Provozované WEBy:   Totem.cz |  Čítárny |  Český film |  Seaplanet |  Humor/Hry/Flash |  Flash CHAT    Chcete svůj WEB? Napište nám 
Zpět na úvodní stranuISSN 1214-3529
Čtvrtek 25.4.
Marek
Zde se můžeš přihlásit jméno:
heslo:
nové 

 Všechny rubriky 
 Výtvarno, kresby
 > Výtvarno, kresby
 > Kresby, skici
 > Malby
 > Koláže
 > Klasická grafika
 > Ilustrace
 > Blbůstky-pokusy
 > Experimenty
 > Prostorové objekty
 > Teorie, historie
 
    

   
 
 Napsat do fóra o>
   
  

Ve VAŠEM prostoru redakce Totemu nezodpovídá za obsah jednotlivých příspěvků.
Skoro hotová!
Autor: jarkakrej (Občasný) - publikováno 28.8.2008 (19:45:20)


Poznámky k tomuto příspěvku
katamirda (Občasný) - 29.8.2008 >
Body: 5
Doporučil 
<reagovat 
Neriet (Občasný) - 28.8.2008 > skoro hotová? Mi už tam ani nic moc nechybí... lííííbííí :)
Body: 5
Doporučil 
<reagovat 
 jarkakrej (Občasný) - 29.8.2008 > Neriet> Díky!
<reagovat 
natali (Občasný) - 28.8.2008 > těším se na poslední verzi, už takhle je květa moc povedená!
Body: 5
<reagovat 
 jarkakrej (Občasný) - 29.8.2008 > natali> Poslední verzi už raději nééé! Ale už má opravenou ruku!;o)Díky za bodíky
<reagovat 
JDiviš (Občasný) - 28.8.2008 > bože, podoba americké dámy
<reagovat 
 jarkakrej (Občasný) - 29.8.2008 > Buran> Ty blázínku,já jsem vděčná alespoň za nějakou podobu! Je to první portrét po absolvování kurzu.Proto mi to jde jako když to nejde...děsná křeč! Doufám,že až pár ksichtíků nakreslím,zlehčí se mi ruka!
<reagovat 
jinth (Občasný) - 28.8.2008 > ja se teda podepisuju az kdyz je to hotove ;)
Body: 5
<reagovat 
 jarkakrej (Občasný) - 29.8.2008 > jinth> No jooo...zbrklost a nedočkavost mě doprovází životem!Holt,starý pes se novým kouskům nenaučí!Díky!
<reagovat 
Janele z Liků (Občasný) - 28.8.2008 > ruce mi přijdou nějaké "těžké" oproti vzdušnému celku
<reagovat 
 jarkakrej (Občasný) - 29.8.2008 > Janele z Liků> Ahoj!Ruce jsou jako vypůjčené z márnice,vím :o)))
<reagovat 
Boža (Občasný) - 28.8.2008 > moc se ti to povedlo - už tam opravdu moc nechybí
Body: 5
<reagovat 
 jarkakrej (Občasný) - 29.8.2008 > Boža> Díkyyy!;o)
<reagovat 
Mima (Občasný) - 29.8.2008 > ...účes vypadá jako upravený pro nějakou roli, jinak je typičtější pro ni civilní neposedná kudrnatá rozcuchanost...ale jo, zapracovalas na rukou, dobrý...
Body: 5
<reagovat 
 jarkakrej (Občasný) - 29.8.2008 > Mima> Ahoj,no to mi povídej! Na vlasy a ruce bych potřebovala extra kurz! Vůbec jsem nevěděla,co s vlasama! Jak nakreslím bílé vlasy na bílém papíře?Že by lehounký valér a do něj stopy-kudrny- gumou?Ježíííš,ještě mě čeká dlouhá cesta!Tolik toho nevím,ale odhodlání a chuť mi zatím nechybí;o) Díky za bodíky!
<reagovat 
jarkakrej (Občasný) - 29.8.2008 > Díky!
<reagovat 
mademoiselle secret (Občasný) - 29.8.2008 > dílo pokročilo
Body: 5
<reagovat 
 jarkakrej (Občasný) - 29.8.2008 > mademoiselle secret> Díky!
<reagovat 
Věza (Občasný) - 30.8.2008 > jsi vážně dobrá! 
Body: 5
<reagovat 
davidhuge (Občasný) - 28.8.2008 > pozor na ten loket jeji prave ruky.Taky se snaz vyhnout tem ,,zatim" umelym vlasum.A jak rika jinth:podpis az na konec :-)
Body: 5
<reagovat 
 jarkakrej (Občasný) - 29.8.2008 > davidhuge> Ahoj!Tak loket jsem ugumovala,ruku také a dokreslila prstíky,opravila stínování.Pak jsem se ještě podívala do knížek s portréty protaženými až k rukám a tak nějak jsem se zklidnila,když jsem uviděla "hrabičky" (ruce)pod kterými byli podepsaní renomovaní! Díky za bodíky!
<reagovat 
 davidhuge (Občasný) - 29.8.2008 > Jarkakrej> ty knizky co jsou o kresleni nestoji za nic,z toho se neuc!
<reagovat 
 jarkakrej (Občasný) - 30.8.2008 > davidhuge> S portréty jsem laškovala někdy před 8 lety-zcela nepoučená.Pak jsem si nakoupila chytré knížky a doufala,že to bude znát na tvorbě.Opak byl pravdou.Znechutila jsem se natolik,že jsem s tím sekla  a zkusila to  až teď v létě na kurzu.Ten mě bavil,ale za dva dny ,co se můžu naučit,že?Až našetřím nějakou tu kačku,budu šilhat po dalším kurzu.
<reagovat 
 davidhuge (Občasný) - 30.8.2008 > Jarkakrej> z jakeho jsi mesta?

<reagovat 
 jarkakrej (Občasný) - 30.8.2008 > davidhuge> Jsem od soutoku Labe s Vltavou ;o)
<reagovat 
 davidhuge (Občasný) - 31.8.2008 > Jarkakrej> tak zkus nejake kurzy na prazskych vyskach nebo strednich skolach,ty mohly byt dobre
<reagovat 
kretén TOTEMu (Občasný) - 31.8.2008 > Ty vlásky a ruce nemusely být až tak ostře výrazné...minulá "náznaková" se mi líbila víc
<reagovat 
Lumiik (Občasný) - 1.9.2008 > prstiky jsou slabsi
Body: 4
<reagovat 
 jarkakrej (Občasný) - 2.9.2008 > Lumiik> Lumí...slabší jako tenký nebo spíše nepovedený...a nebo nejspíše obojí,viď?
<reagovat 
 Lumiik (Občasný) - 2.9.2008 > Jarkakrej> no, nejsou dobre - je-li to podle modelu, ktery uz nesedi, zkus dle rukou vlastnich, pripadne priste ruce zkus pozorneji
<reagovat 
  Zrušit obrázky    Zrušit větvení  

Přidat vlastní poznámku a hodnocení k příspěvku
Autor má zájem o hlubší kritiku svého příspěvku
<jméno   e-mail>

Kontrolní otázka proti SPAMu: Kolik je tři + šest ? 

  
  Napsat autorovi (Občasný)   Zařazeno v Galerii  
   


Copyright © 1999-2003 WEB2U.cz, Doslovné ani částečně upravené přebírání příspěvků a informací z tohoto serveru není povoleno bez předchozího písemného svolení vydavatele.

Design by Váš WEB

Addictive Zone Orbital Defender Game
free web hit counter