Provozované WEBy:   Totem.cz |  Čítárny |  Český film |  Seaplanet |  Humor/Hry/Flash |  Flash CHAT    Chcete svůj WEB? Napište nám 
Zpět na úvodní stranuISSN 1214-3529
Pondělí 29.4.
Robert
Zde se můžeš přihlásit jméno:
heslo:
nové 

 Všechny rubriky 
 Výtvarno, kresby
 > Výtvarno, kresby
 > Kresby, skici
 > Malby
 > Koláže
 > Klasická grafika
 > Ilustrace
 > Blbůstky-pokusy
 > Experimenty
 > Prostorové objekty
 > Teorie, historie
 
    

   
 
 Napsat do fóra o>
   
  

Ve VAŠEM prostoru redakce Totemu nezodpovídá za obsah jednotlivých příspěvků.
cica2
Autor: lidunka (Občasný) - publikováno 28.7.2008 (09:32:57)
gioconda ; 45x35 cm


Poznámky k tomuto příspěvku
hloupy ivan (Občasný) - 28.7.2008 > Škoda, ta tehdejší grafická působivost první číčy byla, zdá se, jen šťastnou náhodou. Nelíbí se mi, jak z toho čouhá ta fotka, dokonce i s přepaly na zubech, nelíbí se mi pokus o fotorealismus. K čemu má sloužit? Jaká je přidaná hodnota k tomu, co dokáže foťák s příslušným objektivem? V rámci toho, co je asi Tvým cílem, se nepovedly zuby a jazyk, jinak cíle dosaženo.) Lepší by bylo, kdybys fotografie používala jen pro kontrolu, kreslila ale po svém.
<reagovat 
davidhuge (Občasný) - 28.7.2008 > neco v tobe je,klidne takhle kresli,ale musis si davat pozor aby to nevypadalo umele.Realisticke kresleni (a hlavne zvirat) svadi k urcite plosnosti,protoze se snazis zachytit veskere detaily a nedavas si pozor na celek.Vzdy se musis divat na kresbu jako celek.Musis tomu dat hloubku,ktera ti kresbu obzivne.Musis spojit detail se stinem.To znamena ze na ukor detailu das svetlo nebo stin.Napr. tady u teto kresby melo byt vice stinu kolem oka a na krku.A vice svetla na vzadnich partiich hlavy ,aby byl patrny ustup smerem dozadu.Proste si to chce vice hrat se svetlem a stiny.Detaily typu ,,chlupy rozmistene po celem tele stejne" nefungujou.
<reagovat 
davidhuge (Občasný) - 28.7.2008 > a vyzkousej lehci pracovni nastroj.Ja byt tebou tak si misto giocond vezmu klasicke pastelky.Vyborne za dobrou cenu jsou takove tuste koh-i-nooru nebo jakekoliv faber castely,ale pokud bys chtela cirou nahodou zainvestovat,tak jsou vyborne svycarske Caran´de ach,ale ty jdou do tisicu :-).Jeste jsem si viml rozmeru formatu,je to celkem velky,tak si to v prubehu kresby nalep treba na dvere a poodstup si par kroku,vsimnes si mist chyb,kterych si z bizky kresby nevsimnes a hrajou velkou roli.:-) zatim hodne zdaru
<reagovat 
 Karhaj(Sinner) (Občasný) - 28.7.2008 > davidhuge> Tak takýto koment som od čias minimalistu nezažil.
<reagovat 
 davidhuge (Občasný) - 28.7.2008 > Karhaj(Sinner)> a co se ti nezda presne?
<reagovat 
 Karhaj(Sinner) (Občasný) - 28.7.2008 > davidhuge> Odkedy som na Toteme aj s ľuďmi čo komunikujem mimo totem, tak sa snažím presne prebudiť tohto ducha komentov a tvorivých rád. Kedysi takým spôsobom ako Ty teraz komentovali moje diela Prokletí, Lumiik, Minimalista a veľmi mi to pomohlo a ešte aj teraz pri kresbách myslím na ich slová, preto som rád, a bohužiaľ som nedopísal, že to neber v zlom, ale naopak.
<reagovat 
 davidhuge (Občasný) - 28.7.2008 > Karhaj(Sinner)> to mas pravdu,v posledni dobe zrovna tito autori uz tolik nepisou,ale jen boduji,co se da delat :-( asi je to prestalo bavit,protoze mnohy pises porad to same dokola a zacina to strasne unavovat...
<reagovat 
JDiviš (Občasný) - 28.7.2008 > Jednoznačně kresleno po částech - celek je rozbitý. Stejná barva pozadí jako barva oka, které se dívá zpět. Jazyk připomíná ...
<reagovat 
 davidhuge (Občasný) - 28.7.2008 > Buran> ...vaginu
<reagovat 
 JDiviš (Občasný) - 28.7.2008 > davidhuge> Ano!
<reagovat 
 Karhaj(Sinner) (Občasný) - 28.7.2008 > davidhuge> krása..to som si nevšimol..inak by som vysoko bodoval : )
<reagovat 
Věza (Občasný) - 29.7.2008 > v první moment jsem v náhledu myslela že je to fotka a souhlasím (jak jsem už psala) že kreslit nebo malovat podle fotky rozhodně není blbost    -a tobě to náhodou jde moc pěkně 
Body: 5
<reagovat 
magie_esence (Občasný) - 29.7.2008 >
Body: 5
<reagovat 
jedna holka (Občasný) - 28.7.2008 > No jo,je to placatý, ale ne tak špatný.Ono malovat podle fotky je vážně blbost.Vydrž, chce to jen trénovat.
<reagovat 
 davidhuge (Občasný) - 28.7.2008 > jedna holka> neni to blbost nekdo to delat musi
<reagovat 
 hloupy ivan (Občasný) - 29.7.2008 > davidhuge> Ale musí dokázat nekreslit fotku. Myslím, že fotky je záhodno užívat až po nějaké zkušenosti s kresbou na živo.
<reagovat 
 davidhuge (Občasný) - 29.7.2008 > hloupy ivan> navic autor ktery kresli podle fotky,by mel zvladnout probudit v pozorovateli dojem ,ze o kresbu z fotky nejde!
<reagovat 
 davidhuge (Občasný) - 29.7.2008 > hloupy ivan> proc neco dokazovat?Kdyz to umis nikoho nemusi zajimat jestli umis kreslit podle ziveho,ja osobne v tom nevidim rozdil,kresli se mi dobre podle vseho.Ale urcite je pravda ze pruprava zivou kresbou je dulezita,protoze se prave na ni clovek uci,je tezke zacit fotkou.Obzvlast u lidskych predloch je to velmi dulezite!
<reagovat 
 hloupy ivan (Občasný) - 29.7.2008 > davidhuge> To jsi mi dobře nerozuměl - ne dokazovat ve smyslu "dokázat druhým" nebo "sobě", o tom není řeč, myslím dokázat ve smyslu "umět", "být schopen". A pak si, podle zbytku Tvého i dalšího komentu docela rozumíme :) Kreslit živá zvířata naživo detailně je těžké a nespí-li, pak v podstatě bez předchozí průpravy, nemožné. Chce to dělat pohybové črty, jde využít vycpaniny (ty jsou sice mrtvé, často poněkud nepřirozené, nikoliv ale placaté a je na nich vidět z blízka spoustu detailů)a až pak je dobré používat fotografie. Můžeš si (lidunko)nastudovat detaily z fotek nebo těch preparátů a pak se znalostí detailů kreslit živé. Myslím, že není velký rozdíl v nutnosti pozorování na živo u lidské figury či kresby zvířat.
<reagovat 
 davidhuge (Občasný) - 29.7.2008 > hloupy ivan> ono u zvirat je to problematicke s temi vycpaninama....rekni mi kde sezenes vycpaniny,preci nebu schanet vycpaninu kdyz si muzu poridit skvele fotky...
<reagovat 
hloupy ivan (Občasný) - 30.7.2008 > Nemusíš ji shánět, skoro v každém regionálním muzeu jsou, leckde i ve školách. Tobě by asi byla k ničemu - už umíš kreslit natolik dobře, že Ti převod z fotografií nedělá většinou až takové potíže. Výhoda vycpanin - to proč o nich píšu je, že na rozdíl od fotografií jsou trojrozměrné a tudíž nepřekresluješ něco, co už je jednou jinak (totiž technikou fotografie) do 2D převedene.
<reagovat 
Focus (Občasný) - 17.7.2014 > technicky nevím, prostě zaujalo
<reagovat 
  Zrušit obrázky    Zrušit větvení  

Přidat vlastní poznámku a hodnocení k příspěvku
Autor má zájem o hlubší kritiku svého příspěvku
<jméno   e-mail>

Kontrolní otázka proti SPAMu: Kolik je čtyři + jedna ? 

  
  Napsat autorovi (Občasný)   Zařazeno v Galerii  
   


Copyright © 1999-2003 WEB2U.cz, Doslovné ani částečně upravené přebírání příspěvků a informací z tohoto serveru není povoleno bez předchozího písemného svolení vydavatele.

Design by Váš WEB

Addictive Zone Orbital Defender Game
free web hit counter