Provozované WEBy:   Totem.cz |  Čítárny |  Český film |  Seaplanet |  Humor/Hry/Flash |  Flash CHAT    Chcete svůj WEB? Napište nám 
Zpět na úvodní stranuISSN 1214-3529
Sobota 20.4.
Marcela
Zde se můžeš přihlásit jméno:
heslo:
nové 

 Všechny rubriky 
  Poezie
 > Poezie
 > Klasické verše
 > Básnické slovo
 > Všehochuť
 > Teorie poezie
 
    

   
 
 Napsat do fóra o>
   
  

Ve VAŠEM prostoru redakce Totemu nezodpovídá za obsah jednotlivých příspěvků.
BDSM
Autor: Couperfield (Občasný) - publikováno 28.8.2008 (13:28:31)

Najednou vím, jak meditovat, vypnout svět, ponořit se do sebe,

je to všude kolem, nemám úplně jasno ve spouštěči,

ale cítím, že je to na dosah, jen natáhnout ruku.

 

Zavřel jsem během chůze oči a najednou se mi sama narovnala ramena,

bylo to jako se osvobodit od světa a pak to začalo.

 

Když nemluvím, zavřu oči, narovnám záda a dívám se do dálky,

vidím tě jít naproti – trošku smutnou.

 

Když se míjíme, vezmu tě do náruče, stulíš se a přitiskneš,

oddaná bezvládnost tvých paží ostře kontrastuje s vášní tvých očí a rtů,

nesu tě, pokládám.

 

Chceš se zvednout, jen trošku. Dlaní ti říkám ať ležíš.

Dotek rtů a prstů je totéž jako spirála provazu,

náraz dlaně do tváře je pozdrav tvé lásce a oddanosti světu.

 

Já jsem svět, není člověk, není muž a není ani žena.

Je okamžik, prázdno a nekonečno zároveň,

kořeněná vůně hlíny, paprsek světla, tvoje oči, které si neříkají o ponížení.

 

Je v nich spoutaná tygřice jedoucí na slunci, já ji mohu hladit,

jsem nástroj a průvodce, cítím rozkoš z toho pocitu,

umožňuji jet tygřici na slunci, má pouta ji drží v tom voze pádícím nikam,

bolest, kterou ti působím ti umožňuje neexistovat.

 

Kráčím po tenkém mostě, rozvazuji tvá pouta dalšími a dalšími uzly,

impulzy, letíš na křídlech vášně, vypouštím tě, tygřice neřve z plných plic,

udiveně se rozhlíží, prošla takovou cestu a je nikde?

 

Ne, nechce zpět, je to příliš spalující a tiché zároveň,

vrací se, jako by toho nebyla hodna,

trhá blánu nebes a je zde, vyčerpaná, vyděšená.

 

Pak ho spatří nad sebou, vedle sebe. Je její pán.

Miluje ho, zbožňuje, on ji tam zase pustí.

Je šťastná, že je jiný svět, může tak počítat okamžiky,

kdy se opět vydá na cestu.

 

A on? Právě držel v ruce čas a prostor.

 

On ví, že až přijde chvíle,

až k ní sklopí oči v němém dotazu,

půjde za ním kamkoliv,

nebe i peklo jsou jen předpokoje.

 

Život začíná za nimi...

Vítej v mém světě, milovaná.

 



Poznámky k tomuto příspěvku
kalice (Občasný) - 29.8.2008 > Tohle je předpokoj pekla
<reagovat 
 Couperfield (Občasný) - 29.8.2008 > kalice> Nečekám, že to pochopíš, mně to trvalo tři roky :-) Na čem mi "lidsky" v tomto případě záleží je názor partnerky a tam je to v nejlepším pořádku. Dílko jsem tu zavěsil spíš kvůli hodnocení "vyjádření pocitů". I tak jsem chápal, že se mi ocenění nedostane, společenský pohled na lásku, sex, extázi, prozření, osvícení a mimosmyslovou komunikaci je nadobyčejně plochý a okleštěný. Kolikrát jste zažili orgasmus bez vyvrcholení, sexu a pohlavního styku, drog, nahoty i doteků, který vám rezonuje v mysli i těle celý týden :-)?
<reagovat 
jiri-jirik (Občasný) - 28.8.2008 > Ňák si zapomněl na její svět, jednou v budoucnu tě může hodně překvapit :))
Body: 4
<reagovat 
 Couperfield (Občasný) - 29.8.2008 > jiri-jirik> Překvapí mě určitě, jinak než si představuješ :-) Po letech z ní zase cítím velkou lásku. Člověk, který nepoužil jiný způsob extatické komunikace než ten veřejně schválený to ale těžko přijme :-) Rozhlédni se kolem sebe :-)
<reagovat 
Mbonita (Občasný) - 29.8.2008 >

nevím..možná pohlížím na život jinak...tvé sdělení jde asi z Tebe a jen by mě zajímaly pocity z druhé strany...život je tak plnej krás,pocitů,extází,radosti..smutku,něhy i bolesti..každý nechť bere si co je mu libo. ten text je sdělný,ale myslím,že obecně bude asi čten jen hrstkou lidí...třeba se pletu.

jeho přínos je asi hlavní pro Tebe...


<reagovat 
 Couperfield (Občasný) - 29.8.2008 > Mbonita> to nevyvracím, beru Totem jako prostor pro experiment, líbí se mi tady rozličnost názorů. Pocity z druhé strany ty moje pocity vyvolaly, manželka je tím směrem naladěná :-)
<reagovat 
Arid (Občasný) - 30.8.2008 > mě se to líbilo a uneslo mě to s sebou; hluboce vylíčený prožitek něčeho; pokud se zastávají čtenáři té, k níž se text obrací, přijde mi to dětinské: toto je přeci text, který nějak působí a soukromý život autora je jeho vlastní věc a těžko si může někdo osopovat právo, že do něj vidí, natož do té na druhé straně. já v tomto textu vidím extázi.
Body: 5
Doporučil 
<reagovat 
 Couperfield (Občasný) - 31.8.2008 > Arid> Děkuji, ano, je to... vzájemná zpověď, zajímalo mě právě, jak jiní lidé přijmou něco takového nebo vůbec skutečnost, že vzrušení může mít i jinou podobu než tu "orazítkovanou" :-) Díky.
<reagovat 
Arid (Občasný) - 31.8.2008 >
<reagovat 
--------- (Občasný) - 1.9.2008 > nic proti tématu ani - řekněmež - dikci. přijde mi ale, že text může být (a bude, vrátí-li se autor k tomu) lepší, bude-li konkrétnější. závěr, poslední čtyřverší, a hlavně dvoj, je prostě shazující svou banalitou... možná by to chtělo trošku pohloubat, zdaž nejde zajít více na dřeň, vytvořit ostřejší obraz, pokud možno z úplně nových spojení a vrazit to do textu. stačí čtyři?
Body: 4
Doporučil 
<reagovat 
  Zrušit obrázky    Zrušit větvení  

Přidat vlastní poznámku a hodnocení k příspěvku
<jméno   e-mail>

Kontrolní otázka proti SPAMu: Kolik je jedna + jedna ? 

  
  Napsat autorovi (Občasný)  
   


Copyright © 1999-2003 WEB2U.cz, Doslovné ani částečně upravené přebírání příspěvků a informací z tohoto serveru není povoleno bez předchozího písemného svolení vydavatele.

Design by Váš WEB

Addictive Zone Orbital Defender Game
free web hit counter