Provozované WEBy:   Totem.cz |  Čítárny |  Český film |  Seaplanet |  Humor/Hry/Flash |  Flash CHAT    Chcete svůj WEB? Napište nám 
Zpět na úvodní stranuISSN 1214-3529
Čtvrtek 25.4.
Marek
Zde se můžeš přihlásit jméno:
heslo:
nové 

 Všechny rubriky 
 Poezie
 > Poezie
 > Klasické verše
 > Básnické slovo
 > Všehochuť
 > Teorie poezie
 
    

   
 
 Napsat do fóra o>
   
  

Ve VAŠEM prostoru redakce Totemu nezodpovídá za obsah jednotlivých příspěvků.
hvězda
Autor: Klasta (Občasný) - publikováno 19.8.2008 (09:33:04)

Štěstí je chvíle

krása je nadhled

bolest je součást.

 

Padala hvězda

a já si nic

nestihl přát...



Poznámky k tomuto příspěvku
wandalka (Občasný) - 19.8.2008 >
Body: 5
<reagovat 
magie_esence (Občasný) - 19.8.2008 >
Body: 5
<reagovat 
natali (Občasný) - 19.8.2008 >
Body: 5
<reagovat 
wandalka (Občasný) - 19.8.2008 > možná....samotné "padala hvězda" mi řeklo něco o tom, že už bylo pozdě.....
<reagovat 
 Klasta (Občasný) - 20.8.2008 > wandalka> ale nevadilo to... dobře tak tomu..:)
<reagovat 
Zeanddrich E. (Občasný) - 8.9.2008 > "... na "padajici hvezdy" // jsem se jiz (( diky Bohu ovsem )) "pripravil predem..." .

."
Body: 5
Doporučil 
<reagovat 
Naty (Občasný,Redaktor) - 4.9.2008 > Dala bych 4 a nedávala bych to do Klasických veršů. ;-)
<reagovat 
 Klasta (Občasný) - 8.9.2008 > Naty> a kam?
<reagovat 
 Naty (Občasný,Redaktor) - 8.9.2008 > Klasta> Někde v úvodu poezie by snad mělo být charakterizováno, co do které z podrubrik patří. Tedy spíš takový orientační návod. Podle mého názoru to klasicý verš není.
Já když nevím kam s tím, což je většinou, tak to dávám prostě do Poezie, bez dalšího rozlišení.
Ale je to jen můj názor. Máš možná na jen jinou představu o tom, co je klasický verš.
<reagovat 
ALKATRAZ (Občasný) - 7.12.2008 >
Body: 5
<reagovat 
Mbonita (Občasný) - 19.8.2008 > bolest je součást..ano je
Body: 5
<reagovat 
 Zeanddrich E. (Občasný) - 21.1.2009 > Mbonita> "... -ale ne "zbytečná"... .

."
<reagovat 
 Mbonita (Občasný) - 22.1.2009 > Zeanddrich E.> má bolest  nebývá zbytečná..je to bolest v duši..a v té době velmi čerstvá a ještě trvá..
<reagovat 
 Klasta (Občasný) - 23.1.2009 > Zeanddrich E.> to jsou takový zbytečný kecy, který může vést člověk, když už má nadhled a odstup. samozřejmě je to pravda, ale říct tohle člověku, který stojí na mostě, tak okamžitě skáče... takže s tím opatrně. Nadhled taky znamená, že nebudu vždycky radit a moralizovat, i když jsem přesvědčený, že mám pravdu a právo...:)
<reagovat 
  Zrušit obrázky    Zrušit větvení  

Přidat vlastní poznámku a hodnocení k příspěvku
Autor má zájem o hlubší kritiku svého příspěvku
<jméno   e-mail>

Kontrolní otázka proti SPAMu: Kolik je jedna + tři ? 

  
  Napsat autorovi (Občasný)  
   


Copyright © 1999-2003 WEB2U.cz, Doslovné ani částečně upravené přebírání příspěvků a informací z tohoto serveru není povoleno bez předchozího písemného svolení vydavatele.

Design by Váš WEB

Addictive Zone Orbital Defender Game
free web hit counter