Provozované WEBy:   Totem.cz |  Čítárny |  Český film |  Seaplanet |  Humor/Hry/Flash |  Flash CHAT    Chcete svůj WEB? Napište nám 
Zpět na úvodní stranuISSN 1214-3529
Čtvrtek 25.4.
Marek
Zde se můžeš přihlásit jméno:
heslo:
nové 

 Všechny rubriky 
 Výtvarno, kresby
 > Výtvarno, kresby
 > Kresby, skici
 > Malby
 > Koláže
 > Klasická grafika
 > Ilustrace
 > Blbůstky-pokusy
 > Experimenty
 > Prostorové objekty
 > Teorie, historie
 
    

   
 
 Napsat do fóra o>
   
  

Ve VAŠEM prostoru redakce Totemu nezodpovídá za obsah jednotlivých příspěvků.
Iniciace
Autor: surma (Občasný) - publikováno 23.7.2008 (10:11:10)

 

 

 

 

 

 

 

 

 

undefined

 

 

www.pavel-surma.com



Poznámky k tomuto příspěvku
Mima (Občasný) - 23.7.2008 > ...to už tu bylo ve vícero podobách, chronologicky zachycené fáze tvoření...stále se mi to líbí technicky i barevně
Body: 5
<reagovat 
Věza (Občasný) - 23.7.2008 > nádherný
Body: 5
<reagovat 
Magid (Občasný) - 23.7.2008 >
Body: 5
<reagovat 
JDiviš (Občasný) - 23.7.2008 > vysoká škola - zde nedosáhnu, všechna čest řemeslu
Doporučil 
<reagovat 
 caesarborgia (Občasný) - 23.7.2008 > Buran> mno maximálně polovina cti
<reagovat 
 JDiviš (Občasný) - 23.7.2008 > caesarborgia> Nedělím.
<reagovat 
Leviathan (Občasný) - 24.7.2008 > hm, vskutku zajímavé až tajemné, velmi pěkné dílo.
<reagovat 
zxy (Občasný) - 25.7.2008 >
Body: 5
Doporučil 
<reagovat 
ariel (Občasný) - 23.7.2008 > jako často u tvých děl se mi to nelíbí. ano, odkaz k satanismu je podle mě trefný. omlouvám se, ale jsi už velký kluk, tak to nejspíš uneseš.
<reagovat 
 surma (Občasný) - 25.7.2008 > ariel> ber to jak chces ja dnes uz maluji více mene jen proto abych nemusel bouchat nekde ve fabrice... jinak bychj se na to vykaslal ale je to prijemnejsí udelas obraz muzes ho dát do galerie a kdyz ho prodás tak nemusís skoro rok makat a muzes i uzívat jinak, já mám svuj vlastní dum a svou zahradu, zadný dluhy a zadný velký meicní výdaje a tady mám od techto reci a vecí klid... tak si maslím ze jsi ty nebo nekdo jiny kdo zije v koltoci dnesního deního rytmu a boje o prezití blíz k satanismu.... uz jenom kdyz se lidi upisou konzumnímu trendu dnesní doby... jo neplacu nad tvou kritikou jsem velký kluk a preji ti také aby jsi jim jednou byl...
at se ti darí...
<reagovat 
pablo (Občasný) - 23.7.2008 > jako ta středová kompozice je hrozná ... ostatně používáš ji na všech těch svejch malbách co máš na webu ... moc tě nechápu co si zač ? nějakej satanista ? . ale co obdivuju je ta technická dovednost malby - ta vypracovanost.
Body: 3
<reagovat 
 surma (Občasný) - 25.7.2008 > pablo> jsem uplne normalní clovek, ženatý mám zahrádku, kočky jezdím k moři a hlavne teda cestuji na místa kde je pěkná příroda... pres zimu delám sýry.... co to je satanismus v podstate ani nevím co myslis jako hudbu??? maluji rád tajemné vize... a mám rád v olejo-malbe zvládnuté remeslo... myslím v technice, nedelal jsem zadnou skolu tak neumím vsechno... jinak nenosím zadné privesky ani sperky ci symboli nemám ani mobil, chci mit klid... neposlouchám moc hudbu staci mi kulisa prirody a venkova...kde ziji...
<reagovat 
 pablo (Občasný) - 25.7.2008 > surma> ale to joooo jenom mi to tak prostě přišlo ty přehnaný symbolky a tak...prostě to má sklno k satanismu . nedivím se , kdyby si nějakej takovej magor co poslouchá muziku typu "urááááá grrrrrrrrrr hůůů trš trš trš" - hard super heavy metal koupil. přijde mi , že z těch obrazů čiší vnitřní neklid , který jen tišíš navenek.
<reagovat 
 surma (Občasný) - 28.7.2008 > pablo> budes se divit ani jeden mládý člověk na tož nejaký poblblý satanista si nikdy obraz ode me nekoupili... moji zakaznici jsou vetsinou po 50tce a jsou to vetsinou velice klidní konzervativní lidé... obraz zrcaslí na kazdého je to to sám vibruje bokud budes roptýlený bude te rozptylovat pokud pudes pevý a klidný budete te upevnovat... ale to každý obraz... jen u obrazů neurotiků a narkamonu je to trochu jiné... presto je to vzdy tvuj stav jak na tebe obraz pusobí ne muj...ani toho kdo to maloval, protoze je to tvá mysl co to prozívá...
<reagovat 
pablo (Občasný) - 25.7.2008 > jenom se chci ještě zeptat...maluješ stylem lazur nebo přímo ? ála prima ? .
<reagovat 
 surma (Občasný) - 28.7.2008 > pablo> ne maluji vrstvene a jak pises v lazurách nekdy i s 2 týdeníma přestavkama nez to uschne... toto jsem delal asi 6-7 mesíců
<reagovat 
 pablo (Občasný) - 28.7.2008 > surma> ano to chápu ..někdy je to otrava čekat až to uschne..
ale jsou i přípravky které se míchají do barev a potom rychleji schnou . jsou na bázi přírodních pryskyřic takže to nejsou žádné "sračky" s odpuštěním ...myslím že KERATIX se to jmenuje :)
<reagovat 
Tom Rossi (Občasný) - 4.8.2008 > Zdar Pavle. Mne se to líbí a opakuji, že je v tom magie mysli ,ať si to přebere každý po svém. Ono vlastně když malujeme a tvoříme tak jsme prostředníky něčeho ( boha, vesmíru čehokoliv co kdo věří ) Já měl a mám podobný problém, že mé obrazy jsou depresivní. A taky nejsem narkoman, satanista atd. Je to jako zrcadlo na lidi. A ty jsi jeden z těch tvůrců co dokáže udělat zrcadlo s efektem zvětšování, tudíž mnoho diváků kteří v tom vidí satanismus tak je skrytý v nich a neví o tom, jen až když se podívají do zrcadla. Ono se vlastně říká ,, tebe soudím podle sebe ,, neli tomu jinak, že :-) . Vím, že závist je ošklivá věc je to jeden z hříchů. Popravdě řečeno, ty jsi mne pomohl těmi obrazy něco pochopit, kéž bych i já mohl pomoci druhým, chce to makat a dělat , samozřejmně v klidu a bez žádného stresu nesmyslných přenašení produktů z místa ,, A,, do místa ,, B,, a zpět atd, prostě to jak říkáš ten kolotoč.
Body: 5
Doporučil 
<reagovat 
Neriet (Občasný) - 17.8.2008 >
Body: 5
Doporučil 
<reagovat 
  Zrušit obrázky    Zrušit větvení  

Přidat vlastní poznámku a hodnocení k příspěvku
Autor má zájem o hlubší kritiku svého příspěvku
<jméno   e-mail>

Kontrolní otázka proti SPAMu: Kolik je šest + dvě ? 

  
  Napsat autorovi (Občasný)   Zařazeno v Galerii  
   


Copyright © 1999-2003 WEB2U.cz, Doslovné ani částečně upravené přebírání příspěvků a informací z tohoto serveru není povoleno bez předchozího písemného svolení vydavatele.

Design by Váš WEB

Addictive Zone Orbital Defender Game
free web hit counter