Provozované WEBy:   Totem.cz |  Čítárny |  Český film |  Seaplanet |  Humor/Hry/Flash |  Flash CHAT    Chcete svůj WEB? Napište nám 
Zpět na úvodní stranuISSN 1214-3529
Pátek 19.4.
Rostislav
Zde se můžeš přihlásit jméno:
heslo:
nové 

 Všechny rubriky 
  Fotografie
 > Fotografie
 > Krajiny
 > Příroda
 > Zvířata
 > Makro
 > Zátiší
 > Portréty
 > Akty
 > Architektura
 > Experimenty
 > Fotodokumenty
 > Fotoreportáž
 > Cestopis
 > Sport
 > Abstrakce
 > Rodinné foto
 > Ostatní
 
    

   
 
 Napsat do fóra o>
   
  

Ve VAŠEM prostoru redakce Totemu nezodpovídá za obsah jednotlivých příspěvků.
psastůl
Autor: hloupy ivan (Občasný) - smazáno


Poznámky k tomuto příspěvku
pablo (Občasný) - 22.7.2008 > díval sem se dlouho...příjemné , moc.
Body: 5
<reagovat 
Janele z Liků (Občasný) - 22.7.2008 > Tak vidím, že to psi mají podobné.Namnožené hrnky, sukničky z pastelek, kaňky od inkoustu, přebaly cédéček...Líbí se mi ten perořízek...Připomíná mi to archivní fotografie "z místa činu"..Jemná rozmlženost je na místě, ale mohu soudit jen jako laik, z estetického hlediska-papírnický chaos...
<reagovat 
 hloupy ivan (Občasný) - 22.7.2008 > Janele z Liků> (: děkuju
<reagovat 
magie_esence (Občasný) - 22.7.2008 > bezva
Body: 5
<reagovat 
JDiviš (Občasný) - 22.7.2008 > štěstí, že už stůl nemám - takový burdel
<reagovat 
 hloupy ivan (Občasný) - 22.7.2008 > Buran> bejvá to i horší... co, že stůl od Tebe odešel?
<reagovat 
 JDiviš (Občasný) - 22.7.2008 > hloupy ivan> Pro mě je sebevětší stůl malý - na zemi je místa dost.
<reagovat 
 hloupy ivan (Občasný) - 22.7.2008 > Buran> no, taky konávám na zemi, ale mnohem radši u stolu s tím, že podlaha mi je jen skladem...
<reagovat 
Mbonita (Občasný) - 22.7.2008 > řekla bych krásně uklizenej stůl..ten můj je silně excentrický:-)) myšleno na výskyt předmětů a též malý:-)))))
Body: 5
<reagovat 
Karhaj(Sinner) (Občasný) - 22.7.2008 > Spomienka na nefoto : )
<reagovat 
rohe (Občasný) - 22.7.2008 >

dobré jak se vzadu ty plochy rozpadají na čistě bílou a černou, pěkné.. jen mi trochu zavání samoúčelností narafičených rekvizit


Body: 5
<reagovat 
 hloupy ivan (Občasný) - 22.7.2008 > rohe> Ale hovnajs :) - tyhle rekvizity vrším kolem sebe během činnosti. Kvůli fotce jsem s nimi ani nehnul...dokonce ani s těma hrnečky :) Veškeré naše konání zavání samoúčelností, chceš-li.
<reagovat 
 rohe (Občasný) - 22.7.2008 > hloupy ivan> 

nojo ale vypadá to tak :-) ta tuš atp.. pak je otázka nač se tlačit při zobrazování reality do černobílé jakožto poetizujícího principu.. je to asi ona která vše halí do "divadelního" - neraálného - či vyumělkovaného rámu :-)

Tahle fotka jaksi parazituje na výtvarnosti světla a stínu, nemá významovou rovinu (jako realita tvého stolu jež by si zasluhovala spíše dokumentární - suché pojetí alá Becher)  a tím je pro mne jakoby jen napůl.. podobně jen "výtvarných" fotografií bylo v dějinách už nafoceno tuny.. filozoficky mne tedy tento přístup nebaví.. lesy jsou plné dřeva víc než dost :-)


<reagovat 
 hloupy ivan (Občasný) - 22.7.2008 > rohe> (: Ty používáš tuš jen jako rekvizitu? Poetizující princip? Do černobílé se netlačím, fotím jenom tak, protože barevná mě nudí. Fotím tak proto (a dlouho), protože se mi líbí ta proměna reality, kterou čb podání působí, těší mne představovat si ji při vzniku snímku. Výtvarnost světla a stínu je to, o co mi jde a měl jsem dojem, že se Ti původně líbila. Co se týče dokumentární podoby, jakou si snad žádáš, obávám se, že na vážkách Tebou nabízené váhy - množství tun již vytvořeného - dokumentární přístup neobstojí. Vím, že nějakou chvíli v umění určitého směru frčí, mně už na něm ale nepřijde mnoho zajímavého. Asi budu dál parazitovat svými parazitickými obrázky na výtvarnosti jakéhokoliv typu. Mimochodem, zkoušel jsi aplikovat stejná kritéria na vlastní tvorbu? Třeba svou dlažbu? Má jiný význam, než čistě kompozičně estétský? :) Nemyslím to vážně, jen jsem to zkusil za Tebe. :))) Co je to za přístup očekávat od jakéhokoliv obrazu "filozofickou zábavu", jestli ta slova myslíš vážně? Brý večer.
<reagovat 
 rohe (Občasný) - 22.7.2008 > hloupy ivan> myslím že je to něco jiného.. ta dlažba je výsek reality který těžko zkomponovat nějak jinak než výřezem fakta. Kdežto toto zátiší (ač je dle tvé informace taky nearanžované) má v sobě latentně podezření že bylo zkomponováno alá divadelní představení.. ale nic proti i tomuto postupu.. jen popisuji svůj kritický přístup a odstup od této tvorby. To lámání bílé a černé vzadu se mi líbí protože se tam plošky rozpadají na víceméně abstrakci kde ten černobílý patos sedí - nikoli na takovém výseku jako vpředu.. prostě na mne působí výtvarný čb těžkopádný akcent neadekvátně (banálnosti) námětu.. jsou za tím mé východiska a nemusí se shodovat s tvými - jinak to že zde píšu je především známka toho že mne tvá fotografie zaujala, rád si na ní ujasním své vlastní názory, díky .-)
<reagovat 
 hloupy ivan (Občasný) - 22.7.2008 > rohe> (: Myslím, že máme poněkud rozdílné přístupy. Dosti pravděpodobně ale velmi konvergentní výsledky. Totiž někdy...
Rádo se stalo. PS: Jakoukoliv fotografii je nemožné komponovat jinak, než výřezem fakta, pakliže to není fotografie aranžovaného objektu. A i tu hraje výřez fakta rozhodující úlohu. Je totiž naprosto zásadní pro fotografii a přeneseně i pro jakékoliv výtvarné postupy, soudím nesměrodatně...
<reagovat 
Never_ (Občasný) - 23.7.2008 > hmm, líbí...celkem nepořádek:-D
Body: 5
<reagovat 
ariel (Občasný) - 22.7.2008 > ty hrnky jsou moc nový
<reagovat 
 hloupy ivan (Občasný) - 23.7.2008 > ariel> (: No, záleží na tom, jak ty seš starej. Jednomu je cca 50 a druhýmu bude k osmdesáti. Myslíš jako že neporušený?
<reagovat 
Věza (Občasný) - 23.7.2008 > týbrďo, tys toho ale vypil  ;-)
Body: 5
<reagovat 
Magid (Občasný) - 23.7.2008 > inspirativní....jako u mně na stole
<reagovat 
Lumiik (Občasný) - 23.7.2008 >
Body: 5
<reagovat 
zirael (Občasný) - 24.7.2008 > bezva
Body: 5
<reagovat 
hlava pana Rampina (Občasný) - 24.7.2008 > To reprodukování jí, chudince, ubírá na kráse, to baže.
Body: 5
Doporučil 
<reagovat 
pořezaná_sluncem (Občasný) - 24.7.2008 > zábavný, pro mně zábavná - zajímavá fotografie.. i proto, že krásná.
Body: 5
Doporučil 
<reagovat 
ariel (Občasný) - 23.7.2008 > no, jestli jsou takhle starý, tak nejsou moc nový. prostě mi připomínaly hrnečky co se prodávají teď.
<reagovat 
 hloupy ivan (Občasný) - 23.7.2008 > ariel> aj, sorry! Mea maxima culpa. Ten přední je jen asi 10 let, já si ho splet, omlouvám se. Ten zadní je ale ten starej.
<reagovat 
 hloupy ivan (Občasný) - 24.7.2008 > ariel> ovšem, přiznávám, pořád nevím, proč je jejich stáří tak rozhodující :)
<reagovat 
 ariel (Občasný) - 24.7.2008 > hloupy ivan> prostě mi to připadá jako retro fotka
<reagovat 
uccello is dead (Občasný) - 1.2.2009 > Hezký, cos to...
Body: 5
Doporučil 
<reagovat 
  Zrušit obrázky    Zrušit větvení  

Přidat vlastní poznámku a hodnocení k příspěvku
Autor má zájem o hlubší kritiku svého příspěvku
<jméno   e-mail>

Kontrolní otázka proti SPAMu: Kolik je deset + devět ? 

  
  Napsat autorovi (Občasný)   Zařazeno v Galerii  
   


Copyright © 1999-2003 WEB2U.cz, Doslovné ani částečně upravené přebírání příspěvků a informací z tohoto serveru není povoleno bez předchozího písemného svolení vydavatele.

Design by Váš WEB

Addictive Zone Orbital Defender Game
free web hit counter