuji vosk tvarovatelny horkovzdusnou pistoli (nebo fen) a vodni lazni,ktera se pouziva pro malbu stetcem kdyz to chces vedet.Deska je podle me snad logicka o tom neni slov doufam.Tuzku nevim k cemu,snad jako nastroj pro ryti,ikdyz i to je hovadina,protoze si na to radsi vezmu nejakou zel.jehlu nebo neco tvrdsi nez tuha tuzky.To ze ,,v soucasne dobe" se moc nemaluje stetcy je zavinene tim ze to nejtezsi a lidi proste neumi.TAkze ruzne spachte,kreditky atd...Takze kdyz to shrnu Jano,nenazivej tohle enkaustikou,pani docentka v rakousku ti jiste mile rada vysvetli proc.TAkze si sve informace nech pro sebe nebo si jeste zajdi na nejaky kurz at do sebe nacucas co nejvice iformaci,ktere ti jsou stejne na hovno. Jinac jsem koukl na toho Bucklanda a uz vim kde cerpas sve milne iformace.Ten chlap je uplne mimo a jestli si myslis ze to je prava enkaustika tak bys potrebovala preinstalovat hardisk.


Omluvam se vsem,ktere ma uprimnost pohorsila.
<reagovat 
  Zrušit obrázky    Zrušit větvení  

Přidat vlastní poznámku a hodnocení k příspěvku
Autor má zájem o hlubší kritiku svého příspěvku
<jméno   e-mail>

Kontrolní otázka proti SPAMu: Kolik je devět + devět ? 

  
  Napsat autorovi (Občasný)   Zařazeno v Galerii  
   


Copyright © 1999-2003 WEB2U.cz, Doslovné ani částečně upravené přebírání příspěvků a informací z tohoto serveru není povoleno bez předchozího písemného svolení vydavatele.

Design by Váš WEB

Addictive Zone Orbital Defender Game
free web hit counter