Provozované WEBy:   Totem.cz |  Čítárny |  Český film |  Seaplanet |  Humor/Hry/Flash |  Flash CHAT    Chcete svůj WEB? Napište nám 
Zpět na úvodní stranuISSN 1214-3529
Pátek 29.3.
Taťána
Zde se můžeš přihlásit jméno:
heslo:
nové 

 Všechny rubriky 
 Poezie
 > Poezie
 > Klasické verše
 > Básnické slovo
 > Všehochuť
 > Teorie poezie
 
    

   
 
 Napsat do fóra o>
   
  

Ve VAŠEM prostoru redakce Totemu nezodpovídá za obsah jednotlivých příspěvků.
Sad prohnilých ...
Autor: Hanele (Občasný) - publikováno 22.6.2002 (11:56:56)
Po skleněných tabulkách
otvírám hrad
něžností hadích...

Jen malinké uštknutí...
Já nemám hlad !

Kašlu Vám na lásku...

Nevěřím v nadsázku
životů smažených
s příchutí zkažených
oříšků ...

Hledám prohnilý sad...

Pak omotám Tvůj život svým tělem...
A uštknu ...

NAPOSLED ...




Poznámky k tomuto příspěvku
anonym1 (Občasný) - 22.6.2002 > Úžasný, nemám slov, jen dech se mi tají nad tím bravurním uměním, jak vyjádřit tu nelidsky lidskou touhu někomu ublížít.
Smekám!
Body: 5
<reagovat 
 Hanele (Občasný) - 22.6.2002 > Fines> Trefa do černého ! Jsem ráda ,že si rozumíme :)))Děkuji !:)))
<reagovat 
kostky (Občasný) - 22.6.2002 > +++ piiii - ráda bych se vlezla tam někam k tobě, abych nemusela psát, že já taky
<reagovat 
 Hanele (Občasný) - 22.6.2002 > kostky> Že ty taky co ...:)))
<reagovat 
Lord Kikin (Občasný) - 22.6.2002 > Tohle mi pripada skoro jak typicky priklad, jak se da krasne zacnuta basen totalne pokazit. .. az po kaslu vam na lasku je to perfektni, ale pak .. darmo mluvit.
<reagovat 
 Hanele (Občasný) - 22.6.2002 > Lord Kikin> Svůj názor jsi vyjadřil a já si jej vážím ...!Díky :))
<reagovat 
xxxxxxx (Občasný) - 22.6.2002 >
já musím protest vyslovit, přátelé mí drazí,
vy urážíte neurvale existenci plazí,
hloupé lidí návyky, z nichž v zádech mne mrazí,
jak někdo tohle podepíše a jiný se hned plazí...

<reagovat 
 Hanele (Občasný) - 22.6.2002 > piii> Duchem se já smáti mohu neurvale...
Hloupé lidí návyky, z nichž v zádech tě mrazí?
Vzdyť nikdo tady neuráží existenci plazí...ssssss:)))
<reagovat 
 xxxxxxx (Občasný) - 22.6.2002 > Hanele> amnesty animal!!!
<reagovat 
 Hanele (Občasný) - 22.6.2002 > piii>  ... :))) ...
<reagovat 
anonym1 (Občasný) - 22.6.2002 > Hanele: To já taky :))).
Pii má pravdu, že zvířata si tohle od nás nezaslouží, zvířata se totiž k sobě chovají lépe jak lidé :))).
<reagovat 
 Hanele (Občasný) - 22.6.2002 > Fines> Právě proto jsem ji vysvětlila ,že se tady nikdo nikmu nevysmivá...Nebyl a NENÍ to muj záměr!!!:)
<reagovat 
aq. BoBB (Občasný) - 22.6.2002 > kasli a ja nemam smutnosti slov...
Body: 5
<reagovat 
 Hanele (Občasný) - 22.6.2002 > aq. BoBB> Prtomiň nechápu !...
<reagovat 
anonym1 (Občasný) - 22.6.2002 > Hanele. Já, vím, ale to víš my ochránci zvířat si musíme rejpnout :))). Jinak na kvalitě to nic nemění!
<reagovat 
 Hanele (Občasný) - 22.6.2002 > Fines> Jen si rejpńete!Vzhhledem k tomu ,že zvířat miluji
mě to nemuže urazit :)))
<reagovat 
anonym1 (Občasný) - 22.6.2002 > Hanele. No právě, to jsem si myslela, tak jsem si rýpla :))).
<reagovat 
 Hanele (Občasný) - 22.6.2002 > Fines> Jen počkej ! Rejpalko !:)))))))
<reagovat 
anonym1 (Občasný) - 22.6.2002 > Hanele: Já vím, až poletíme rejpneš si taky :))).
<reagovat 
 Hanele (Občasný) - 22.6.2002 > Fines> Víš co, necháme rejpání...Takových bylo a bude ještě dost...Už tak si toho užíváme nad mraky:)))Raději si budem vychutnávat klidný a plodný let :)))
<reagovat 
anonym1 (Občasný) - 22.6.2002 > Hanele: Přesně tak!!!! LETÍME!!!!!!!!!!!
<reagovat 
Hanele (Občasný) - 22.6.2002 > ...:))):)))...
<reagovat 
řetízek (Občasný) - 2.7.2002 >
Body: 5
<reagovat 
Pavel Šavel (Občasný) - 6.7.2002 > :o)
Body: 5
<reagovat 
T.B.Š. (Občasný) - 1.9.2002 > Ahoj, všechny Tvoje básníčky mipřipadají kouzelný .
<reagovat 
 Hanele (Občasný) - 3.9.2002 > T.B.Š.>  Ačkoliv vůbec netuším , čím jsem si tvou navšťevu zasloužila , jsem velice poťěšena  . Tvá slovička zahřála u srdce  ...
<reagovat 
stanislav (Občasný) - 17.11.2002 >

Já myslím, že by hadi z toho, že sem tam syčíš, uštkneš kohosi a vineš se jak oni, ty - taková osůbka, měli velkou radost... 

když už nemaj ty nožičky...

 


Body: 5
<reagovat 
Hanele (Občasný) - 19.11.2002 > Jeeee, dekuji :))))To je hezkeeee!!! Mam z toho radost jako male dite z lizatka:)))) No,jak jsi to myslel s tou osubkou?Popisove?:)
<reagovat 
  Zrušit obrázky    Zrušit větvení  

Přidat vlastní poznámku a hodnocení k příspěvku
Autor má zájem o hlubší kritiku svého příspěvku
<jméno   e-mail>

Kontrolní otázka proti SPAMu: Kolik je šest + čtyři ? 

  
  Napsat autorovi (Občasný)  
   


Copyright © 1999-2003 WEB2U.cz, Doslovné ani částečně upravené přebírání příspěvků a informací z tohoto serveru není povoleno bez předchozího písemného svolení vydavatele.

Design by Váš WEB

Addictive Zone Orbital Defender Game
free web hit counter