Provozované WEBy:   Totem.cz |  Čítárny |  Český film |  Seaplanet |  Humor/Hry/Flash |  Flash CHAT    Chcete svůj WEB? Napište nám 
Zpět na úvodní stranuISSN 1214-3529
Pátek 29.3.
Taťána
Zde se můžeš přihlásit jméno:
heslo:
nové 

 Všechny rubriky 
 Fotografie
 > Fotografie
 > Krajiny
 > Příroda
 > Zvířata
 > Makro
 > Zátiší
 > Portréty
 > Akty
 > Architektura
 > Experimenty
 > Fotodokumenty
 > Fotoreportáž
 > Cestopis
 > Sport
 > Abstrakce
 > Rodinné foto
 > Ostatní
 
    

   
 
 Napsat do fóra o>
   
  

Ve VAŠEM prostoru redakce Totemu nezodpovídá za obsah jednotlivých příspěvků.
EXODUS
Autor: jedna holka (Občasný) - publikováno 22.7.2008 (16:02:54)

 

 

 

 

 

 

undefined

 

 

 



Poznámky k tomuto příspěvku
hloupy ivan (Občasný) - 22.7.2008 > (: Pěkný.
Doporučil 
<reagovat 
Mbonita (Občasný) - 22.7.2008 >
Body: 5
<reagovat 
ariel (Občasný) - 22.7.2008 > asi jako pablo. D za nápad
Doporučil 
<reagovat 
 pablo (Občasný) - 22.7.2008 > ariel> jsem potěšen že se mnou souhlasíte , pane ariel . :)
<reagovat 
rohe (Občasný) - 22.7.2008 >

taková Mařákova škola :-)


Body: 5
<reagovat 
Mima (Občasný) - 23.7.2008 > za představivost, vypadá to hodně "věrně", a mrazí...
<reagovat 
touha (Občasný) - 23.7.2008 >
Doporučil 
<reagovat 
Věza (Občasný) - 23.7.2008 > to jsou věci  - supr šířka
Body: 5
<reagovat 
Magid (Občasný) - 23.7.2008 >
Body: 5
<reagovat 
pablo (Občasný) - 22.7.2008 > moc pěkný, má to v sobě i dávku humoru
Body: 5
<reagovat 
 jedna holka (Občasný) - 23.7.2008 > pablo> že,jo?!  Díky
<reagovat 
sempull tampush (Občasný) - 23.7.2008 > slon

moc pěkná práce
Doporučil 
<reagovat 
 jedna holka (Občasný) - 23.7.2008 > žádnej velkej árt> díky
<reagovat 
 sempull tampush (Občasný) - 23.7.2008 > jedna holka> ...ten širokáč je závislost, co? :-D ;)
<reagovat 
 jedna holka (Občasný) - 23.7.2008 > žádnej velkej árt>  jo, to je ! Ještě zdaleka jsem ani nezjistila co vlastně foťák umí, tam budu o prázdninách blbnout.
<reagovat 
 jedna holka (Občasný) - 24.7.2008 > žádnej velkej árt> čím fotíš ty?
<reagovat 
 sempull tampush (Občasný) - 24.7.2008 > jedna holka> ale tak... foťákem :)
<reagovat 
 jedna holka (Občasný) - 24.7.2008 > žádnej velkej árt> ty jo, to bych neuhodla...fakt, jo?! Už jsem o tom přístroji něco slyšela, kde to koupím? Odpoledne mám cestu kolem pekárny....
<reagovat 
 sempull tampush (Občasný) - 24.7.2008 > jedna holka> No... to je právě ta chyba - v pekárně už je neprodávají! Zkus cukrárnu nebo železářství, ale nic nezaručuju.
<reagovat 
 jedna holka (Občasný) - 26.7.2008 > žádnej velkej árt> poslaná fotka supr, jasně že bych chtěla lepší, zatím to na to moje blbnutí stačí-teda musí  Já se rozhodovala mezi Canonem a Nikonem, oni mají oba pro a proti.Vyhrál ale Canon, nemá tak studený barvy.No jsem zvedavá co tím vyplodím...
<reagovat 
 sempull tampush (Občasný) - 26.7.2008 > jedna holka> Studený barvy? Tomu nerozumím,barevný podání je přece o tom, jak si to člověk ve foťáku navolí - a když se fotí do rawu, tak se to nemusí řešit vůbec...
No ono každopádně je to fuk, Canon, Nikon, vůbec všechny ty značky... hlavní se s tím naučit a mít na to co nasadit, zbytek je prkotina :)
<reagovat 
 jedna holka (Občasný) - 27.7.2008 > žádnej velkej árt> Fakt je mezitím rozdíl, já si mohla oba vyzkoušt  canon má fakt teplejší a měkčí barvy, nikon má zase fotky ostřejší.Ale třeba se mi to jen zdálo.Já mám na foťáku pořád nastavený zelený zjemnění v monochrmu, no já tomu vážně prd rozumím.Podělala jsem kvantum super snímků že sem si blbě nastavila foťák...
<reagovat 
 sempull tampush (Občasný) - 28.7.2008 > jedna holka> ...no a na to je nejlepčí ten raw ;)
(ono to, jak se kterej foťák barevně jeví, je právě jen jakýsi tovární "default" nastavení pro jpg a koukala bys, jak to jde vyladit k nepoznání :))
<reagovat 
  Zrušit obrázky    Zrušit větvení  

Přidat vlastní poznámku a hodnocení k příspěvku
<jméno   e-mail>

Kontrolní otázka proti SPAMu: Kolik je sedm + šest ? 

  
  Napsat autorovi (Občasný)   Zařazeno v Galerii  
   


Copyright © 1999-2003 WEB2U.cz, Doslovné ani částečně upravené přebírání příspěvků a informací z tohoto serveru není povoleno bez předchozího písemného svolení vydavatele.

Design by Váš WEB

Addictive Zone Orbital Defender Game
free web hit counter