Provozované WEBy:   Totem.cz |  Čítárny |  Český film |  Seaplanet |  Humor/Hry/Flash |  Flash CHAT    Chcete svůj WEB? Napište nám 
Zpět na úvodní stranuISSN 1214-3529
Úterý 16.4.
Irena
Zde se můžeš přihlásit jméno:
heslo:
nové 

 Všechny rubriky 
 Mystika, filosofie
 > Mystika, filosofie
 > Filosofie
 > Náboženství
 > Duševno, mystika
 > Literatura, odkazy
 
    

   
 
 Napsat do fóra o>
   
  

Ve VAŠEM prostoru redakce Totemu nezodpovídá za obsah jednotlivých příspěvků.
Hypnotická regrese, channeling a meditace
Autor: romann (Občasný) - publikováno 20.6.2002 (09:48:00)

undefined

Nejprve jsem zhypnotizoval Davida, napojil ho na vyšší Já a začal mu dávat otázky, které si připravil:

  1. Proč zpomaluje svůj proces? Nezpomaluje, to jen zdánlivě, aby mu to neuteklo.
  2. Kdo byl duch Deril, který se mu objevil v minulé komunikaci? Démon. Proč se to stalo? Aby si uvědomil, že vše není tak růžové. Jak si má dát pozor? Bez odpovědi, protože ji nechce slyšet.
  3. Proč je zde, když by chtěl být i Tam? Chtěl to. Má úkol dostat se Tam. Jaký je celý jeho úkol života? Na to není správný čas.

Pak jsem mu pustil meditační hudbu, aby se trochu prolétal v božském hyperprostoru. I ostatní se přidali. Ponor sice neměli nejvyšší, ale s tím se nedalo nic dělat.

Pak jsem zhypnotizoval Jarču. Když si nechala vytvořit své posvátné místo, nelíbilo se jí, bylo moc pusté. To bylo podezřelé. Po volání božské síly se jí objevila osa, jež jí procházela. Co to je? Osa, napojení na nebe a zemi, byla odpověď. Modrá chybí, dodala, objevuje se a mizí. Co to je? To vyšší Já. Proč mizí? Protože se neotvírá. Co cítíš? Neznámo. Studené, neosobní, prázdné a cizí. Proč je vyšší Já takové? Zmražené, ona ho zmrazila, aby jí to nebolelo.

Zeptal jsem se svého nadvědomí co dál. Vyzvalo mě: Řekni ji, že odmítla Boha. Udělal jsem to. Odpověděla: To rozhodně nepřiznám! Umřela jsem. Čekám na Boha už celé věky a On nepřichází. Ale proč? Protože je malá. Nemá kam přijít, není místo. Pusto. Bůh je Život, ona nezná ten Život. A co s tím? Je tam bílá zvětralá lebka a havran. Potřebuju živou voda, aby havran odletěl, aby tam něco žilo, dýchalo. Bude to bolestivý proces? Zatím to nebude bolet. A chceš? Chci. Opravdu? Budu muset. Už je to tu lepší, kytičky a mokrá hlína. Uplácat, ale co? Chci z té hlíny něco tvořit, ale co, člověka přece nemůžu, to nejde . . . Požádej Boha, ten může cokoliv. Tak dobře . . . chci vzít tu lebku, spojit ji s hlínou a udělat člověka. Bůh mu vdechne život - tohle už přece já opravdu nemůžu. Udělal člověka, vdechl mu život. Stvořil Krásu a byli dva, aby jednomu nebylo smutno. Nechci to ale vymýšlet, jen dát impuls aby se to tvořilo samo. Nevymýšlet, jen postrčit.

Už jsi napravila odmítnutí Boha? Částečně. Jak to? Chybí praxe, jak zažít, osvědčovat se, nezradit to. Jestli se bojíš, že zapomeneš, požádej, aby ti připomněli. Váhala. Tak mi tedy připomínejte. Pak Pepa popisoval, co prožíval s božskými silami on.

Božské síly mi během procesu dávaly dost podrobné pokyny jak na koho, co se v nich děje a v jakém je stavu. Pak jsem si ověřil, že to tak opravdu bylo. Při takto vedené regresi nemůže klient uniknout do výmluv ega. Řekli mi i to, co je čeká. Žádný z nich zatím nemůže počítat se zesílením mystických ani terapeutických procesů temné noci duše.

Řekli mi, že Jarča chce bohužel opravdu jen někdy, ač to nepřiznává, ale jde jí to. David je zatím začátečník, ale rozvine se mu to velmi silně, bude-li chtít. Hlavním problémem Pepy je to, že chce nebýt, usiluje o prázdnotu, ale Bůh věčně tvoří. Je to výraz strachu a nechuti k životu. To je silně brzdicí blok, který mu život rozemele. Nevěděl jsem o tom, ale on mi to pak potvrdil.

K jejich obavám z bolestivosti mystiky jsem jim řekl, že je hodně náročná jen v druhé fázi trvající několik měsíců. Pak náročnost poněkud poklesne na víceméně trvalou hodnotu. Na nás mohou vidět, že to lze zvládnout, protože vyšší Já jsou dokonalými Učiteli a dobře vědí co mohou a co už ne.

Nakonec jsem pracoval s Nikou, ta měla největší zkušenosti. Regresi si naplánovala na stupeň obtížnosti 9, tj. dosti silné prožívání. No uvidíme. Uměla si sama spouštět terapie, nejsilnější byla ta, jak chtěla nahlédnout do třinácté komory a objevilo se jich víc a v každé byla jiná část její osobnosti.

Nejdřív procházela zrcadlovou síní, co ji posledně tak rozbila, až musela zametat střepy. Teď se dostala do života, kde jako mladý umazaný voják po bitvě z hrůzou vzpomíná co zažil. Jakoby se na sebe díval s odstupem, aby se nepomátl. Pak přijel jezdec a zabil ho zezadu. Proč? Odešel v mládí z domova, kde ho neměli rádi, byl přespočetný. Nechtěné dítě, starali se jen o vlastní blaho. Chtěl se vyhnout kontaktu s nimi. Matka přijímala návštěvy, ač měla manžela. Zajímaly je jen peníze a jak si užít. Smilstvo. Nedostatek lásky, hrůza a zděšení z nich.

Proč se tam narodil? V životě před tím byl bohatou krásnou ženou, která si jen užívala a využívala druhé. Měla všeho příliš. Usilovali o ní a využívala toho dokud nezestárla. Myslela si, že to tak bude věčně, ale nebylo, podlehla konkurentce. Pak se vše obrátilo se proti ní až umřela v chudobě a zapomnění. Byla rozmařilá, nic si nenechávala napotom. Její matka jí to naučila, měla také prázdné srdce. Byla tam podobnost.

Jakou to má všecko souvislost s tebou? V podstatě zrcadlo. Nebyly city, jen mě porodila a odkojila. V jinak nastaveném je to s rodiči dodnes. Mají mě rádi, ale... Zeptej se Orivona, co ještě nechápeš. City, zrcadlení jak lidé používají city.

To je společné u všech mágů, chtějí zaplnit nedostatek lásky v sobě náhražkou, vědomím moci a síly. Nezajímala se z čeho pramení. Magie vyplní citové prázdno? Ano, chtějí se svázat s druhým. Neuvědomují si to, ale nechtějí se otevřít a dávat. Bojí se zranění. Ustrašenost. Jsou uzavřeni a magii mají jako zadní vrátka Je potřeba být stále otevřen na sto procent. Jak se to trochu méně, tak to už nejde a to je těžké.

Pak s pomocí třech božských sil prozkoumávala varianty svého dalšího duchovního rozvoje. Byla to magickomystická síla, polokřesťanská síla a křesťanská síla. Zjistil jsem, že má nedostatky v přijímání svých vyšších Já. Je to u mágů časté, více jsou ochotni pracovat s Mistry než se svými božskými částmi. To je paradox vyplývající ze skrytého odmítání božského. Naučil jsem ji proces, kterým pak opakovaně procházela, až Je začala lépe poznávat a přijímat. Tím se zlepšilo i vnímání lásky k sobě. I k mystice má zvláštně nepochopený přístup, jako by si neuvědomovala co přináší, i Krásu božských pocitů, jiným lidem naprosto nedostupnou.



Poznámky k tomuto příspěvku
čtenář coda - 20.6.2002 > Ahoj Romane, o něčem podobném jsem dneska psal na Hofylandu, o tom že je kumšt najít dobrý zdroj, božského mistra k chann.Nezlob se že je to delší:-), a že si tady dělám reklamu :-)
CODA 20.06.2002 08:51:28 SMAZAT / MEMO / REPLY [Channeling, individuace, sny..nástroje poznání 10:21:36]
Chtěl bych ještě doplnit předcházející příspěvek o tohle co si myslím,napadlo mne to v zápětí, že kdo není schopen dostatečně rozlišovat a žít dobře v naší fyzické realitě, kdo má uvnitř sebe tým rošťáků, hamounů či dalších vnitřních jakobyveslařů :-), kteří nejsou schopni ani trochu či ani chvíli se ovládat ani tady,tzn. že není schopen člověk ani určité míry pokory a dobra tady, je velká pravděpodobnost ,že se k nim čistý zdroj spíše na druhé straně ani nepřiblíží, neboť ví, že by se mohl s nimi buď znečistit, nebo by přidával cosi dobrého těmto rošťákům, kteří by to pak zpátky v této realitě zneužili ke svému posílení, což by bylo kontraproduktivní posilování vpodstatě opozice. Bylo by to jako jít hledat poklad s bandou hrdlořezů, když to přeženu. Co by se asi stalo, kdyby byl poklad nalezen, si každý asi představí, k čemu by sloužil, či co by způsobil v takovéto společnosti.
Špatné entitě, zdroji, je to jedno, ta myslí nejspíš jen na sebe a je pro to schopna udělat a nakukat zvědavci s jeho vnitřním týmem ledasco, lehce ho se znalostí jeho vlastností, vnitřního "týmu", utáhne na vařenou nudli, kam bude chtít a je mu úplně jedno, jak se s tím bude dotyčné osobě žít zase zpátky tady. Proto je asi dobré se podívat pravdivě na svůj vnitřek, svoji upřímnost a snahu, než se s ním člověk pustí do neznáma za pokladem,aby věděl, jak se bude zhruba v některých situacích chovat a byl na to přinejmenším připraven. Navíc tam nahoře se nic neutají, tak je lépe vědět, že ani nemá cenu nic schovávat a nic si nalhávat :-). Je dobré se trochu předpřipravit, alespoň upřimná snaha o poctivý přístup bývá myslím bohatě ceněna, především tam.


CODA 20.06.2002 08:17:33 SMAZAT / MEMO / REPLY [Channeling, individuace, sny..nástroje poznání 10:21:36]
Něco jsem četl od Junga VI: Představy spásy v alchimii, tedy hledání vnitřního kamene mudrců, kde bylo psáno o meditaci, což už v v šestnáctém století ve starých textech bylo myslím považováno za rozhovor buď s bohem, pomocnými anděly nebo duchy zemřelých kteří chtěli pomáhat, což mne překvapilo, že meditace už tenkrát byla vlastně chan., asi sse to spojuje se slovem medium, snad prostředník, střed mezi jakoby dvěma světy. Imaginacio- imaginací bylo už tenkrát nazýván správny vjem obrazu, správná vnímavost vizí. I v chan. je při kontaktu dost důležité jít nejdříve řízenou imaginací naproti božským mistrům, jít jim naproti se schopností udržet a vnímat obraz, okolí, vnitřní vidění, protože normální oko a normální myšlení není schopno vnímat obrazy ani vlastní duše, nadvědomí.Po průchodu děj pokračuje sám, nabízí se více zdrojů a záleží na kvalitě a schopnosti adepta rozlišovat zdroje a entity, s kterými je ochoten pracovat, spolupracovat, komunikovat.Tam na této straně se myslím dají ukládat poklady, které nezničí rez a nesežerou moli, jen záleží jaké a co jso skutečné poklady a v jaké společnosti tam se tvoří či ukládají. To že druhá strana s různě kvalitními i nekvalitními zdroji není schopna atakovat člověka s normálně zaplněnou myslí, povrchně myslícího, je svým způsobem ochrana, asi dobrý filtr, před příliš rázným či nadměrným vpádem nevědomí, vnitřních i vnějších obsahů obrovského nadvědomí, které by mohlo způsobit rozložení a rozklad vědomí vnitřního člověka, rozutíkání vnitřních veslařů, či boj o moc nad tělem, jakoby vnitřní občanskou válku, s tím že do této války by ještě zasahovaly jakoby vnější entity. Proto je filtr, ukotvení v realitě dobré.Psychotropní látky někdy filtr vyřadí na nějakou dobu a z druhé strany se může vykulit z její periferie buď poklad, nebo ale taky smetiště,třináctá naše nebo cizí komnata i minulých inkarnací, nebo návnada nekvalitních zdrojů, skoro cokoliv, s čím by si ale měl cestovatel být schopen v tu chvíli poradit, citlivě rozlišovat a ne se tomu ihned plně poddat a přijímat v dobré "víře" vše, myslím

<reagovat 
čtenář Slunce - 23.6.2002 > Docela me ten text vtahl. :-)) Zajimavy.. byla jsem tam s nimi. A pak dlouhy film, tunelovy rekla bych. Od pocatku casu, kdy svet jeste nebyl svetem. Takovy zrnicka piskove energie. A vse plne a jemne. Jeste si na tu dobu vzpominame, vid?

Mimochodem, taky mi rikas, Romane, co chci slyset? ... vim, ze jo. :-)))) ...

a jeste poznamecka k "hypnoze" ... jde ti to dobre, jenom se tim nenech strhnout, tohle neni tvuj pribeh, tak nedomislej konce a nechavej je svobodne.

Slunce
<reagovat 
čmelák (Občasný) - 25.6.2002 > Tak tentokrát jsem se opravdu pobavil. Děkuji. Připomělo mi to hovory starejch cigánek v Topolově Andělovi. fakt náramný. Koněčně se ta tvoje tvorba někam hla a začíná to nabýrat náramný obrátky. Už se těšim na další.
<reagovat 
romann (Občasný) - 26.6.2002 > přijd Slunce, udělám to s Tebou. Víš, že máš stejný hlas jako zpěvačka skupiny VAS? i povahu. Nahraju Ti. čmeldo - dík, další je http://www.totem.cz/enda.php?a=21494
<reagovat 
vrtusík (Občasný) - 20.6.2002 > Proboha, to jsou schizoidní tlachy...
<reagovat 
 čtenář JARUŠKA - 27.6.2002 > vrtusík> Vazne si myslis, ze vyplody psychotiku nemaji zadny smysl :o)?
Body: 3
<reagovat 
vrtusík (Občasný) - 28.6.2002 > Všechno má nějakej smysl, což o to...
<reagovat 
čtenář coda - 28.6.2002 > :-) výtvory psychotiků,...možná, ale to by pak šlo do této skupiny zařadit už i známého psychologa Junga, který toto všechno dělal a další, možná i Freuda, kterého ale znám poměrně málo, pak i dost lidí kteří byli církví blahoslaveni, o nichž nevím už nic.Komunikovat se svojí duší jejím stylem ale není jednoduché, na tomto málo známém území lze lehce šlápnout vedle. Po vyřešení některých věcí z minula a postojů, by se měl život stávat lepším, ne horším. Je to zároveň jedno z největších dobrodružství člověka, i s rizikem, tohle hledání pokladů a ukládání "pokladů v nebi", hledání "boha" uvnitř sebe i vně prací na sobě, myslím
<reagovat 
Matoušek (Občasný) - 28.6.2002 > Všíml jsem si poznámky o "životě předtím". Reinkarnace? Dohromady s křesťanstvím? Ponořte se do meditací a nebude vám vadit, že je to nesmysl skloubit :) Ale to víte, tomu rozumí jen ten, kdo to prožil a všichni ostatní jen tlachaj. Rozdíly totiž neexistujou.
<reagovat 
romann (Občasný) - 1.7.2002 > Nebyl prorok Jan znovupřišlým Eliášem? Jisté je, že mi Bůh v jedné meditaci ukazoval mé hříchy a ty rozhodně nebyly v tomto životě. Bylo to drsné, zabíjení, znásilnování, no fuj.
<reagovat 
  Zrušit obrázky    Zrušit větvení  

Přidat vlastní poznámku a hodnocení k příspěvku
Autor má zájem o hlubší kritiku svého příspěvku
<jméno   e-mail>

Kontrolní otázka proti SPAMu: Kolik je sedm + devět ? 

  
  Napsat autorovi (Občasný)  
   


Copyright © 1999-2003 WEB2U.cz, Doslovné ani částečně upravené přebírání příspěvků a informací z tohoto serveru není povoleno bez předchozího písemného svolení vydavatele.

Design by Váš WEB

Addictive Zone Orbital Defender Game
free web hit counter